Originally Posted by Leonard:
1. unde am zis eu cã lynch ca scenarist sucks?
NU ZICI TU. AM ZIS EU
ca scenarist, e între cei mai buni scenariºti, dar atunci cînd se desprinde de scris ºi improvizeazã se autodepãºeºte. eu tot nu vãd de ce ar fi dat-o în barã Lynch.
EH ASTA E; ALTII ISI DAU SEAMA
chiar mã bucur sã observ un regizor dintre preferaþii mei care încã n-au ajuns sã facã concesii (ca Linklater sau Nolan ºi din cîte aud fãrã sã le fi vãzut încã ultimele filme, ºi Fincher ºi WKW) ºi chiar cu riscul sacrificãrii peliculei în favoarea digitalului, nu se dezminte. cred cã ar fi floare la ureche pentru el sã regizeze ca angajat la vreo casã mare de producþie cîte un blockbuster anual.
DOAMNE FERESTE! DA FALIMENT MAREA CASA!!
dar încearcã sã nu se trãdeze pe sine.
UAU
2. mã bucur cã-mi dai dreptate. Mahler prefigureazã postmodernismul cu aproape un secol înainte de apariþia lui pe toate planurile culturale.
MAI OMULE: FAPTU K AM predat FILMU PO-MO NU INSEAMNA K IMI PLACE tot C S FACE!
IAR FAPTU K MAHLER PREFIGUREAZA NU'S C PO-MO MUZICAL MA PASIONEAZA LA FEL D TARE: MIE-MI PLAC anumiti ARTISTI, NU curente! got IT?
p.s. a vãzut cineva versiunea de 197 de minute la IE?
TRE SA FII UBER-MASOCHIST...
|