PDA

View Full Version : Nobody Wants Your Film - Indie Movie

Alice_Fluture
27 Dec 2004, 23:29
Atasat la numele lui Steve Buscemi am dat peste un link la site-ul:

http://nobodywantsyourfilm.com/

Dupa ce am downloadat trailerele, m-am inregistrat ca sa aflu mai multe. Site-ul ascunde peste 20 de secvente din film si (majoritatea) de la filmari. Oamenii au nevoie de noi pentru a convinge distribuitorii ca de fapt "everybody wants their film". Nu va costa nimic sa va inregistrati, chiar daca nu vreti sa downloadati trailerele. Metoda de promovare este cit se poate de ingenioasa. Pe mine m-au prins. Vreau sa vad filmul! Spread the word, people. Pay it forward!

Iata mesajul regizorului pentru voi:

"This August I finished a truly independent film called NOBODY WANTS YOUR FILM about the struggle to make and then get the work to an audience.

I've set up a website for the film to try and link up to an audience through the web so I can eventually convince a distributor to finance a theatrical release of the film.

On the site you can see quite a lot of scenes from the movie. The film and website have many well known actors on/in it like Steve Buscemi, Sam Rockwell, Peter Dinklage, David Proval, Peter Stormare, Daryl Mitchell, Karyn Parsons and Pruitt Taylor Vince.

Take a look at:

http://nobodywantsyourfilm.com/

PS: if you like what you see bring your friends to the site as well."

NWYF
28 Dec 2004, 00:02
thanks for the help and hopefully you all will get to see the film soon...

maybe in the summer or fall of 2005...

sorry but i didn't understand the Romanian...

Alice_Fluture
28 Dec 2004, 00:13
You're welcome! :)

I was telling ppl how I found you. Boy, you're fast! Hope you didn't see the clones on this subject. I had some problems with the server earlier. :oops:

The question is if we've convinced ppl to register and their options are feed back information. Enthusiastic, Positive, Liked it but I'll think about it, Not so thrilled, but I get credits if I register! and Not interested.

Keep it up! Follow my motto!

BeNnY
28 Dec 2004, 00:34
The coolest thing about the site is what it says on the "More scenes" page: "(...)or just fuck it & watch them in any order you want."

Alice_Fluture
28 Dec 2004, 01:23
:) N-ai vazut tot. Undeva ascunse se afla "behind the scenes", "making of"... cum vrei sa le spui. Snt vreo 20 de clipuri foarte faine.

PS: Daca stergi mesajul tau de la re-botezatul "Kids today" oare reusesc sa sterg subiectul?

BeNnY
28 Dec 2004, 01:33
?

Nu e mesajul meu, e al lui ogto.

Alice_Fluture
28 Dec 2004, 10:47
:oops: Scuze pt. confuzie. Voi snteti ca doi siamezi... ca Chip si Dale, ca Tom si Huck, ca... Jean Constantin si Gelu Manolache! :lol:

Tu ai zis ca nu ti-a placut da' te-ai trecut la credits? Ai gasit si sectiunea ascunsa?

BeNnY
28 Dec 2004, 15:03
Ce am facut? Si de unde ai tras concluzia ca nu mi-a placut??

Eu doar am apasat pe Register si dupa aia am downloadat cateva clipulete...

christi
29 Dec 2004, 12:51
Of course i registered..... filmul pare interesant.... desi mi se pare greu de crezut ca un film cu o asemenea distribuitie sa moara inainte de a fi lansat...

nume
29 Dec 2004, 17:33
Nu e decat o gaselnita de a atrage atentia.