am dat un exemplu aleator, adica as fi putut alege pe aproape oricare dintre filmele lui Godard...cred ca am scris un pic si la topicul Le Mepris, tot aici, la Clasic
imi place foarte mult totul
Povestea porneste de la un roman de Alberto Moravia (scriitor pe care il citesc chiar acum, s-a dat o carte la Cotidianul saptamana trecuta). Ce imi place la nivel de story? Diversitatea: e povestea de dragoste dintre scriitor si sotia lui, foarte nuantata si frumos exprimata - intre cei doi lucrurile se desfasoara foarte aparte, ei isi vorbesc intr-un anumit fel, ceva-ul care exista intre ei desi aparent moare, e defapt foarte viu. Apoi, prezenta lui Fritz Lang in film este foarte touching, adica sa fim sinceri, nu e de colo sa-l vezi pe unul dintre parintii expresionismului intr-un film nouvelist....apoi, problematica mitologiei pusa foarte interesant: e timpul sa regandim valorile clasice! (doar french new wave despre asta e, nu? despre modul in care relationeaza traditonalul cu noul).
apoi ironiile la adresa producatorilor americanmi de film sunt si ele simpatice
Cat despre Brigitte Bardot, e bine acolo cum e, e bine ce zice, e debusolata, ce vrei, se simte tradata, vanduta....isi pierde si ea reperele...
Ca sa nu mai zic ca m-a innebunit "genericul" de inceput.....daca iti aduci aminte toata echipa care a lucrat la acest film este rostita vocal de catre actorii centrali....nu apare nimic scris, totul este vorbit.... :love:
Mi-ai deschis apetitul sa revad filmul asta (daca relatarile mele de mai sus sunt cam vagi e din cauza ca am vazut filmul asta demult)....sa vezi dupa aia ce ma activez pe Godard
