View Full Version : Publimagia
halebardul
07 Apr 2009, 07:00
Nu stiu exact ce inseamna acest CinePub, dar daca e un fel de Noaptea devoratorilor de publicitate, va propun sa vedeti spotul asta:
http://www.youtube.com/watch?v=kbRRgFOZOrk&feature=related
(ar fi bine sa aveti oaresce bass la boxe, altfel e posibil sa nu se inteleaga)
si propun sa postati aici linkuri catre alte spoturi care v-au placut, mici bijuterii filmice la care sa conteze - in primul rand - calitatile cinematografice, fantezia, umorul, geniul... :)
halebardul
07 Apr 2009, 07:10
sau asta:
http://www.youtube.com/watch?v=AV-io9kX9X0&NR=1
buticut
10 Apr 2009, 02:42
Sau asta...:)
http://www.youtube.com/watch?v=RdVizi4O5X8
halebardul
10 Apr 2009, 12:37
sau asta
http://www.youtube.com/watch?v=yebGDGPPmLo&feature=related
de fapt nu cred ca e spot video :)
Chambord
20 Jun 2009, 19:45
One of the best ads:
Martin Scorsese / American Express:
http://www.youtube.com/watch?v=45iZP6AWT3c
keepwalking
12 Sep 2009, 00:13
POVESTEA ANTI-RECLAMEI
06 Martie 2007
de Gabriel ANDRONACHE
Prima reclamă turnată integral în România şi difuzată imediat după Revoluţie a fost un spot despre calculatoarele Felix. Replica "V-am prins, vrăjitoarelor!" a intrat rapid în folclorul telespectatorilor, atât prin stupiditate, cât şi prin noutatea experienţei de a vedea o reclamă românească.
Nivel primar
Campaniile kitsch de la începutul anilor '90 pot fi încadrate în rândul celor eşuate. Nici unul dintre produsele promovate în acei ani nu a reuşit să devină un brand solid pe piaţă. Deşi ochiul clientului obişnuit percepe o creştere în ultimul timp a calităţii spoturilor publicitare, specialiştii în domeniu sunt rezervaţi în această privinţă. "Publicitatea românească e încă în şcoala generală. Mai are până la liceu şi la facultate. Bineînţeles că începuturile sunt memorabile, în condiţiile în care vedeai trei reclame pe zi, le ţineai minte. Azi vezi sute şi e o luptă acerbă între branduri pentru a-ţi pătrunde în minte şi a rămâne acolo. Avem agenţii foarte bune, însă şi multe altele mediocre", este de părere Marius Ursache, directorul agenţiei Grapefruit Design.
Marile ratări
Se pare că marile branduri atrag după sine şi marile eşecuri de promovare. "Cel mai bun exemplu de campanie eşuată îl reprezintă probabil relansarea Coca-Cola, din urmă cu 13 ani. Consumatorii au respins noul concept din simplul motiv că lor le plăcea produsul aşa cum era el până atunci. În timp ce campania publicitară se presupunea că trebuie să susţină vânzările, efectul a fost invers pentru că ideea a fost sortită eşecului încă de la început", consideră Radu Florescu, CEO la Saatchi&Saatchi.
O alegere neinspirată
În 1993, Robert Goizueta, preşedintele consiliului de administraţie de la Coca Cola, lua o decizie proastă, reangajându-l pe Sergio Zyman în funcţia de şef al marketingului pentru toate mărcile înregistrate ale gigantului american. Zyman, care lucrase cu rivalul Pepsi şi la Procter&Gamble, a venit în biroul lui Goizueta încărcat de idei îndrăzneţe. Cartea sa de vizită includea unele succese răsunătoare de marketing, cum ar fi campaniile pentru Diet Coke şi Coca Cola Classic. Dar reintroducerea lui Zyman la cârma promovării produselor Coca Cola a reprezentant momentul declanşării celei mai spectaculoase ratări publicitare din istoria firmei.
