![]() |
Paris, je t'aime
Parisul ca o ciorba. Un numar de maestri-bucatari au fost invitati sa dichiseasca cele 14 arondismente ale urbei "toujours l'amour", cu fel de fel de povesti de dragoste, dar s-au gresit ingredientele, mai ales calitatea lor.
Amoruri maternale, homo, horror, inocente, colerice, autiste, kung-fu, mimetice, oncologice, powered by oscar wilde, lunatice, interconfesionale, epistolare. ca niste posibile condimente ce pot da gust si culoare, dar au fost distribuite in gramaj gresit. |
... iar tov marx, k d obicei, incurk lexicul limbii romane: 'paris je t'aime' nu poate fi o 'ciorba' ci, cel mult (fiind vba d paris), un consomme, o supa d ceapa! dar este stiu k tovul s baga in vba k mararu-n ciorba
filmul este f ok, are citva momente f bune (the coens, craven, alex payne, suwa...), altele simpatice (assayas, cuaron, tykwer...), deci - per total - merita vazut vraiment! |
Originally Posted by Alex Leo Serban:
dar sa-ti argumentez culinar: "supa de ceapa" nu poate fi pt simplul motiv ca bucatarii au venit cu 14 ingrediente-povestiri diferite. iar "consommeul" e un regal, ciorba ciorbelor, superlativul oalelor, blazonul aragazului sau visul oricarei farfurii.... iar filmul este prea dezechilibrat pt a fi considerat un "regalist" si unitar consomme.
Quote:
Quote:
|
haha, nu ma mir k ti-a placut coixtet, e cea mai melo! ;)
supa d ceapa poate fi, pt simplul motiv k cele 18 povesti pot fi... tot atitea foi ale unei cepe, nu? iar consomme-ul - repet! - nu poate fi 'ciorba' (cum insisti in gresala) pt k el, d fapt, e din familia supei! PS e bon appetit! |
Originally Posted by Alex Leo Serban:
schmitz, melo-traumatologic prin plaga deskisa; salles&thomas, melo-pediatric; suwa, melo-psihiatric; tykwer, melo-handicap; si cum am mai spus: coixet, melo-oncologic. dar prefer pe chomet si mimii sai...
Quote:
|
Originally Posted by marx:
yukk! ala cre k e singurul kre nu mi-a placut - 'grosier', intr-adevar! chomet ar face mai bine sa ramina la animatiile lui... in rest - nu vad cum un film in kre semneaza toata floarea cea vestita a filmuluid autor (gus van s, the coens, assayas, chris doyle, payne, salles, tykwer etc etc) poate fi considerat 'grosier'! :w00t: |
Originally Posted by marx:
Originally Posted by Alex Leo Serban:
|
Originally Posted by Carmine Galante:
esti SO off-topic! dar atit d tipic dimbovitzean... c leg are 'rahatul' cu filmul d fatza?? e tipic sa preiei un cuvint (kre n-are nicio leg cu subiectul discutat) si sa deviezi discutia intr-acolo. dk 'miroase' a cva, 'paris je t'aime' miroase a crepes d p rue mouffetard si a frites d p rue saint-denis dar unii, probabil, s-au obisnuit atit d mult cu mirosul d rahat incit il simt pste tot :lol: |
Originally Posted by Alex Leo Serban:
Quote:
|
decidemment, ai facut o fixatie p mincare! tii post, sau c?!
PS 'simtul critic'? park sustineai k n-am avut niciodata asha cva...? |
Originally Posted by Alex Leo Serban:
Quote:
|
vezi-ti mai bine d miopiile tale
eu am scris d bine dspr 'paris...' ink d la cannes, inainte k filmul sa aiba succesul p kre l-a avut tu cind ai anticipat succesul unui film ult oara? PS vezi k ai multa treaba mai jos, la 'condik d sugestii...'! |
Originally Posted by Alex Leo Serban:
ps: tu nu citesti topul criticilor de la cahiers?! |
sa-nteleg k 'les cahiers..' au ramas referinta ta absoluta!?
bietul d tine: revista condusa cindva d toubiana si d baeque nu mai e d mult o referinta in lumea cinefila! si-a skimbat aproape toata redactia, e cam varza, trust me; inceark cu 'positif' ! cit priveste 'c ar trebui sa fak un critic'- trust me si aici: e preferabil sa mizezi p un autor/sau film si sa cistigi decit sa t multumesti doar sa 'demontezi' rateurile altora.. in c ma priveste, in vremea din urma am invatat sa navighez binishor printre epave, le evit pur si simplu, merg numai la filmele kre stiu (sau makr sper) dinainte k imi ofera cva. viata e prea scurta pt a vedea filme proaste, nu crezi? si apoi - cum am spus si in speech-ul d multumire la ucin -, criticii NU 'vor' sa vada filme proaste (nu sintem masochisti domnilor!), ci filme bune, f bune si capodopere (dk s poate). critik ar trebui sa fie un continuu exercitiu d admiratie e vina noastra k nu e intotdeauna asha?! |
Originally Posted by Alex Leo Serban:
Quote:
daca tu ai preferinte subiective, +/-, te poti numi cinefil doar.... criticul mai are de dus si o lupta, de slefuire... |
offf... 'lupta', 'slefuire'... c d clisee :(
|
Originally Posted by Alex Leo Serban:
|
Originally Posted by Alex Leo Serban:
|
... ma mir k nume cunoaste caviarul! kiar si din auzite :lol:
|
si uite cum s-a deviat topicul de la "Paris , je t'aime" la cine -i mai tare in materie de critica de film, sorry guys dar diferenta intre noi si AlexLeo Serban e ca dumnealui, e critic de film, noi avem cunostiinte in materie( unii mai bune altii mai putin, acum depinde dupa care criterii ne ghidam), dar sa nu ajungem sa dam cu paru in om, doar ca si-a format o opinie. Filmul, biografic, consomme sau supa de ceapa, merita macar pentru panoplia de regizori ( acum eu zic c-ar fii o salata ceasar, nu tin post, dar acum mi-e cam foame), cu 18 filmulete, sau docuementare , cum le -a iesit unora. Oricum , merita macar pentru Steve Buscemi, speriat si terorizat in Tuileries, ori Gerard Depardieu, debarcat de la ferma din provence pe scaun de regizor cu un fel de advertising si nu prea la "The French Quarter"( Le Quartier latin)
|
All times are GMT +2. The time now is 10:40. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.