View Full Version : Despre filme d arta...
SunsetG|rl
22 Mar 2005, 23:13
Adik mai p scurt care filme le considerati voi d arta...
Nu v-ati plictisit d holywood si filmele lui cu pif si puf si pac care repeta meru aceleasi teme in alte culori...
Eu cel putin am ramas adanc impresionata d filmele lui tarkovsky. cel putin asta care l-am vazut ultima oara (nostalghia) mi s-a parut super. as zice si d calauza...da ala l-am vazut acum mult timp p cand nu prea stiam eu multe despre filme (eram in a 7a :D )
Deci efectiv fiecare cadru e filmat cu atentie, ca o fotografie d arta. foloseste chestii la care chiar gandesti...nu numai stai.
mai imi place si kusturica desi am vazut putine filme...pisica alba pisica neagra e cel mai fain. cat despre asta ultimu viata e un miracol... se cam lasa moale...desi magaru ala din film era tare dragut...si nah...tot e mai bun ca unele rahaturi holywoodiene. :happy:
Pitbull
22 Mar 2005, 23:42
No, sèrvus!
D-apäi, fätucä dragä (din Asfintîtu' Sòrelui), uitä-te tu mai cu luare-amintie p-aci pîn jur, s-ai sä gäsästi top�*curi despre filme d'artä, de numa'!
SunsetG|rl
22 Mar 2005, 23:54
dapoi nenea pitbull crede-ma ca in cele 3 ore juma d cand activez p forum nu am apucat sa vad mare lucru....
eu zic ca mai am vreme si o sa caut subiectele alea ;)
capoi nah...simteam si eu nevoia sa mai pun un topic :D
bellhop
23 Mar 2005, 00:18
filmele de arta sînt pentru snobi si pentru dat la festivale insignifiante si la canale TV fãrã audientã :hmm:
tailgunner
23 Mar 2005, 09:11
"D'asta ne-arde noua akuma, d'arta? Da d'unde."
Al d'voastra, D'Artagnan
Pitbull
23 Mar 2005, 12:38
D'a, Tailgunner, d'accord, d'a' d'aravela-i asa: d'acä n-ai uitat, le d'atoräm mult si d'aco-romanilor din d'albul spatiu d'anubiano-pontic, cu d'agherotipurile d'arnicului Apolodor din D'amasc, din care räzbate nu o d'atä un d'amf d'antesc cu accente d'ad'aiste pe d'aiboj. D'asta zic, d'and'anaua e d'amblagitä räu!
D'alai Lama Pitbull
(Sä nu mä faceti d'almatian!)
obvious
23 Mar 2005, 13:16
encore une lovee dans la tete avec le toporre.
ne vous mozolez pas avec l'intelligence cinematografica di paciia.
Pitbull
23 Mar 2005, 13:42
Jamais je n'me mozolle avec cette clique.
(Correctement: cinématographiquä)
europe_east
23 Mar 2005, 15:40
"D'asta ne-arde noua akuma, d'arta? Da d'unde."
Al d'voastra, D'Artagnan
Am ras rau de tot. La fel si la 'lovee dans la tete avec le toporre'. Tres tres misto. (Dar eternetu' e loc ciudat after all, nu stii peste ce talente dai, s-a demonstrat doar ca poti fi 'mare' in lumea 'de afara' si sa pari far from it in lumea de plastic -- aici, adica :))
keyzer soze
23 Mar 2005, 19:33
filmele de arta sînt pentru snobi si pentru dat la festivale insignifiante si la canale TV fãrã audientã :hmm:
hai s-o punem de-un Titanic la proteveu, ca n-avem timp de viata dulce de pe cultural.
Pitbull
26 Mar 2005, 11:50
encore une lovee dans la tete avec le toporre.
Prière d'éxcusariser le retard, mais il m'a fallu quelque temps pour consultaître les sources de réference bibliographiques, bibliologiques, bibliophiliques et bibletristiques, afin de pouvoir donner une réponse avértissementie.
Par la suite, ainsi, donc:
"lovée" signifie tout simplement "amour �* l'anglais";
le terme qu'il nous faut, c'est
"loviture", ainsi que ses corréspondent dialectologiques:
"päliture" (Gascon)
"troznelle" (Breton)
"scatolque" (Fraise)
"boubouyallah" (Franco-Algèrien)
(Voir le D.Ex.L.F. - "Dictionnaire Explicatif du Limbage Frantzouzesque")
...pour consulter les sources de réference...
(Ailleurs dans le tram! Mä obseda "lovee (...) avec le toporre", si pânä n-am rafistolat-o putin, n-am avut pace si liniste! ;) )
obvious
26 Mar 2005, 12:20
bah, ouais, mais la c'est "lovee", le participe de "lovire".ETRE lovee.
d'accord avec la troznelle (indicatif present-je te trozne..)
et puis, tout court, "je te stergue une palme".
rafistolez encore.
Pitbull
26 Mar 2005, 12:27
"je te stergue une palme"
Ah, non! Je vous en supplie, ne sterguez pas ma palme d'Or du palmarès de Majorque!! Il contient seulement deux perecques de pälmi �* raser!
