Cinemagia Forum

Cinemagia Forum (https://www.cinemagia.ro/forum/index.php)
-   Cafenea (https://www.cinemagia.ro/forum/forumdisplay.php?f=233)
-   -   Tatuaje (https://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=95825)

redmen 10 Jul 2009 10:40

Tatuaje

Nu mai gasesc topicul cu intrebarile (nu despre film) asa ca postez aici ... si apoi se poate dezvolta subiectul daca sunt amatori.Vreau sa stiu si eu daca cineva la noi in tara face tatuaje portret ... daca e cineva priceput 100%.Multumesc de raspuns.

miercuri 10 Jul 2009 13:03

Habar nu am, dar si eu as vrea sa intreb daca stiti ceva salon de tatuaje trust worthy cu oameni care lucreaza frumos si serios si care sa nu ma coste o mana si un picior?

in Bucuresti that being, dar merge si in Cluj sau Timisoara ...

illotempore2002 10 Jul 2009 13:26

din cate stiu eu, un ex lover a cautat tot Bucurestiul sa gaseasca un loc reliable sa-si faca un tatuaj si nu a gasit, avand diferite obiectii....in cele din urma si-a facut unul, color, dar in Japonia....as tinde sa nu am incredere in Buc.

p.s. are cineva tatuaj de pe forumul asta? :)
eu vreau sa-mi fac unul pe omoplat.

miercuri 10 Jul 2009 13:46

Originally Posted by illotempore2002:

...in cele din urma si-a facut unul, color, dar in Japonia....

well, that doesn't really help, does it :P
eu nu vreau color. am patru in plan, le-as face pe toate odata si apoi sa ma potolesc forever...
joshua tree-ul de la U2 - nu m-am hotarat unde, probabil un pic deasupra gleznei drepte

the white rabbit - pe partea interioara a incheieturii de la mana dreapta

un unicorn in doua picioare, pe stilul celui pe care il are Patrick Wolf deasupra inimii - pe partea interioara a antebratului stang

si litera chirilca Я, cu un font mai interesant, dar nu foarte inflorit - pe glezna stanga probabil

StefanDo 10 Jul 2009 13:52

un tatuaj mi se pare un lucru "prea" definitiv ca sa-mi fac vreodata :)

illotempore2002 10 Jul 2009 13:54