Da, îmi schimb "parametrii" (toti, nu numai stilul) în functie de parametrii (toti, nu numai stilul) filmului. E si asta o gimnasticä intelectualä sänätoasä - sä cauti mereu formule noi. Dacä vrei sä te distrezi, ia aici toatä lista:
http://agenda.liternet.ro/cronicari/...olumbeanu.html
Uitä-te, de pildä, la
"Wild Hogs" sau
"Epic Movie" - douä filme atât de proaste, încât le-am fäcut cronicile nu doar foarte scurte (cä nici n-aveam ce spune, mai mult), ci si construite jucäus - asa, cam ca un bambilici... La altele, în schimb, nu numai cä valoarea filmului chema la o abordare mai amplä, dar si complexitatea lui impunea altä cheie de abordare - vezi de pildä (cä tot sunt aläturate),
"California dreamin' (nesfârsit" si
"Un acoperis deasupra capului"; la primul era de analizat drumul de la un scenariu prolix si haotic spre un film precis si expresiv (dacä, evident, Nemescu träia sä-l tundä la montaj), iar la al doilea, dimpotrivä, cum poate fi distrus un scenariu beton intrat pe mâna unui ageamiu total.
Da' stop, c-aici e topicul
unui film, nu al teoriei analizei de cinema.