Thread: Closer
View Single Post
Old 13 Mar 2005, 12:03   #20
notorious
NBK
 
notorious
 
Join Date: Sep 2003
Location: The Selznick Studio
Posts: 1,971
Originally Posted by ogto:
Faza de la sfarsit cu numele lui Alice este geniala dar parca e inspirata din Usual Suspects.

hai, ma, ca m-ai dat gata !! :huh:

nu, aici sunt intru totul de acord cu ambra blu, ba chiar dubios de 'de acord'. kestiile pe care le-a subliniat domnia sa, le-am subliniat si eu un pic mai 'nainte, numai ca in doi peri. nici mala, nici nimeni altcineva nu ma va putea convinge sa trec peste teatralitatea mizanscenei, salturile in timp, psihologiile complicate, dar fragile, cam ca poanta cu nodul ala de la circ - incurci firul de ata si il tot incurci, pe urma tragi de el o singura data si voila, ca sfoara e neteda ca la inceput.

tot aburul asta cu 'now i love you, now i don't' ce altceva sa fie decat reziduuri stendhaliene (v 'rosu si negru') reincalzite in secolul XXI ?? daca nichols vroia sa arunce o privire ironica asupra relatiilor interumane moderne (asta deja a ajuns un stereotip lansat din america, de la premiera filmului), trebuia sa simplifice mentalitatile.

si ca tot a fost asemuita (!) lipsa decorurilor din 'dogville' cu formalismul celor din 'closer'... ei, pana mea ! in 'dogville', intocmai, spectatorul-complice era, mai intai, manipulat. aici, la ce naiba sa fii complice: la portman, owen, law si roberts jucandu-se cu sentimentele erotice de parc-ar fi mingi de ping-pong ??

hai, lasa-ma ! (dar portman este, confirm repetand, excelenta, spre deosebire de 'garden state', unde era isterica si exagerata ca o mahalagioaica trasa in tzapa)
__________________
"That's one thing about intellectuals: they've proved you can be brilliant and have no idea what's going on."
(Woody Allen)
notorious is offline   Reply With Quote sendpm.gif