View Full Version : ANIME-uri
Totzi cei interesatzi de anime, hentai, manga sa se adune in acest coltzishor. Eu sunt inca un incepator in acest domeniu dar sper ca entuziasmul meu sa contrabalanseze lipsa cunoshtintzelor.
De ce un nou subiect? Pentru ca desenele animate japoneze merita. Pentru ca multa lume este innebunita dupa anime-uri dar nu se shtie mare lucru despre ele.
Ce v-a placut?
Ce e nou?
Detalii tehnice.
Replici celebre...
Cine shi ce filme are...
Schimburi.
I dunno! Voi decidetzi pana unde se va merge.
--------------------------------------------------------------------------------------
Primul Forum de anime din Romania poate fi gasit la adresa:
http://www.roanime.board.dk3.com/
--------------------------------------------------------------------------------------
Daca eu sunt capul rautatzilor atunci sa incep tot eu.
Primul serial japonez vizionat de mine a fost "Sailor Moon". :oops: Dupa ce va opritzi din ras [ :wink: ] cititzi shi restul... He! He!
Da. Urmaream episod cu episod tot ce se intampla. Dupa un timp insa se cam telenovelizase actziunea. Pacat.
Recent, datorita lui ArsDeViu l-am descoperit pe Vampire D.
Aseara, in loc sa urmaresc Oscarurile [cam plictisitoare daca tot vretzi sa-mi shtitzi parerea] am preferat sa stau cu ochii pe Demon Eye Kyo. Marfa dom'le "Samurai Deeper Kyo"...
Il mai am pe-acolo pe undeva shi pe Samurai X - tre' sa-mi fac timp sa vad ce e de capul lui.
O sa inchei cu o replica de-a lui Demon Eye Kyo :
"Nu ma intereseaza sa cuceresc lumea. Tot ce vreau e titlul de cel mai tare".
Eu astept GITS 2 (http://www.productionig.com/) cu nerabdare. Mamoru Oshii e sclipitor in momentele sale bune. Insa inca un an de chin... :x
Si binenteles serialul curent e tinut in dinti de televiziunile japoneze, nu cumva sa ajunga si pe alte meleaguri unde exista fani anime... :evil:
Salutari,
Andrei
Io is mai mult interesat de manga decat de anime si daca tot vorbim despre asta - mai ales de latura hentai.