![]() |
Crydead's Lair
Rezistand eroic pornirilor erotice de a raspunde pe limba lor trishtilor (l)useri care vor ba sa-l voteze afara, ba sa fie moderat de catre Ricutza sau sa fie cenzurat, Crydead se autoexileaza aici cu o sticla de coniac Ovidiu.
Cine vrea sa-i vorbeasca sa lase orice sperantza si sa urce. :wink: "Nu va bucurati, nu ninge, scuipa deasupra noastra plictisitii din paradis." |
hmmm...foarte dragut sa ma transformi in personajul negativ! :P
|
Te exilezi ca celebrul Ovidiu cu o sticla de coniac Crydead...
|
Ce exil mai e si asta, guruletz ca vad ca ai coniac, femei, discutii fine...Daca esti tare, exileaza-te pe roanime, la aia cu hentai si cu hanga/manga. Iti arat imediat care...
|
Shampania curge, femeile danseaza...dar sa trecem si la lucruri serioase.
De ce se spune, in engleza ca si in romana, ca te uitzi la tv la un film , dar vezi un film la cinematograf? ---------------------------------- Viitorul suna ocupat. |
Originally Posted by crydead:
Pai e ca si cu muzica. Sint trupe pe care le auzi la radio, si trupe pe care le asculti acasa, in intimitatea vizuinei tale. Apropo, ce inseamna Liar? |
Salash, vizuina.
|
Aha, dar, atunci, Lair, ce inseamna?
|
Lucruri serioase?
In engleza e ceva mai complicat si nu imi mai aduc bine aminte. In general, cred ca asa s-au format expresiile in ambele limbi, totusi. Dar... Cred ca, in general, televizorul reprezinta un ecran la care te uiti, iar cinematograful e lucul unde te duci sa te uiti, sau, mai simplu, sa vezi. Raman la parerea ca asa s-au format expresiile. Nu prea e vreun motiv sa continuam. Sau este? TV good for Ed! |
Eu ma gandeam ca e un pic mai complicat.
La televizor te uiti in vreme ce suna telefonul, intra prietenul, mai dai un mersaj pe cinemagia, mai schimbi canalul, intra publicitatea, etc. Se spune ca televizorul este ceea ce era cu sute de ani in urma focul din vatra in jurul caruia se strangea familia. La cinematograf intreaga ta atentie este captata de ecran. In sala este intuneric, nu se vorbeshte (teoretic). Cum spune McKay, maestrul lui Ricciotto, spectatorul acorda filmului timp de 2 ore o atentie totala, o concentare pe care uneori nici la serviciu nu o investeshte. Am putea compara astfel actul de a vedea un film la cinema cu inchinarea la un zeitate. Cam asta e, intr-o directie, diferentza intre a te uita la tv si a vedea un film. =============== Viitorul suna ocupat. |
si ce se intampla cu filmele de la tv, care te captiveaza la fel de tare ce si cele de la cinema...si ce se inampla cu filmele de la cinema la care la un momentdat incepi sa nu mai fi atent, ci sa faci comentarii cu prietenii? practic in cele doua situatii ajungi sa vezi un film la tv si sa te uiti la un fim la cinema, nu?
|
Te poate captiva total filmul de la tv, dar va fi intrerupt de publicitate, telefonul poate suna oricand, iar celelelte persoane din camera pot incepe sa vorbeasca despre orice.
Daca esti la cinema si ai chef sa vorbeshti cu prietenii , (teoretic) va veni un angajat al cinematografului si te va ruga sa stai cuminte sau sa iesi din sala. In plus, daca mergi la un film la cinema se presupune ca te intereseaza exact acel film, la tv de cele mai multe ori vezi ce e, ce ti se "da". Intrebare: publicitatea din timpul filmului e buna pentru ca iti ofera un moment de respiro sau este proasta pentru ca iti opreshte filmul in momentul cel mai interesant? -------------------- viitorul suna ocupat. |
pe mine ma deranjeaza publicitatea din timpul filmelor...nu atat ca intrerupe actiunea in momentul cel mai important, ci ca pur si simplu distrug toate filmele in care atmosfera e importanta!
|
In mod normal, publicitatea se introduce intre actele filmului& serialului , adica in locurile unde actiunea e la intensitate maxima (vezi pauzele de negru din diferite seriale americane, acolo producatorul serialului a hotarat ca poate intra). Acest lucru nu prea se respecta din doua motive, lipsa de scoala a oamenilor din televiziune si concurenta cu celalte posturi. Nu e inteligent sa dai publicitate cand pe postul concurent tocmai incepe un film, se intelege de ce.
