Originally Posted by mirodoni:
Originally Posted by Neuptolem:
Iar in concluzie, aproape ca nu imi pasa daca mirodoni este un baietzica cumintzica pisoika, chiar altul (sanse: 00.01%), s-a dovedit a fi la randu-i piperat cu accente bizare (vizibile destul de vag intr-adevar), .... si de aici incolo ar incepe jignirile,
|
Da, destul de vag, într-adevãr. Asta în mintea ta, pentru cã în realitate, deloc.
|
[/quote]
Ai dovedit! scutindu-ma de explicatii...inutile, le-as spune.
Originally Posted by mirodoni:
Trebuie uns. Scartzaie rau de tot.
Originally Posted by Cazeemeer:
Pe de alta parte, asta cu forumul pe care il privesti "matematic, asemenea unui sistem sofisticat si infailibil" a fost genul ala de afirmatie atat de bizara, trantita acolo fara vreo explicatie macar...
|
Corect!
Originally Posted by Cazeemeer:
Si care e faza cu Pruteanu? Tu zici ca eu sunt Pruteanu sau il folosesti doar ca un fel de insulta ieftina?
|
Era mai mult un compliment.

R:
Sa traitzi, Mr.Cazeemeer! 8)
Originally Posted by Cazeemeer:
obsesia superioritatii Hollywoodului
|
Nu este obsesie, nu-i superior. Voi fi cat mai succint caci timpul nu-mi permite acum urmand sa reluam aceasta discutie in viitorul apropiat:
Hollywoodul aduce o calitate si realizare net superioara filmelor europene/de arta/independente(care exista si in State, desigur), sunt implicati mult mai multi bani, actorii dau mai mult din ei, sunt mai actori DAR! se merge pe linia comerciala, cum spunea Pitbull (ce se face la Hollywood se poate numi arta pana la un anumit punct dincolod e care situatia devine ridicola, tampa chiar), producatorii vor bani si atat, ex: ce s-a facut cu legenda lui
Beowulf (vazut aseara, poate am sa-i fac o analiza), cat mai multi bani, si in multe filme se vede dorinta arzatoare de a face cat mai multi dolarei cu exceptii:
American Beauty,
Good Will Hunting,
Rataciti printre cuvinte, etc. filme pe cale de disparitie.
In schimb
Cannes-ul/european/de arta percuteaza puternic si biciuitor prin mesaj, revelatia perceputa, synopsisul aproape provocator de insomnii, subliniaza bine ceva anume, nu il uiti usor, DAR! atunci cand il vizionezi treci prin multe momente de cascat (nimic amuzant, asa e!), te ia plictiseala (depinde de la film la film, ex: de ce prima treime din
A fost sau n-a fost? nu-si are rostul? de ce ultima treime e mai plicticoasa?), ansamblul deliciilor din timpul urmaririi au o nota stearsa, par invaluite intr-o ceata inexplicabila a neintelesului (se vrea genial, uneori reuseste, alteori...si cu asta sunt in dezacord eu!).
FILMUL PERFECT ar fi o combinatie a celui hollywoodian cu cel cannes-ian. Nu stiu cate exista sau
daca exista. Sunt si exceptii de productii de sine statatoare acestor doua retete: acelea sunt filmele care ies in evidenta si castiga totul pe la festivaluri si ne uimesc pe noi, pe voi, pe mine, pe tine. Cu celelalte cum ramane? (aici intra si multe nominalizari).
Originally Posted by Cazeemeer:
revenirea constanta la retete si formule scenaristice
|
Nu sunt singurul. Discutam in atelier.
Originally Posted by Cazeemeer:
campania de boicotare a Diverta
|
Frustrarile au explodat. Merita, desi realizez ca nu am nici o putere de a-i dobori. A fost si un semnal de alarma pentru unii vizitatori.
Originally Posted by Cazeemeer:
monstruozitatile alea cu pretentie de limba engleza
|
Se va rezolva!

Oricum, nu-s
monstruozitati. :lol:
Originally Posted by Cazeemeer:
Oricum, banarea ta n-am propus-o si n-o s-o propun. Cred in dreptul tau la libera exprimare.
|
Foarte bine! Vorba lu' Mircea Badea: de-aia au murit oamenii aia la revolutie,
sa putem visa! spera! crede! :hmm:
Originally Posted by Cazeemeer:
No problem!