@rocky.da' vrei sa pui odata frana discursului asta despre metoda si sa intelegi ca,inainte de a fi scenarist,trebuie-pur si simplu-sa stii sa scrii?sa scrii bine,i mean,adica sa ciocnesti cuvintele precum bilele de biliard.cel mai bun scenarist roman al orei,adica razvan radulescu,este first and foremost a writer,un excelent scriitor si-in particular-un om foarte inteligent si sensibil,care a consumat destule experiente in biblioteca si in viata reala ptr. a se incumeta sa conceapa lumi fictionale.stiu,o sa-mi dai exemple de autori mediocri(eric red sau stephen king)din scrierile carora au iesit scenariile unor filme excelente,dar acolo e altceva si e departe.ia primele 10 filme romanesti,de la "padurea spanzuratilor" pana la "balanta" si "lazarescu",si ai sa vezi ca toate au in spate povestirea unui scriitor adevarat.or...nu vreau sa te jignesc,dar in cele cateva posturi de aici tu nu arati deloc ca te-ai pricepe la potrivirea de vorbe:scrii fara nerv(dar cu nervi),n-ai umor(dar ai umori duium)si pari mai degraba preocupat(la fel ca neuptolem,daca n-oi fi chiar el)de metodologie si de posibilitatea ca scenariile tale nescrise sa fie prost intampinate.adica ascuti creioane,asta faci.da,si eliade facea asta,dar pe la 12 ani;pana la urma a depasit faza asta.
nu ti-as fi scris pe tonul asta daca n-ai fi insistat atat pe ne-norocirea de a te nimeri pe un forum unde ai de-a face numai cu faiantari,sudori si fierari-betonisti,oameni care(nu-i asa?)habar n-au de greutatea cuvintelor si chinurile meseriei de sce-na-rist..
__________________
Our lives begin to end the day we become silent about things that matter.
|