PDA

View Full Version : sunt incepator si am nevoie de ajutor


Blad3
28 Apr 2003, 19:57
am si eu o singura intrebare: pe unitatea de dvd functioneaza cd-uri facute la calculator sau altcumva?
si ... are cineva cd-uri dvd de vanzare si la ce pretz?

Leonard
29 Apr 2003, 14:47
Pe unitatea dvd-rom functioneaza si cdurile normale. Deci intruneste 100% din functiile unui CD-rom. Mai nou, chiar unele dvd-player-uri au posibilitatea sa ruleze cduri cu filme divx.
Da, exista cduri de vanzare (in majoritate pirat) si dvd-uri (si legal si pirat).
Eu personal am doar filme pe cduri sau pe hdd. Nu le colectionez in scopuri comerciale. Daca vad un film care-mi place, il trag pentru a-l revedea ulterior, sau pentru a face rost de altele, dand la schimb.

Flavius
29 Apr 2003, 23:39
Leonard, spui ca exista CD-uri cu filme de vanzare care majoritatea sunt pirat. Eu as fi interesat sa aflu daca exista vreo firma care totusi scoate pe piata CD-uri originale cu filme.

Vladut
13 May 2003, 09:03
Leonard, spui ca exista CD-uri cu filme de vanzare care majoritatea sunt pirat. Eu as fi interesat sa aflu daca exista vreo firma care totusi scoate pe piata CD-uri originale cu filme.

Nu exista oficial filme pe CD si nici nu va exista. Este ilegal peste tot in lume.

theo
13 May 2003, 09:33
Ca formatul cd - divx este ilegal e clar. Ce se intampla insa cu formatul video cd, recunoscut de majoritatea dvd playerelor? Este legal, si daca da, unde se gasesc de vanzare video cd-uri?

Vladut
13 May 2003, 09:42
Ca formatul cd - divx este ilegal e clar. Ce se intampla insa cu formatul video cd, recunoscut de majoritatea dvd playerelor? Este legal, si daca da, unde se gasesc de vanzare video cd-uri?

In Romania nu exista acest format, cel putin la distribuitorii legali de video. De altfel, formatul nici nu mai are succes nicaieri, deci slabe sanse pentru viitor, mai ales cu ascensiunea dvd-ului.

Leonard
13 May 2003, 20:21