![]() |
kestia cu 'ritmul alert', pe mine ma seaca...
ce-aveti, frate, de nu mai suportati ritmul normal, vreti toti fast forward?! :x cre k de la video & dvd vi se trage! orice film are ritmul care i se potriveste; nu poti povesti 'a history of violence' de parc-ar fi un film de guy ritchie - iese altceva, mai prost zic eu. can't u c that!? |
(offtopic)
@ALS: no offence, dar probabil vîrsta e de vinã. s-a demonstrat cã limita superioarã a frecvenþei audio perceputã de om scade cu vîrsta, treptat, cam cu 1 Mhz la 3 ani. Astfel, dacã la 20 de ani poþi auzi pînã la 20 Mhz, pe la 65 nu poþi auzi mai sus de 5-6 Mhz. n-am date oficiale, dar probabil acelaºi lucru se întîmplã ºi cu numãrul de cadre pe secundã care pot fi procesate de creier. deci timpul (care e relativ) se deruleazã mai repede pentru cei bãtrîni. nici eu nu exclud sã ajung sã-l gust pe Bergman pe la 40-50 de ani (dacã ating vîrsta respectivã). în concluzie, de ce sã nu profitãm acum, cît putem, sã vedem acele filme cu ritm alert, cu cadre în fast-forward dacã asta ne sporeºte adrenalina? |
nu contest 'rezultatele studiului audio' (& video), dar cum se explica - atunci - k mie imi placeau dreyer & bergman & antonioni si la 18-20 de ani!? de ce nu simteam aceeasi nevoie de adrenalina?
btw (& no offence myself): de asta vad unii tineri filme? k sa le creasca adrenalina?! sorta weird... :shock: i mean - why don't you take it from someplace else? from life, for example?... |
Chestia cu sunetul sta in picioare, dar faza cu ritmul si varstele...chiar nu exista asa ceva.Ca Hollywoodul a tampit marea majoritate a publicului prin filme proaste dar care sa iti creasca adrenalina, e alta treaba.
|
Originally Posted by Alex Leo Serban:
|
Originally Posted by Alex Leo Serban:
2. vîrsta fizicã nu coincide întodeauna cu vîrsta biologicã.
Originally Posted by st3fan:
p.s. nu înþeleg de ce discutãm la 'A History of Violence' despre asta. ritmul sãu e ok, nu se situeazã la nici una din exteme. |
Originally Posted by Leonard:
Quote:
|
Should I say it? Here goes: Brown Bunny!!!
PS Sa dea ambra un split |
off-topic: Leonard, ce legaturi mai faci si tu, ma doare capul.. nici eu n-am 40-50 si totusi imi place Bergman.. tu numai pentru adrenalina si fast-forward te uiti la filme? mai sint si alte chestii care-ti cresc adrenalina :D, bungee jumping etc :P ... adica hai sa mai practicam si din astea, poate dup-aia n-o sa mai vedem ritmul lui Bergman chiar asa lent..
de Gerry sau The Brown Bunny ce zici? |
@cherry:
1. am vrut doar sã-i dau o ipotezã mai plauzibilã lui ALS fiindcã cea a lui cu dvd-video mi se pãrea paralelã. ºi da, am observat cã din tineret, femeilor le place Bergman mult mai des. 2. nu 'numai' fast-forward. de fapt chiar în unul din exemplele pe care le-am dat, în filmul iranian, o secvenþã care mi se pare foarte dinamicã e redatã prin slow-motion. dar nu ºtiu exact cum reuºeºte sã o facã atît de halucinantã, deºi e slow-motion: prin montaj, prin schimbarea permanentã a unghiurilor, prin faptul cã dispar sunetele exterioare ºi auzi respiraþia copilului amplificatã. 3. cred cã e o confuzie iniþiatã de ALS '...de nu mai suportati ritmul normal, vreti toti fast forward' - ritmul, din cîte ºtiu, se referã la montaj ºi cît de des sunt schimbate cadrele, nu la viteza de derulare a fotogramelor. în celãlalt exemplu pe care l-am dat, cu filmul sudcoreean, într-adevãr, ritmul unei anumite secvenþe e amplificat ºi prin fast-motion. dar repet, eu discutam de ritm. 4. evident cã idealã e o combinaþie. dacã se poate ambele extreme sã existe în acelaºi film e perfect (vezi Rules of Attraction - 'cãlãtoria în Europa' absolut electrizantã versus cadrul cu ninsoarea de la sfîrºit). monotonia n-o suport. 6. Brown Bunny, da. e un film emoþional. dar nu vãd legãtura cu topicul. vi s-a pãrut lent? Mie nu. 7. Gerry... mã mai gîndesc. e într-adevãr primul exemplul la care m-am gîndit cînd am zis Gus Van Sant mai devreme. m-a plictisit enorm pe parcurs dar am vrut sã vãd totuºi unde ajunge. pe moment finalul mi-a satisfãcut aºteptãrile prin faptul cã era ciudat. dar m-am gîndit ulterior cã s-ar putea sã fie doar un bullshit fãrã nici o semnificaþie. dar chiar dacã ar fi, totuºi, sã rozi un om de nervi 90 de minute pentru 10 minute de final aºa-zis ºocant e o tacticã a unor regizori pe care o detest. cam acelaºi lucru face ºi în Elephant. |
Originally Posted by Leonard:
|
Originally Posted by Leonard:
ce zici, te iau la mine la research? :) |
chiar daca nu sunt mare fan wong kar-wai, trebuie sa recunosc ca 'in the mood for love' are niste slow-motions brici. cele care ii infatiseaza pe tony leung si maggie cheung in acea miscare obsedanta - urcatul/coboratul unui sir de scari. cei doi se indragostesc incet si, pana undeva, e ca si cum regizorul ar stoarce fiecare secunda de gratie din miscarea ei (cu a sa rochie inflorata) si din pasul lui absent.
|
notorious, nu-ti place prea mult Wong Kar-Wai, pentru ca nu esti pregatit pentru dragoste... mai incearca, mai acumuleaza :P
|
no offence herr herbert, but this is bullshit! it's got nothing to do with liking or disliking wkw... wtf, nici eu nu sint 'pregatit pt dragoste' - never was, & hopefully never will be -, dar asta nu ma-mpiedica sa-mi placa wkw!
iar postarea lui notorious este f fine (si fina!) - which only goes on to prove k poate sa nu te pasioneze (ca persoana) cel care posteaza, dar sa fii 100% de acord cu el :P |
Originally Posted by herbert:
de la tine, herbert ?! :(( credeam ca ti-ai dat seama pana acum ca sunt un sentimental incurabil si un romantic fara speranta. :lol: |
@als
asta-i un topic pro brokeback? back to classik pls? |
All times are GMT +2. The time now is 09:48. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.