View Single Post
Old 14 May 2005, 09:53   #58
notorious
NBK
 
notorious
 
Join Date: Sep 2003
Location: The Selznick Studio
Posts: 1,971
Originally Posted by Serghei:
Daca analizezi semiotic scena ai sa vezi ca nu e vorba de un omagiu adus cinematografului prin faptul ca gestul se desfasoara in fata unui poster ci despre faptul ca fanteziile sexuale ale individului sunt conditionate de un etalon preluat din cinema.
...si daca observi ca acest gest nu e facut cu gandul la colega de scoala ci la posterul Marlenei Dietrich ai sa-ti dai seama ca se vrea o discutie despre efectele sociale si psihologice ale cinematografului asupra individului.De trecerea de la formele de imitatie cele mai simple(a imita coafurile vedetelor,a cumpara aceleasi haine etc.) la cele patologice(imitari de comportament,imitarea vocii etc.) si in cazul de fata la corelatia dintre fantezia sexuala si manipularea impusa de cinematograf.E apogeul demostratiei lui Bertolucci ca realitatea alternativa a cinematografului prelungeste realitatea cotidiana dar in acelasi timp o si anuleaza(intr-o oarecare masura) tocmai prin perfectiunea perspectivei oferite.

oare chiar atata relevanta are al cui este poster-ul ? eram curios: daca mie-mi place sa mi-o frec in timp ce kathy bates ii zdrobeste gleznele lui james caan 'misery' style, asta ce ma face - tot cinefil ?? sau sado-maso ?? oricum, nu poti sa negi ca 'etalonul' felatiei este preluat din film !
__________________
"That's one thing about intellectuals: they've proved you can be brilliant and have no idea what's going on."
(Woody Allen)
notorious is offline   Reply With Quote sendpm.gif