La sfârşitul anilor '80, studiile de marketing comandate de către Coca Cola dezvăluiau o realitate îmbucurătoare pentru stafful din Atlanta: cuvântul Coke era al doilea cel mai recunoscut cuvânt în toate limbile din lume. Primul în acest clasament era "OK". Această informaţie l-a entuziasmat pe Zyman, stârnindu-i imaginaţia. El s-a gândit să profite de acest avantaj lingvistic şi să creeze o băutură al cărui nume să combine cele două cuvinte. A prevăzut un imens succes acestui nou brand, promiţându-i lui Goizueta că noul brand va obţine cel puţin 4% din piaţa de desfacere americană.
OK n-a fost OK
Testată în câteva state americane, ideea lui Zyman s-a dovedit a fi o catastrofă. Proiectul a fost anulat de Coca Cola la doar şapte luni de la iniţiere, iar respectiva băutura n-a mai fost niciodată desfăcută în magazine. Motivele prăbuşirii trebuie căutate în mai multe puncte. În campania sa, Zyman mizase pe sloganul "I'm Ok, You're Ok", care s-ar fi pliat perfect pe psihologia anilor '70. Însă "Generaţia X" a anilor '90 nu a fost deloc receptivă la acest stimul, tinerii considerându-l prea confuz pentru pretenţiile lor. Specialiştii au concluzionat că Zyman a curtat prea evident noua generaţie, fapt ce a declanşat o reacţie inversă din partea acesteia, de respingere.
Bariere lingvistice
Nu numai Coca Cola s-a confruntat cu gafe uriaşe în ceea ce priveşte advertisingul. Rivalul său, Pepsi Cola, a suferit o imensă cădere a vânzărilor în China. Motivul? Agenţia de publicitate care s-a ocupat de promovarea produselor a tradus greşit sloganul firmei. Astfel, expresia originală "Come to life with the Pepsi Generation" (Revin-o la viaţă cu Generaţia Pepsi) a devenit "Bring dead ancestors back to life with Pepsi" (un fel de "Scoală-te din morţi cu Pepsi"), un îndemn deloc gustat de către chinezi.
De asemenea, producătorul de automobile Chevrolet a întâmpinat dificultăţi în a-şi vinde modelul "Nova" în America de Sud, întrucât acest cuvânt, tradus literal în spaniolă, înseamnă "Nu merge".
Unde dai şi unde crapă
Cel mai recent caz de publicitate eşuată l-a reprezentat campania postului de televiziune Cartoon Network. Victima i-a căzut chiar preşedintele canalului, Jim Samples, care şi-a anunţat demisia imediat după ce a constatat dezastrul provocat. Ce se întâmplase? Samples iniţiase o campanie ale căror costuri erau cifrate la două milioane de dolari şi care a constat într-o serie de dispozitive electronice luminoase reprezentând personaje din desene animate, amplasate în Boston. Efectele speciale au fost atât de dure, încât au creat imediat suspiciunea unui atac terorist. Campania a dus la alertarea serviciilor de securitate, blocarea mai multor căi rutiere şi suspendarea traficului feroviar."Ca director general al Cartoon Network, mă simt obligat să mă retrag imediat, ca semn că îmi dau seama de gravitatea situaţiei ce a apărut sub supravegherea mea", a declarat Jim Samples.
Nu poţi înşela de două ori
Însă cum ajung afaceri de sute de mii sau milioane de dolari să se ducă pe apa sâmbetei din cauza unei publicităţi defectuoase? "Pentru o campanie publicitară îţi trebuie un mesaj, instrumente şi canale de comunicare. E suficient să faci o singură alegere greşită şi legătura dintre cele trei componente este ruptă, iar produsul tău nu mai ajunge la audienţa dorită", este de părere Cezar Caluschi, consultant în relaţii publice.
De pildă, reclama pentru puii de la Transavia, cu acel mesaj "Zboară, puiule, zboară!" poate fi încadrată în categoria spoturilor cu un mesaj prost ales.
"Un alt lucru important este să susţii campania de publicitate cu lucruri reale. Campania poate fi foarte bine gândită, să aibă audienţă, dar clientul va vedea că produsul nu e aşa cum se aştepta. Iar a doua oară nu-l mai poţi înşela", a mai spus Caluschi.
