In mod normal, publicitatea se introduce intre actele filmului& serialului , adica in locurile unde actiunea e la intensitate maxima (vezi pauzele de negru din diferite seriale americane, acolo producatorul serialului a hotarat ca poate intra). Acest lucru nu prea se respecta din doua motive, lipsa de scoala a oamenilor din televiziune si concurenta cu celalte posturi. Nu e inteligent sa dai publicitate cand pe postul concurent tocmai incepe un film, se intelege de ce.
in alta ordine de idei, faptul ca la un post pay tv nu exista publicitate face ca filmele sa se succeada unul dupa altul si astfel sa se elimine posibilitatea "digerarii" lor. Nu ai timp sa te gandeshti la filmul care tocmai s-a incheiat sau sa discuti despre el pentru ca incepe un nou film la care trebuie sa fii atent.
INTREBARE: Producatorii lui Matrix si-ar fi dorit un Matrix doi ale carui ecouri sa fie la fel de mari ca ale primului film (adica sa tzina ani de zile) sau acest lucru le-ar fi periclitat lansarea celei de a treia parti, a doua fiind inca subiect de discutii aprinse si nelasand astfel loc unei noi lansari la doar cateva luni distanta?
------------------------
Viitorul suna ocupat.
|