Bubu
09 Dec 2006, 21:43
Frenezia cu care prietenul nostru Pitbull matura toate postarile pe care i le adresez lui Airlight e destul de suspecta. Maestrul Pitbull motiveaza ca Airlight nu e dispus sa inceapa o discutie pe teme management in cinematografia romaneasca, radiografie a publicului etc. Subiecte pe care Pitbull le considera paranoice. Totusi paranoia se pare ca il cuprinde si pe Airlight, din moment ce acepta o discutie deschisa pe teme devenite tabu pe Cinemagia.
Iata o proba din discutia purtata cu Airlight:
Problema care se pune acum este una de identitate. Incercand sa redesenam conturul actual al acestei vietati interesante care e filmul romanesc , noi intrebam publicul: cum ati vrea sa arate ? Asa e bine? Sau asa? Si in incercarea asta de a tine pasul cu el, speram sa reactivam o sincronicitate cu partea actuala, internationala a filmului pe care noi, romanii am pierdut-o putin inainte de anii '80.
Sigur, acestei cautari de tip "ce vrea publicul" trebuie sa-i mai adaugam o cheie: ce putem face din ce vrea el? Pentru ca, in afara de subiecte si genuri, cinema-ul romanesc are si o problema de specific national financiar.
Pana una-alta, zic ca deocamdata Porumboiu a raspuns frumos la ambele intrebari, obtinand pe banii proprii si putini un succes de public care ne arata ca se poate. Daca Radu nu mai stie ce vrea publicul (desi ma indoiesc, cred ca era intr-o dispozitie proasta cand a declarat aia), Corneliu are deja un raspuns in buzunar.
Un subiect pe care multi il asteapta, sunt sigur. Cunoasteti deja locul une asemenea discutii pot avea loc fara cutitul ascutit al cenzurii. Sper totusi ca forumul Cinemagia sa gazduiasca in curand si asemenea subiecte.
Iata o proba din discutia purtata cu Airlight:
Problema care se pune acum este una de identitate. Incercand sa redesenam conturul actual al acestei vietati interesante care e filmul romanesc , noi intrebam publicul: cum ati vrea sa arate ? Asa e bine? Sau asa? Si in incercarea asta de a tine pasul cu el, speram sa reactivam o sincronicitate cu partea actuala, internationala a filmului pe care noi, romanii am pierdut-o putin inainte de anii '80.
Sigur, acestei cautari de tip "ce vrea publicul" trebuie sa-i mai adaugam o cheie: ce putem face din ce vrea el? Pentru ca, in afara de subiecte si genuri, cinema-ul romanesc are si o problema de specific national financiar.
Pana una-alta, zic ca deocamdata Porumboiu a raspuns frumos la ambele intrebari, obtinand pe banii proprii si putini un succes de public care ne arata ca se poate. Daca Radu nu mai stie ce vrea publicul (desi ma indoiesc, cred ca era intr-o dispozitie proasta cand a declarat aia), Corneliu are deja un raspuns in buzunar.
Un subiect pe care multi il asteapta, sunt sigur. Cunoasteti deja locul une asemenea discutii pot avea loc fara cutitul ascutit al cenzurii. Sper totusi ca forumul Cinemagia sa gazduiasca in curand si asemenea subiecte.