Prost, dar eficient
Nu întotdeauna o reclamă proastă are efect nociv asupra receptării produsului. "Reacţii negative din partea publicului există de multe ori. Cea mai memorabilă e reclama cu <Nea Nicu, Pepsi la Litru>, care ne-a stresat mult timp. Însă e o campanie care a generat o creştere extraordinară a vânzărilor. Şi nu e un caz singular. Nu întotdeauna o reclamă premiată asigură şi vânzări produsului respectiv", crede Marius Ursache.
La fel crede şi Cezar Caluschi: "Nu poţi şti că o campanie a fost bună decât după ce o faci pe a doua, care poate avea rezultate şi mai bune. Compari rezultatele şi vezi exact ce nu a mers". Consultantul consideră că, în România, în general problema o constituie calitatea produselor. Mulţi aşteaptă rezultate exclusiv pe seama campaniei publicitare, fără să-şi pună problema dacă rezultatele modeste nu sunt cauzate de propria lor marfă.
"Campaniile publicitare cu cele mai multe şanse de ratare sunt cele <overpromising>, când se supralicitează calităţile produsului la care se face reclamă. În general, ele sunt fie campanii mincinoase, fie campanii care nu au susţinere ulterioară prin infrastructură, servicii, produs"
Lucian Georgescu, Managing Partner GAV/Scholz&Friends
Cap în cap
Pe 29 august 2006, USA Today găzduia un fapt unic în istoria advertisingului. O pagină întreagă era rezervată unei campanii publicitare anti-drog, iar pe pagina opusă se afla un raport al fiscului american care demonstra că respectiva campanie a fost un eşec. Practic, în acelaşi ziar, pe pagini opuse, o reclamă plătită cu 100.000 de dolari de către un organism guvernamental (Oficiul Naţional pentru Controlul Drogurilor) era "desfiinţată" de către responsabilii cu finanţele aceluiaşi guvern american.
"Mintea noastră lucrează cu percepţii şi odată o percepţie formată este foarte greu să o schimbi. În viitor se va lucra la nivelul psihologiei şi comportamentului fiecărui individ. Campaniile viitorului vor opera pe grupuri mici, bine înţelese, nu pe mase mari de oameni"
Cezar Caluschi, consultant în relaţii publice şi comunicare directă
"De multe ori, clientul nu testează variantele de mesaj propuse de agenţii, alege subiectiv conceptul şi-şi riscă banii pentru că vrea să decidă în locul specialiştilor",
Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit Design
Epoca kitsch
"Vrajitoarelor" le-au urmat celebrele spoturi la "Bucureşti - Berlin", cu acea arogantă menţiune de final "Plata... numai în valută!" sau la Gepa Electro Center, care avea pe fundal melodia "Ice, ice, baby" a lui Vanilla Ice. O altă reclamă care a făcut furori a fost cea în care Steffi Graf bubuia cu racheta ce bubuia, iar la final zicea: “Adidas Torsion! Dacă vrei poţi!!”… o pauză mică, apoi "Miau!" şi scotea limba. "Bărbatul de treizeci de ani, deştept, frumos şi cu bani. Dar cu dragostea cum stai?" era o întrebare fundamentală pusă de creatorii spotului la pasta de dinţi "Norveea Alb", iar laconicul "Titan ice, altă viaţă!", o reclamă la pungi cu gheaţă, s-a înşurubat adânc în subconştientul consumatorului de publicitate.
Bani irosiţi
Rex Briggs şi Greg Stuart, doi veterani ai cercetărilor de piaţă, au publicat anul trecut o carte numită "What Sticks", în care relevă un fapt incredibil: 37% din banii alocaţi advertisingului sunt risipiţi de agenţiile de publicitate. Cartea se bazează pe cinci ani de cercetare întreprinsă în rândul a 36 de mari companii.
Este celebră butada cu un fost preşedinte al Companiei Coca Cola care spunea: "Sunt convins că, din 2 dolari cheltuiţi pe publicitate, 1 dolar nu mă ajută cu nimic. Dar niciodată nu ştiu care din cei 2 dolari e cheltuit fără rost".