in alta ordine de idei, faptul ca la un post pay tv nu exista publicitate face ca filmele sa se succeada unul dupa altul si astfel sa se elimine posibilitatea "digerarii" lor. Nu ai timp sa te gandeshti la filmul care tocmai s-a incheiat sau sa discuti despre el pentru ca incepe un nou film la care trebuie sa fii atent. INTREBARE: Producatorii lui Matrix si-ar fi dorit un Matrix doi ale carui ecouri sa fie la fel de mari ca ale primului film (adica sa tzina ani de zile) sau acest lucru le-ar fi periclitat lansarea celei de a treia parti, a doua fiind inca subiect de discutii aprinse si nelasand astfel loc unei noi lansari la doar cateva luni distanta? ------------------------ Viitorul suna ocupat. |
cred ca Matrix 3 va fi lansat asa de repede dupa Matrix 2 tocmai pentru ca acesta nu a avut succesul primului Matrix...
|
Originally Posted by crydead:
Fii atent, ca televiziunile care functioneaza pe sistemul "pay tv' nu sint singurele lipsite de calupurile publicitare. Exista si televiziunile care emit prin intermediul Internetului, care promoveaza un fel de televiziune interactiva "avant la lettre". Interactivitatea consta in faptul ca vizitatorul/ abonatul are posibilitatea de a-si realiza propriul pachet de programe. Libertatea lui nu este totala, pentru ca domeniul lui de alegere este oarceum limitata de oferta televiziunii. Practic, tot ce face el este sa combine diversele tv shows oferite de post: pe unele poate alege sa le vizioneze live, pe altele, in sistem prerecorded. Un asa-zis avantaj al sistemului prerecorded este ca iti da posibilitatea sa dai "ffwd" si "rew" dupa bunul plac, ca la divx, sau video. O solutie la problema voastra, oameni nervosi, care sinteti agasati de pauzele publicitare, o ofera postul de televiziune NBC. Reteaua a invetsit milioane de dolari intr-o tehnologie gen "personal video recorder". Telespectatorul poate sa descarce ore intregi de program pe un hard disk, apoi sa urmareasca ce a tras, ca pe video, dupa bunul plac. Pot sa dea "ffwd" prin reclame, daca asta vor. Tehnologia este oferita de catre TiVo (Sunnyvale, CA), una din primele doua firme specializate in manufacturarea de HD-based TV top boxes. Din pacate, posibilitatea vizionarii televiziunilor in sistem pre-recorded imi va rapi, mie, placerea vizionarii de reclame. |
'lair' = birlog (ca in 'the lair of the white worm', un film f. outrageous al lui ken russell - btw, va mai place k.r.? - la care am ris cu lacrimi...)
'liar' = mincino(a)s(a); no surprise here! da discutia promite sa devina f. interesanta; eu sint un purist nesuferit in ac. kestiune - consider ca un film (pardon: Film!, adica ceva ce tine de Cinema) trebuie vazut neaparat la cinematograf - macar pt prima data; pe video/dvd se revad filme (eventual, pt a studia cadre, etc), iar la tv se vad filmuletze, care nu sufera de pe urma intreruperilor de reclame... exista categoria 'popcorn movies', care sint facute sa fie vazute la mall-uri, acasa (cu cina pe masa), etc. cred ca o mare parte din confuzia actuala de valori cinematografice vine din pierderea acelui obicei - 'sfint' - de a vedea filmele in sala de cinema, unde (in conditii ideale) nu te deranjeaza nimeni, nu suna telefonul si unde chipurile de pe ecran sint 'larger than life' (la tv sint 'smaller than life', de unde si raportul gen: 'eu am telecomanda (=sint stapin), ia sa vedem si jucarioara asta...'. la cinema, filmul e stapinul tau; acasa e invers :cry: |
Originally Posted by ricutza:
Din ce shtiu eu, ma corecteaza careva daca greshesc, cu mult timp inainte de lansarea lui Matrix 2 se shtia ca 3-ul va avea premiera la doar cateva luni distantza. de aceea, cred ca un matrix 2 excelent ar fi eclipsat 3-ul. Nu mai vreau inca un Matrix, inca ma bucur de 2, vreau sa-l mai vad o data, ar fi spus spectatorii. ------------------------ Viitorul suna ocupat. |
Originally Posted by Ambra Blu:
Mi se pare ca exista in strainezia un video care cand "vede" ca e publicitate se opreshte din inregistrat si continua cand se termina reclamele. Daca va exista un sistem de a "ocoli" reclamele de la tv, ceva gen spam guard-ul de la email, incasarile posturilor se vor diminua sau vei vedea un spot ruland la nesfarshit, contractele de publicitate facandu-se de ceva vreme incoace la GRP-uri (1 GRP = reaching 1% of your audience once). Si din cauza asta de sarbatori posturile tv sunt suprasaturate de reclame, se termina anul si cum de cele mai multe ori valorile stabilite prin contracte nu au fost atinse, spotul respectiv se difuzeaza pana se ating respectivele valori. Apropo, lumea se uita la tv la publicitate sau schimba imediat canalul? |
Sa nu uitam ca cel putin in ultima vreme se raspunde la intrebarea Ce faceai? cu Ma uitam la un film. Si nu cu Vedeam un film. Cum vine asta. Exista fime de uitat si filme de vazut?
|
All times are GMT +2. The time now is 17:06. |
Powered by vBulletin - Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.