Asta e articolul cu pricina:
http://agenda.liternet.ro/articol/54...e-energie.html
Totusi, Rocky,
ce anume te-a revoltat asa? Din câte stiu, nici tu nu ai o pärere prea grozavä despre Cristina Ionescu, deci deduc cä nu strict atitudinea transant-criticä a Iuliei Blaga te-a nemultumit, ci alte nuante - poate privitoare la specificul filmelor medii pentru televiziune, pe care ea le mentioneazä ca eventuale forme ale deplinei plafonäri profesionale? Sau alte argumente din cronicä? Lumineazä-te, rogu-te, dar de pe o pozitie mai temperatä.
In partial altä ordine de idei, Iulia Blaga mai spune în articol:
Quote:
Cristina Ionescu a lucrat pânã acum, am înþeles cã foarte bine, în producþia de film.
|
Intâmplätor, stând azi cu Collins si Cristi Puiu la o bere, am amintit
"Dupä ea" (ca exemplu de
cum nu se construieste un demaraj filmic abrupt), la care Cristi a särit în sus si mi-a fäcut-o pe Cristina Ionescu cu ou si cu otet ca
producätor, spunând cä la
"Moartea domnului Läzärescu" nici mäcar pläcintä cu mere comestibilä la cadru nu aducea.
Later edit:
Ai continuat, în timp ce eu scriam räspunsul.

Iti multumesc pentru frumoasele aprecieri la adresa analizelor mele, si pentru mentionarea relatiei dintre filmul meu si breasla criticii. Fac si eu ce pot. Apropo: e adevärat cä
"Neînvinsä-i dragostea" a avut o presä preponderent negativä (cu vreo douä exceptii, cred), dar stii care-i culmea? Primii care au aruncat piatra n-au fost critici, ci niste colegi de breaslä!
@Klein:
De bunä seamä, Rocky foloseste aici metoda "scrisorii deschise".