"Există campanii reuşite, precum cele la produsele Floriol, Primola, Elite şi Ciuc. Mesajul inteligent, lipsit de clişee şi plin de umor a fost cheia succesului acestor campanii".
Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi
Pierduţi în traducere
O cauză a prăbuşirii campaniilor de marketing o reprezintă diferenţele culturale şi lingvistice dintre producător şi client. Legat de acest aspect, iată câteva gafe memorabile din industria publicităţii:
- Sloganul american pentru ţigările Salem "Salem - simte-te liber" a ajuns la clientela japoneză cu totul altfel: "Când fumezi Salem, te simţi atât de proaspăt încât mintea ta pare liberă şi goală".
- Vânzările modelului Ford Pinto nu mergeau prea bine în Brazilia. Oficialii companiei au aflat prea târziu că "Pinto" înseamnă în argoul brazilian "penis mic".
- Producătorul suedez de electrocasnice Electrolux obişnuia să folosească în campania publicitară destinată Statelor Unite următorul slogan pentru aspiratoare: "Nimic nu suge mai bine ca Electrolux". (foto electrolux.jpg)
- În Italia, o eroare de traducere a transformat campania la "Schweppes Tonic Water" în "Schweppes Toilet Water".
--------------------------------------------------------------------------------
Piaţa de publicitate, în creştere
România are în prezent, conform statisticilor, cinci milioane de utilizatori de Internet. Acest fapt a dus la creşterea bugetelor de publicitate alocate sectorului online, ajungându-se la o cifră de aproximativ 5,5 milioane de euro, iar pentru 2007 se prognozează atingerea valorii de 7 milioane de euro.
În ce priveşte spoturile TV, cele mai mari bugete pentru promovare sunt alocate de către bănci, urmate de producătorii de băuturi alcoolice şi ciocolată. Cifra de afaceri totală de pe piaţa de publicitate din România nu depăşeşte 300 de milioane euro pe an. Suma este simţitor mai mică decât bugetele de pe pieţele europene. De exemplu, în Ungaria numai publicitatea TV aduce venituri de 250 de milioane de euro.
http://old.ieseanul.ro/articol/ziar/iasi/povestea-anti-reclamei/14518/
keepwalking
22 Oct 2009, 11:52
de interes pentru cei care au idei de campanii publicitare:
http://www.realitatea.net/s-a-lansat-addea---prima-platforma-romaneasca-de-idei-creative-pentru-campanii-publicitare_646322.html
amareea
16 Dec 2009, 12:43
http://versu.ro/amareea-7278.html
Protejati-va!
http://topnews.ru/video_id_6326.html
:D
Insist: nu era mai corect protejaţi-v-o! ???
Ştiu că ar fi trebuit să pun un filmuleţ sau un spot, dar imaginea asta îmi place prea mult. :D
http://i214.photobucket.com/albums/cc205/just_vave/tula_07.jpg
A se citi toate cele trei mesaje. :)
Lumea e un velodrom şi noi, toţi, competitori...
http://www.youtube.com/watch?v=iFp2xmxf92g&hd=1
http://img64.imageshack.us/img64/9236/keirin.jpg
Unul dintre cele mai emoţionante clipuri din seria ”History Will Be Made”, de promovare a turneului playoff al ligii NHL
http://www.youtube.com/watch?v=xx33IT4xjaM
http://img693.imageshack.us/img693/4900/whatif.jpg
Pentru cei care nu au înțeles clipul de mai sus, să spunem că în hocheiul profesionist nord-american mulți spectatori obișnuiesc să-și arunce șepcile sau pălăriile pe patinoar ori de câte ori un jucător al echipei favorite reușește un het-tric.
