Originally Posted by gionloc:
nu sustin reactia lui als legata de tine si palos... dar gasesc destul de fatarnic si raspunsul tau la problema. interesul fata de beneficiul spectatorului bucurestean?... hmm...
|
mi se pare drastic sa ma acuzi de fatarnicie in situatia in care interactiunile noastre, cel putin deocamdata, au fost extrem de firave. In orice caz, daca detectorul tau de fatarnicie a inceput sa piuie la postul meu anterior, detectorul meu de isterie bipaie si el sanatos. Si in cazul BFF dati dovada (scuze pentru generalizare) de aceeasi dificultate de a face abstractie de disensiuni trecute, total irelevante in prezent. Din punctul de vedere al BFF, ce a facut Palos in trecut este irelevant in conditiile in care festivalul are efecte pozitive acum (bipaie iar, nu?

. Dar asa-i romanul, da cu piciorul si arunca cu piatra si-si freaca satisfacut mainile: "s-a facut dreptate". Repet, pentru ca asta este ideea de la care am pornit: BFF este un proiect bun, caruia trebuie sa i se dea o sansa pentru ca poate deveni si mai bun.
Originally Posted by Alex Leo Serban:
in caz k nu stiati, 'das leben der anderen' trebuia sa fie in festul european, da madama asta nu's ce-a facut, c sfori a tras si le-a suflat filmu
|
La conferinta de presa BFF s-a precizat ca negocierile cu proprietarul drepturilor de difuzare a Das Leben au inceput inca dinainte ca filmul sa castige premiul Oscar si cu mult inainte ca organizatorii FFE sa faca ceva concret pentru a-l putea difuza in cadrul festivalului. Ei sperau sa le obtina drepturile prin Institutul Goethe, dar acestea sunt detinute de Prooptiki Grecia. Nu stiu cat de adevarat e, dar este o premisa de luat in seama. Vad ca o transformati pe Palos intr-o nemesis a cinematografului din Romania si rasfrangeti influentele ei nefaste si asupra acestui festival care nu este cu nimic vinovat.
Inca o data repet: discutiile despre festival continua la Premii, festivaluri