Originally Posted by st3fan:
E normal, asta au si incercat, sa pastreze atmosfera din joc.A fost un film destinat gamerilor, care sunt intr-un numar foarte mare, de aceea profiturile fiind substantiale.
|
OK. Asta e si topicul. Cine SF ieftin. Aici se naste si o intrebarea legata de jocuri: se naste o directie cinematografica noua, prin simbioza cu tehnica jocurilor?
Originally Posted by st3fan:
filmul a avut ca target gamerii acest lucru fiind de ajuns pentru ca Doom sa fie un succes la box-office.
|
Chestia e ca, dupa mine americanii nu sunt chiar asa idioti. America a dat si da inca lumii chestii geniale. Si daca americanul de rand, de la 80 la 10 ani este un om modern, accepta/iubeste SF ul, se joaca pe calculator etc, bravo lui. Worker ul american din anii 30 50 citea comics uri in pauza de sandwich. Sa nu fim ranchiunosi daca noi nu avem asta. La noi babalacii asculta romante sau muzica populara si joaca tabinet. Exceptiile sunt rare.
Originally Posted by st3fan:
Trailerul are cateva roluri precise.Sa prezinta foarte pe scurt actiunea, mai precis intriga filmului, dar in primul rand sa atraga, sa incite posibilul viitor spectator(deci cumparatorul de bilet).Prin vizionarea unui trailer iti dai seama in ce zona a genurilor se invarte filmul
|
Teoretic asa-i. Dar functioneaza previzibil in cazurile previzibile. Adica la productii despre care deja banuiesti suficient.
Originally Posted by st3fan:
scoate in evidenta ce are filmul mai bun...daca are ceva bun.
|
Experienta mea e exact pe invers: trailer excelent, incitant, prezentare pur si simplu trucata- la filme proaste sau mediocre(mergand pana la scoaterea unor scene din context sau lipirea intr-o logica falsa a altora)
si trailer mediocru, neinspirat, la filme cu adevarat geniale.