Reclama de azi:
http://www.youtube.com/watch?v=ipTUblPXzE4&hd=1
(If you chew, it's funyan nyan nyannyanyan
If you chew, it's funyan nyan nyannyanyan
If you chew, it's soft, LOTTE's FIT'S
FIT'S!)
http://img706.imageshack.us/img706/5967/fits.jpg
Una tare:
http://www.peteava.ro/id-512011-klm-clasa-economy-comfort
Si-una haioasa pe care ar trebui s-o stiti:
http://www.youtube.com/watch?v=8oPAc5PYBVg
Ha, ha! Trucul este evident, dar excelent realizat.
Legat de bere, iată o reclamă ecologistă care se dă în prezent.
http://www.youtube.com/watch?v=sKwvJq_1ChU&hd=1
http://img22.imageshack.us/img22/7883/laitg.jpg
Daaaa, Bud a avut mereu reclame haioase.
'Look, a window!' :))
Sportul în țările calde (tot anul)
http://www.youtube.com/watch?v=6yWj3qAxasw&hd=1
http://img94.imageshack.us/img94/4673/varaz.jpg
O meta-reclamă, obținută prin parodierea altui clip publicitar foarte cunoscut.
http://www.youtube.com/watch?v=x89xAXHd2l8&hd=1
http://img38.imageshack.us/img38/1383/parodiep.jpg
Ce mult înseamnă să poți dormi liniștit...
http://www.youtube.com/watch?v=t-K9fv_oRvI
(Scuze pentru calitatea imaginii. Vă obișnuisem numai cu imagini HD.)
http://img99.imageshack.us/img99/6002/lloyd.jpg
În banca sa și la cutie.
http://www.youtube.com/watch?v=t71lYNRoymE&hd=1
http://img695.imageshack.us/img695/7820/metalsc.jpg
Și salvarea vine de la...
http://www.youtube.com/watch?v=32T5NcsbcHU&hd=1
http://img88.imageshack.us/img88/8839/27281708.jpg
Un oraș în (cele) 30 de secunde (ale unei reclame)...
http://www.youtube.com/watch?v=enzYiDk-dqQ&hd=1
http://img38.imageshack.us/img38/8209/oras.jpg
Întâlnirea cu propria curiozitate
http://www.youtube.com/watch?v=UfClvPxOOzo&hd=1
http://img94.imageshack.us/img94/4448/sonyx.jpg
Încearcă să vezi sunetele cu ochii tăi!
Spune-mi ce senzație îți dă vântul!
Fă-ți un prieten dintr-un necunoscut!
Imaginează-ți că toate lucrurile sunt instrumente muzicale!
Vezi cât de departe răzbat sentimentele tale!
Imaginează-ți ce bucuros ai fi să-ți cadă ceva din cer!
Împărtășește unei ființe dragi o melodie dragă!
Uită-te în ochii unei ființe dragi și taci preț de 10 secunde!
Călătorește în cel mai îndepărtat loc pe care ți-l poți imagina!
Toate aceste lucruri minunate există latente în lumea asta și în tine însuți.
Dă-ți întâlnire cu propria curiozitate!
Ipu vă mulțumește tuturor celor care îi apreciați postările, pentru prietenia voastră, în ziua în care împlinește un an de la înscrierea în acest forum. >:D<
Cea mai de preț victorie e cea obținută împotriva...
http://www.youtube.com/watch?v=OXPI22r2JtQ&NR=1&hd=1
http://img41.imageshack.us/img41/5152/victoriex.jpg
Stimați pasageri,
http://www.youtube.com/watch?v=mEr8PK63uXY&hd=1
http://img42.imageshack.us/img42/6362/firstclassy.jpg
- Stimați pasageri de la clasa lux (first class),...
-...care munciți din greu...
-...în fiecare zi de serviciu,...
- Poftim? Unde e...
-...clasa lux?
- În orice caz, așa-i zice! (First Class)
- Nu observasem!
- Toate locurile sunt la clasa lux!
- Ei, sună prea bine...
-...ca să fie adevărat!
- Adevărul e că de mult vreme...
-...eram convinsă că așa e.
- Vezi? În orice caz, așa îi zice! (First Class)
- Nu observasem!
