@ Se7en
Eu tind sa fiu mai degraba de acord cu Ricutza. Chiar crezi ca pentru a face o opera de arta Radford a meritat sa-si riste cariera cu asa ceva? Sa zicem ca a mizat pe actori sa scoata scenariul din monotonie si previzibil, nu crezi ca familiarizarea prea mare cu textul a spectatorilor ar fi trimis filmul la culcare? Lumea se asteapta la ceva nou din toate punctele de vedere:scenariu, filmare, interpretare. Daca ignori astea si faci numai ce iti place tie poti sa spui la revedere unei parti imense din audienta. Si asta a facut Merchant of Venice a riscat si a pierdut. Legat acum de chestiunea evreiasca, daca un scenariu nou, atractiv care pleca de la piesa lui Shakespeare ar fi fost desfintat pe loc, de ce Radford s-a mai obosit sa faca ceva fumat demult? Putea sa aleaga o alta sursa de inspiratie mai putin sensibila dar care sa aiba aceeasi forta ca Merchant of Venice. Good money bad spent.
|