Cinemagia Forum

Cinemagia Forum (https://www.cinemagia.ro/forum/index.php)
-   Cafenea (https://www.cinemagia.ro/forum/forumdisplay.php?f=233)
-   -   ce emisiuni va plac? (https://www.cinemagia.ro/forum/showthread.php?t=97032)

claudiu-daniel-lugoj 23 Apr 2010 14:45

ce emisiuni va plac?

Va plac emisiunile ce sunt la televizor acun?si daca da care emisiuni.

ooo333 23 Apr 2010 15:17

Imi plac Romane : La Bloc , Te pui cu Blondele , Plasa de Stele , Sa te prezint parintilor ! ( cei care vor sa isi bata joc si sa spun ca sunt prost sau serialele sunt tampenii mai bine nu spune inteleg ca sunt cam tampenii dar ma uit la ele )
Straine : Two And A Half Men etc

alextreme93 23 Apr 2010 15:28

Originally Posted by ooo333[B:

]Imi plac Romane : La Bloc , Te pui cu Blondele , Plasa de Stele , Sa te prezint parintilor ! ( cei care vor sa isi bata joc si sa spun ca sunt prost sau serialele sunt tampenii mai bine nu spune inteleg ca sunt cam tampenii dar ma uit la ele )[/b]
Straine : Two And A Half Men etc

:| wtf,ma facusi praf.

On:Nu.

claudiu-daniel-lugoj 23 Apr 2010 15:33

claudiu-daniel lugoj

Doua emisiuni imi plac si anume:dansez pentru tine si cronica circotasilor.

ooo333 23 Apr 2010 15:44

Originally Posted by claudiu-daniel-lugoj:

Si mie imi place Cronica Carcotasilor !

costyn162 23 Apr 2010 18:16

Cronica carcotasilo imi place desi nu o urmaresc in fiecare saptamana insa ma bine dispune de cate ori ma uit.
Iar despre dansez pentru tine....:-& ....daca vrei dans adevarat uita-te la "So you think you can dance"...sa vezi acolo nivel de dans....
Deci emisiuni preferate: Romania: nu am una preferata, desi ma mai uit la cateva.....din afara: So you think you can dance, American Idol, Britain's got talent, Survivor, The amazing race......etc.

bogdan0125 24 Apr 2010 16:00