Cuvinte cu dublu sens - clipul original...
http://www.youtube.com/watch?v=3mLgGh2o3Z8&hd=1
http://img204.imageshack.us/img204/9929/orangesq.jpg
... și câteva dintre numeroasele lui parodieri:
- varianta retro-comică (www.youtube.com/watch?v=MOG8SuWHtsA&hd=1);
- varianta macabră (www.youtube.com/watch?v=mj_npEyBOaE&hd=1) (atenție, conține scene de suicid!);
- varianta ciné-verité (www.youtube.com/watch?v=1I7xHMb3NDU&hd=1).
Minimalismul extrem în publicitatea contemporană:
http://www.youtube.com/watch?v=7gZ_-AyqRiQ&hd=1
http://img704.imageshack.us/img704/4766/olympusl.jpg
Răzbunarea minorilor, de ziua lor. La mulți ani!
http://www.youtube.com/watch?v=8_dIjXuDJDY&hd=1
http://img16.imageshack.us/img16/5924/matchdc.jpg
Orice adult care bea așa ceva va fi arestat!
(Băutura carbogazoasă a liceenilor, ”Match”)
Numai elevii au voie s-o bea!
(♪Orice adult prins bând va fi arestat
Cu aceste cătușe galbene...)
Băutura carbogazoasă a liceenilor, ”Match”.
Orice adult care bea așa ceva va fi arestat!
...
„Orice adult care bea așa ceva va fi arestat!”
- Cum arestat? Ce prostie e asta?
...
- Domnule Pico, ați fost arestat... E adevărat că ați băut?
- Am băut!
- A fost ceva anume care v-a determinat să faceți gestul de azi?
- Nu! Gata, m-ați înnebunit cu televiziunile voastre!
...
- Ce șic e Pico!
Băutura carbogazoasă...
http://www.youtube.com/watch?v=CcLj2Y8jRLw&feature=related
S-a observat că în preajma Cupei Mondiale consumatorii preferă produsele de anumite culori. Traducerea este inutilă.
http://www.youtube.com/watch?v=nXPpcQ-27YU&hd=1
http://img405.imageshack.us/img405/3865/gogosi.jpg
„Sub impulsul momentului” (”随时”, ”sui'shi' ”)
http://www.56.com/u44/v_OTY2NDQ5.html
sau http://www.youtube.com/watch?v=5j635OceNnI
http://img269.imageshack.us/img269/156/adhoc.jpg
Campionatul Mondial mi-a amintit de clipul ăsta:
http://www.youtube.com/watch?v=xnFOVxBx0Bw
http://i3.ytimg.com/vi/BQBHO0TNr4c/default.jpg
Reclama auto-persiflatoare în care jucătorii echipei naționale se declară salvați de startul unui meci de la campionatul mondial la care ei n-au ajuns mi-a reamintit de un clip în care apar alți necalificați.
http://www.dailymotion.com/video/x3yrkg
http://i2.ytimg.com/vi/zdREjZCziVY/0.jpg
„Jucătorul meu preferat, Cristiano Ronaldo, are un mod foarte neobișnuit de a se antrena.
(...)
În cazul meu, care sunt manager, tehnica fotbalistică nu ajută în niciun fel.”
http://www.youtube.com/watch?v=pMJzuPYfJKE
http://i.ytimg.com/vi/VzlHz-Y062o/0.jpg
Filmarea acestui clip:
http://www.youtube.com/watch?v=nWrlAm67kBE
http://i2.ytimg.com/vi/2ukF8Gx9PyE/0.jpg
ionutdobre
24 Jun 2010, 08:50
Ce mult înseamnă să poți dormi liniștit...
http://www.youtube.com/watch?v=t-K9fv_oRvI
(Scuze pentru calitatea imaginii. Vă obișnuisem numai cu imagini HD.)
http://img99.imageshack.us/img99/6002/lloyd.jpg
reclama aceasta este printre cele mai tari... Nu s-o fi suparat liderul Chinezilor ? :)
Deși personajele vorbesc o limbă care aduce cu un dialect chinezesc iar crainicii din ultima parte una care seamănă a coreană, la fel cu scrisul format din caractere care aduc cu cele coreene (dar sunt net diferite), reclama e gândită să nu atace direct vreun stat.
