![]() |
Pure Britshit
Filme englezesti cu gangsteri
|
Snatch ?
|
Re: Pure Britshit
Originally Posted by Ambra Blu:
ar fi aºa: 1. Shallow Grave (UK dar regizorul e scoþian (Danny Boyle)) 2. Intermission (Irlanda) Following (Nolan) Midnight Express (Alan Parker) de Guy Richie n-are rost sã mai menþionez |
Layer Cake
varianta slefuita a Snatch-ului |
sleita, more like it.
|
sleita clar.
get carter - ala cu michael caine, nu prostia de remake. despre gangsterul care se intoarce acasa sa-l ingroape pe frate-su si sa se ocupe de cei responsabili cu moartea lui. Razbunare, Newcastle, pornografie cu minori plus o tema muzicala dementiala. n-am vazut pomenit nici sexy beast. de cand cu deadwood, mi-am amintit ca e si ian mcshane pe acolo. pe lista de things-to-see sta scum, despre care am auzit destule si pare misto. |
Re: Pure Britshit
Originally Posted by Leonard:
Tot ce intra sub steagul UK Dead Man's Shoes I'll Sleep When I'm Dead Gangster No. 1 Primele doua impart cu Get Carter tema eroului care se intoarce sa-si razbune fratele. Si, ca sa va testeati cunostintele, aici |
i'll sleep when i'm dead.fresh outta queenie's wrinkled ass.
|
The Business (2005)
totally LayerCake-esque.. :hmm: |
Originally Posted by bellhop:
Da, cu monoloage si epilog in maniera Trainspotting si cu gangsteri care traiesc in huzur intr-o insula exotica, precum in Sexy Beast. Sub nivelul celor doua, totusi. |
Mona Lisa (1986) si The Long Good Friday (1980), amandoua cu Bob Hoskins. Pentru ca imi place mie f mult Bob Hoskins in roluri de cockney mobster si pt ca joaca f bine si este un "very unlikely hero".
|
|
Rancid Aluminium
|
The Limey - un tata, ex con in UK, merge in State sa razbune moartea fiicei lui. Ca si in Traffic, secvente diferite sint tratate in alt registru cromatic. Ca in cinspe alte mii de filme, scevente sint plimbate inainte si inapoi de-a lungul axei timpului, ca margelele pe un rozariu, on a sliding scale, cum se zice in film: pleaca de aici sa ajunga tot aici, fara sa se miste deloc. Cineva pe forum spunea ca montajul e mai fin ca in 21 Grams. Not exactly the case: aici imaginile dislocate din prezent servesc mult ca ilustratie (courtesy of K's), ca niste proteze in trupul filmului, in timp ce in 21 Grams erau dureros de organice, mult mai fine si mai sensibile. Sof cut editing at its best. Ca subiectul filmului se inrudeste cu alte citeva filme englezesti cu gangsteri amintite deja aici, e vizibil cu ochiul liber. Ca montajul tine si el de o anumita maniera britanica (v. Sexy Beast, Guy Ritchie's, etc), tine de o ceva mai atenta observatie. De mentionat urmarirea si rostogolirea masinilor pe sosea si scena impuscaturilor din casa de vacanta a ucigasului fetei, cu o tensiune bine dozata. Mi-a placut, dar nu vad de ce ar fi clasat printre cele mai bune 10 filme neo noir.
PS: Stiu ca Soderbergh e american si asa e si filmul, dar similaritatile cu filmele englezesti ii justifica prezenta aici. |
Let's be fair,not squares...miza e total diferita.The Limey foloseste montajul pt. a da greutate personajului principal si actiunilor sale,21 grams pt. a crea un areal al emotiilor.Tehnica e diferita si aia din The Limey e mult mai simpla si la obiect.
...ahh...asta e neo-noir?....si care e un top ten worthy neo-noir? |
Deci tu erai ala care zicea ca The Limey are un montaj mai fin. Pai ori mai fin, ori mai direct si la obiect? Hotaraste-te.
|
am sa-ti fac un desen.
|
Nu va duce capul. Si aici se incheie interventia dvs off topic, va multumesc pt participare.
|
RocknRolla
RocknRolla
http://www.imdb.com/title/tt1032755/ Cred ca aici ar merita sa fie si RocknRolla, ultima creatie a lui Guy Ritchie. |
corect...se incadreaza perfect
in alta ordine de idei, filmul e jumate Snatch, jumate revenirea in forta a lui Guy si salvarea a ceea ce era cat pe ce sa iasa un fiasco |
All times are GMT +2. The time now is 12:20. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.