Ei, atunci, ca s-o astepti cât mai productiv, cautä oarece bibliografie. (Apropo, noi la facultate aveam si un curs, cu Mihai Bandac.) Pânä la "machiajul creator", baza e "machiajul corector" (stiu cä s-a scris si cel putin o carte pe tema asta, chiar asa se si intitula). De pildä, îmi amintesc, de acu' vreo douäzeci de ani, cum alegea machieusa nuantele de brun si crem pentru fondul de ten în functie de peliculä: Eastman le vedea într-un fel, Technicolor în alt fel, Kodak altfel, iar cea mai mare belea era cu Fuji si AZO-Mures (patent Fuji): machiai nasul cu ocru si pe film se vedea albastru-n picätele!
A, si încä ceva foarte important! Aura regisorului poti s-o vezi? La filmul meu din 1993, Flori Vaeni, machieusa, avea si clarviziune, si-n fiecare dimineatä-mi spunea: "De ce esti asa
galben azi?" :huh: sau "A, ce
albastru frumos, bravo!"

- altfel cum crezi c-am terminat filmärile la timp, în tot balamucul äla?