Ce tare a fost setul asta de reclame acum doi ani!
http://www.youtube.com/watch?v=eizJfiKfYA4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=R-sSF4cUtzM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1TgD2Hz8ONY&feature=related
Crainicul: Câștigătorul se va decide la loviturile de departajare. Șutează vedeta lor, Rodriguez.
(cadru în tribună)
- Oare de unde-mi vine sentimentul ăsta de siguranță?
(imaginea comută pe poartă)
http://img580.imageshack.us/img580/941/pksen.jpg (www.youtube.com/watch?v=_i7beSxLGZ0&hd=1)
Blestemul unei reclame? (clic pe imagine!)
http://img19.imageshack.us/img19/7776/robinhou.jpg (www.youtube.com/watch?v=xsHmU6jDbO4&hd=1)
La ce se face publicitate aici? (Clichează imaginea pentru răspuns.)
http://img62.imageshack.us/img62/7764/stadionu.jpg (www.youtube.com/watch?v=94frhollceo)
Cine câștigă:
http://img535.imageshack.us/img535/3332/colourn.jpg (www.youtube.com/watch?v=_0BStdL8siY&hd=1)
sau
http://img191.imageshack.us/img191/7747/readys.jpg (www.youtube.com/watch?v=eUW8wYA49tI&hd=1)?
alex_il_fenomeno
10 Jul 2010, 17:09
Cred ca poza a 2-a ! :-??
A, nu e vorba de imaginile de mai sus, ci de clipurile pe care le poți vedea atunci când le clichezi.
alex_il_fenomeno
10 Jul 2010, 18:08
aaa...aha ! pardon :))
http://yaplog.jp/cv/komawari/img/47/img20080919_p.jpg (www.metacafe.com/watch/41491/black_drawings)
”Nu le răpiți copiilor imaginația!”
piranha
19 Sep 2010, 16:46
Pfai, cat imi place reclama la Shangri-La cu lupii, mai ales in versiunea full de 3 minute (daca aveti rabdare, cautati si making-of sa vedeti ce munca a implicat pe teren) :
http://www.youtube.com/watch?v=J4jZ1UFR_Wc
Si un top 10 - cele mai funny reclame TV cu biciclete :
http://ciclist.wordpress.com/2010/08/27/top-10-reclame-cu-biciclete/
paul_aramis
19 Sep 2010, 19:59
probabil că le ştiţi deja:
http://www.youtube.com/watch?v=_5cx_xf-cEA
http://www.youtube.com/watch?v=5DPN6FEkZtM
dragonfly_drk
19 Sep 2010, 23:10
prima reclama imi aduce aminte de mama... a fost sunata de vreo doua ori de astia de la Orange... sa isi reinoiasca abonamentul... o tot intreba daca o sa mearga la magazin la care mama raspundea ca nu are timp... a treia oara, la toate intrebarile pe care i le punea tipa, raspundea "da"
a fost o conversatie de genul:
"veti veni sa va innoiti abonamentul la noi?
da
azi?
da
acceptati ofertele noastre?
da
etc."
desigur ca nu s-a dus... da nici nu au mai sunat-o... =))
daca ar fi intrebat-o daca ii da 10.000 de euroi, mama tot "da" ar fi spus... >:)
invatatura de minte pentru cei care vor sa scape de nebunii astia care te suna incontinuu cu ofertele lor de toata coma
paul_aramis
19 Sep 2010, 23:56
ei, da' ştiţi voi cine e Pegi?
dragonfly_drk
21 Sep 2010, 01:15
Pan European Game Information?:))
paul_aramis
21 Sep 2010, 01:17
nţ'. altcineva ...
dragonfly_drk
21 Sep 2010, 01:21
pai Pegi e ala cu telefoanele... =))
da un indiciu... chiar nu ma gandeam ca numele lui sa insemne ceva...
