Eu nu stiu cum e asta cu critica adusa autorului mesajului dar:
Originally Posted by gionloc:
din rindurile tale am inteles ca daca scriai tu scenariul iesea mai bine filmul ----- si ai un limbaj mult prea afectat de autoimportanta )...
|
Eu nu ma pot cataloga un scenarist, poate doar un
synopsist sau
treatmentist (momentan); analizez un scenariu de film doar prin prisma unui
etalon care-i: nominalizare sau castig la capitolul : cel mai bun scenariu (oriunde ar fi primit filmul). Poate etalonul e de vina...dar nu mica mi-a fost surprinderea cand am aflat "secretul" simtirii scenariului din spatele unui film, in general.
Iar cu
limbajul mult prea afectat :lol: cred ca e acelasi lucru cu:
Originally Posted by gionloc:
diferenta dintre The Prestige si asta e urmatoarea - :
|
desi punctasem in final ca nu am vazut
The Prestige si revin cu o paralela scurta. Nu crezi ca era mai interesant sa aflu si singur???
Patosul meu se datoreaza filmului, in general, nu a personalitatii mele. Drept dovada este sinceritatea din acest raspuns, nu crezi?
Originally Posted by gionloc:
(am inteles cu greu, e drept, fiindca folosesti prea multe paranteze, cauti tot felul de elemente spirituale prin intermediul unor contradictii logico-lingvistice nedigerabile
|
Asta e...ma descurc de pe-o zi pe alta...
Din analiza scenei cu Magicianul am sorbit doar alegerea lui Eisenheim: dragostea, comparabil cu alti artisti ce-si sacrifica viata pentru arta, genialitate, ratandu-si iubirile si nu numai (sanatatea, etc.).