dan_loghin pe 01 Mai 2018 15:03
O superba combinatie a miticului grecesc cu realul...si totodată o sublima trimitere la creatiile anilor 60 din patrimoniul filmelor italiene a lui Visconti sau Fellini...
1 0
cezarika21 pe 13 August 2017 17:51
Tragedie modernă pe tărâmul multimilenar al Dobrogei
Pe țărmul ars de soare al Pontului Euxin se desfășoară pe ritmuri de tragedie antică o poveste românească în stilul lui Romeo și Julieta. Suntem într-un spațiu dobrogean multicultural, în care tradițiile creștine se îmbină cu cele precreștine, iar personajele poartă nume mitice: Midia (probabil o variantă a Medeei), Sabina, Lut, Afrodita, Dionis, Hera etc. Timpul pare a sta pe loc acolo, iar repetiția întâmplărilor sugerează parcă o oarecare predestinare.

Acțiunea filmului se petrece pe parcursul a 24 de ore, între două răsărituri de soare, timp în care ies la iveală secrete ascunse de zeci de ani și se consumă până la stingere două vieți. Speranța și entuziasmul viitorului tinerilor Dita și Dionis se întunecă treptat, căpătând aspecte grotești, hidoase, precum măștile purtate de personaje în serbările dionisiace ale Zilei… citeşte

3 2
cosmin742000 pe 12 Iulie 2016 17:04
Un film romanesc foarte bun de pe vremea cand litoralul romanesc nu insemna doar manelismul de la Mamaia
0 2
Vegetarian pe 15 Noiembrie 2013 04:01
Marile , oceanele , raurile si piscinele sunt locuri periculoase pt cei care locuiesc langa apa = In filmu asta O fata tanara si iubitul ei dispar in mare dupa nunta , intro comunitate de la malul marii . Au loc cautari cu o ambarcatiune , la fel cum cauta jandarmii copii disparuti langa rauri etc . Langa plaja aerul este mai curat , are mai putine bacterii , mai sarea din aer ucide bacteriile si vindeca boli respiratorii etc , mai decat pe restul suprafetei pamantului . Dar cine sta langa mare poate fi oricand dat disparut ca in filmu asta si cum se intampla saptamanal in sezonul estival pe litoral , kiar cu barbati de peste 43 de ani care intra in mare cand salvamarii interzic asta , si sunt atrasi de curenti ..

Deviza unor tinere romance in 1966 era Decat sa rabzi de foame odata mai bine te mariti de 2 ori
. . . La urata nici potaia nu ridica coada .
. .… citeşte