ma gandesc la... pig... :-/
paul_aramis
21 Sep 2010, 01:22
actor român ... pitbul ştie! (cred că au fost şi colegi)
dragonfly_drk
21 Sep 2010, 01:36
Petre Panait... ok, recunosc... ma prostesc... chiar nu stiu... il asteptam pe Pit sa ne lumineze...:)
paul_aramis
21 Sep 2010, 01:43
Liceenii ...
dragonfly_drk
21 Sep 2010, 01:48
Mihai Constantin?:-/
paul_aramis
21 Sep 2010, 01:51
Tudor Petruţ
dragonfly_drk
21 Sep 2010, 01:55
nici sa fi stat in cap si nu as fi ghicit... sunt varza... :(
Paulinho, te stii cu Tudor?
paul_aramis
21 Sep 2010, 02:39
a, nu. singurul actor pe care îl "ştiu" şi cu care am "lucrat" acu' hăhă, un sfert de veac e Constantin Chiriac.
peste Petruţ am dat întâmplător, când reclama asta a luat nuş' ce premiu acu' vreo 2-3 săptămâni.
Eu am primit linkul chiar de la el, dar, aerian cum sunt, am uitat sa-l prezint si aici, pe forum. Stiu ca Wisconsin e cam departe de Orange County, dar oricum e mai aproape decat Romania, asa ca ai putea sa aranjezi o berica-ntre romanii din Lumea Noua. ;)
paul_aramis
21 Sep 2010, 17:20
e mai aproape, da' nici prea aproape. başca că nu suport clima d'acolo şi nici nu beau bere ...:D
Ah, nu stiam de faza cu berea. Cred ca ma gandeam la mine - un amic de-al meu, prieten bun cu Tudor, ma tot indeamna sa-l vizitez, urmand sa bem multe beri la plaja si sa dam si-o raita prin LA - cu Beverly Hils si Hollywood cu tot - plus un chef meserias in Las Vegas. :D
Revenind - am auzit ca-n California se fac si vinuri bune. ;)
paul_aramis
21 Sep 2010, 18:17
se fac. deşi nu beau nici de astea, cică solul de acolo (uscat) şi clima sunt excelente pentru vinuri.
No, nici vinuri? Deh, coca-cola e universala. :D
paul_aramis
21 Sep 2010, 19:01
hai că suntem off rău. da' nici de aia.
Chambord
18 Mar 2011, 09:49
Isi fac astia de la Adidas niste clipuri ... !!
http://blogs.indiewire.com/theplaylist/archives/watch_romain_gavras_directed_ad_for_adidas_with_ne w_track_by_justice/
paul_aramis
27 Mar 2011, 15:45
după ce că face spam, idiotul ne mai şi asaltează pe privat cu aceleaşi mesaje tâmpite. îi taie careva macaroana?
după ce că face spam, idiotul ne mai şi asaltează pe privat cu aceleaşi mesaje tâmpite. îi taie careva macaroana?
Nervosule, vezi c-o sa-ti plezneasca o vena, linisteste-te, poti ignora totul ;). Salveaza-ti viata, downloadeaza un film, falsule;) .
dragonfly_drk
27 Mar 2011, 15:52
b-wc-ule... Paul are dreptate... era de ajuns sa ne trimiti la toti mesajul asta cacacios pe private... nu mai era nevoie sa il postezi si aici. m-am abtinut cu greu sa nu iti raspund... da vad ca devi obraznic si nu e frumos ca te papa astia de viu pe acilea... asa ca sezi nitel pe coada ta... si... inca un sfat: nu mai intra aici veci... :)
E al doilea mesaj care il primesc de la individ, pls kick him.
paul_aramis
27 Mar 2011, 17:15
după ce că face spam, idiotul ne mai şi asaltează pe privat cu aceleaşi mesaje tâmpite. îi taie careva macaroana? Nervosule, vezi c-o sa-ti plezneasca o vena, linisteste-te, poti ignora totul ;). Salveaza-ti viata, downloadeaza un film, falsule;) .
sictir!
KeepMovieng
01 Apr 2011, 22:06
http://www.youtube.com/watch?v=r6Cy1pHbjg8&feature=channel_video_title
vBulletin® v3.5.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.