Originally Posted by Ambra Blu:
O solutie la problema voastra, oameni nervosi, care sinteti agasati de pauzele publicitare, o ofera postul de televiziune NBC. Reteaua a invetsit milioane de dolari intr-o tehnologie gen "personal video recorder". Telespectatorul poate sa descarce ore intregi de program pe un hard disk, apoi sa urmareasca ce a tras, ca pe video, dupa bunul plac. Pot sa dea "ffwd" prin reclame, daca asta vor. Tehnologia este oferita de catre TiVo (Sunnyvale, CA), una din primele doua firme specializate in manufacturarea de HD-based TV top boxes.
|
Mi se pare ca exista in strainezia un video care cand "vede" ca e publicitate se opreshte din inregistrat si continua cand se termina reclamele. Daca va exista un sistem de a "ocoli" reclamele de la tv, ceva gen spam guard-ul de la email, incasarile posturilor se vor diminua sau vei vedea un spot ruland la nesfarshit, contractele de publicitate facandu-se de ceva vreme incoace la GRP-uri (1 GRP = reaching 1% of your audience once). Si din cauza asta de sarbatori posturile tv sunt suprasaturate de reclame, se termina anul si cum de cele mai multe ori valorile stabilite prin contracte nu au fost atinse, spotul respectiv se difuzeaza pana se ating respectivele valori.
Apropo, lumea se uita la tv la publicitate sau schimba imediat canalul?