PDA

View Full Version : Sunt relevante notele de pe IMDB pt. filme?

mihai770
29 Jun 2004, 01:58
Ce ziceti, sunt relevante?
Adica, am vazut foarte multe filme de nota mare pe imdb shi, cand m-am uitat la ele...nashpa...

Exemplele sunt foarte foarte multe, shi nu mi le mai aduc aminte...va zis doar de The Blue Butterfly care are nota 6 pe imdb, shi eu..damn....nu pot sa dau mai mult de 4...PAREREA MEA.

mihai770
29 Jun 2004, 01:59
Adica, am vazut foarte multe filme de nota mare pe imdb shi, cand m-am uitat la ele...nashpa...
Bineinteles ca se intampla shi invers!

MinRep
29 Jun 2004, 08:39

Nu prea...

Bine, in topul ala 250 se gasesc cateva exemplare de filme bune, dar lipsesc multe si multe filme bune a note mici. Oricum, mai relevant e topul IMDb decat topul CineMagia (Matrix 2 pe primul loc, sa fim seriosi - ;)).

theo
29 Jun 2004, 08:39
Exemplele sunt foarte foarte multe, shi nu mi le mai aduc aminte...va zis doar de The Blue Butterfly care are nota 6 pe imdb, shi eu..damn....nu pot sa dau mai mult de 4...PAREREA MEA.

Sunt relevante in masura in care gusturile tale coincid cu cele ale majoritatii celor care voteaza. Cel mai bun exemplu este chiar The Blue Butterfly, care mie mi-a placut. Bineinteles ca nici gusturile mele nu sunt etalon, mai ales ca in acest caz sunt subiectiva, William Hurt fiind actorul meu preferat...

onutza_
29 Jun 2004, 09:36
In masura in care gusturile coincid dar e bine sa te uiti si cate voturi are filmul respectiv. De exemplu un film de care au auzit 5 oameni din care la 4 le-a placut ca erau ei mai sonati are toate sansele sa fie bine cotat.
Personal imi place mai mult baza de date de pe yahoo (cu toate ca imdb e mai completa) - ce nu gasesc acolo caut pe imdb. Aceeasi poveste.
Ceea ce e de la sine inteles e ca notele alea reprezinta de cele mai multe ori (si presupunand ca sunt mai multe sute de voturi) gusturile marelui public poate chiar cat de comercial este filmul respectiv.

Jay
29 Jun 2004, 10:19
Doua cuvinte: NU

theo