(Celle-ci, je l'ai pritocie justement.)
obvious
26 Mar 2005, 12:36
l'art de la pritocelle pour les connaiseurs (ou comme s'ecrit ca parce que je viens gramada de sommeil).
heureuse de discuter.
Pitbull
26 Mar 2005, 12:39
Claie au dessus de la gramade je suis aussi, mais jamais je ne desespère quand je rencontre des gloumetzes personnes.
obvious
26 Mar 2005, 12:50
je me declare une personne gloumetze et aussi un dessin animee de temps en temps.
(sinonime pour boubouyallah, aussi en algerien-boushehlah.)
Dar va rog impartasiti cuvintele de aur si cu restul populatiei acestui forum... :)
apartamentu104
26 Mar 2005, 16:10
lasa-i ma sa se creada ei mai destepti ca restul lumii! :P
Prière d'éxcusariser le retard, mais il m'a fallu quelque temps pour consultaître les sources de réference bibliographiques, bibliologiques, bibliophiliques et bibletristiques, afin de pouvoir donner une réponse avértissementie.
Par la suite, ainsi, donc:
"lovée" signifie tout simplement "amour �* l'anglais";
le terme qu'il nous faut, c'est
"loviture", ainsi que ses corréspondent dialectologiques:
"päliture" (Gascon)
"troznelle" (Breton)
"scatolque" (Fraise)
"boubouyallah" (Franco-Algèrien)
(Voir le D.Ex.L.F. - "Dictionnaire Explicatif du Limbage Frantzouzesque")
:lol:
Sa-l lasam pe bellhop, e obosit de la bagaje.
keyzer soze
27 Mar 2005, 07:20
Je ale a la padure, je manje cateva mure.
europe_east
27 Mar 2005, 08:28
asta da discutie despre filme d'arta... you guys are on topic :D
obvious
27 Mar 2005, 12:09
europe_east.... :love: :love: :love:
pentru semnaturile tale. (eu nu pot sa le citesc fara vocea psihopelica adiacenta).
europe_east
27 Mar 2005, 16:40
Thx, obvious... :love: Ma bucur ca ai ghicit filmul. :)
Airlight
27 Mar 2005, 16:43
"Invataturile lui Dapper Dan" :D
europe_east
27 Mar 2005, 16:50
"Invataturile lui Dapper Dan" :D
:D :love: yep, he's bona fide!
Pitbull
27 Mar 2005, 20:25
Dar va rog impartasiti cuvintele de aur si cu restul populatiei acestui forum... :)
Mais, mon cher, si nous les împärtäshions par tälmäcification dans la Mioritique neaoshe, ils vont perdre tout leur farmecque!
obvious
28 Mar 2005, 00:49
desigure, nous pouvons, mais nous sommes des grands snobs culturelles et on ne cotonogent pas la corolle des miracles.
obvious
28 Mar 2005, 00:50
well ain't this place a geographical oddity. two weeks from anywhere.
europe...nu ca am ghicit filmul...ci abia am iesit de la rehab-ul "celor care citeaza obsesiv din acest film pana enerveaza crunt adunarile publice".
europe_east
28 Mar 2005, 04:21
well ain't this place a geographical oddity. two weeks from anywhere.
You must be looking for answers... ;)
europe...nu ca am ghicit filmul...ci abia am iesit de la rehab-ul "celor care citeaza obsesiv din acest film pana enerveaza crunt adunarile publice".
Well, ain't it a small world, spiritually speaking... :D :love:
Pitbull
28 Mar 2005, 20:22
Cine-ar fi crezut cum cä topicul Fete|_d|n_Asf|nt|t va ajunge la douä pagini? Ea s-a dus, dulce minune, dar noi îi pästräm vesnic vie mostenirea...! (Ca sä trecem posturi pe räboj, evident!)
Mais, mon cher, si nous les împärtäshions par tälmäcification dans la Mioritique neaoshe, ils vont perdre tout leur farmecque!
Te cred... :? :lol:
touchpoet
04 Jun 2005, 01:12
toate ar trebui sa fie filme de arta, dar ce ne-am face cu comertul?
as aminti insa aici filmele lui Andrei Tarkovsky:
Calauza, Nostalgia, Andrei Rubliov, Solaris ..
asta pentru a aduce in discutie filme ale unro regizori care par uitati de generatia care se imbata cu Harry Potter...
Pitbull
08 Jun 2005, 01:30
Que bien tu dis!
That good you say!
Cä bine zici!
Serghei
08 Jun 2005, 06:34
Da' noi,bastinasii,mereu cu scuza unui trecut intunecat,mai avem si alte repere inafara de acest domn Tarkovski,vazut in anii '70,'80 prin beciuri de intelectualii in cautare de sensatii tari?
cum spunea cineva mai sus depinde de comertz ca la pos.tv nui rentabil sa deruleze un lung metraj .. mai mare venitul e dela telenovele baga publicitate cit incape .. shi apoi arta - cam nu prea vad eu in marele cinematografe , in cinema cluburi ai la ce te uita ... :?
Custuritza , Makedonschi - regizor rus [ Tata de pe luna ] ...
vBulletin® v3.5.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.