Vegetarian pe 13 Ianuarie 2013 18:54
Este un film potrivit si pt lista : Avioane pt pasageri Dezavantaje : un pilot panicat , speriat la aterizare pe furtuna , lasa comanda copilotului . Copilotul are ulterior probleme pt insubordonare deoarece era greu de stabilit cine a avut dreptate . Pilotul comandant nu isi recunoaste greseala din orgoliu .
. . . Salariile pilotilor sunt mari si zborul creeaza dependenta , ca la pilotii din filmu asta . Pt a pilota avioane de pasageri multi piloti renunta la nevasta , prefera sa respecte regulamentele si sa nu intervina in timpul zborului atunci cand aparatele afiseaza erori de teama de a nu mai fi sanctionati , de a nu fi pusi sa lucreze la sol in functii plistisitoare si mai prost platite . O companie aeriana din Corea de sud a avut cateva incedente intre care una sa terminat cu prabusirea avionului , datorita pilotilor sanctionati abuziv si a copilotilor care nu aveau voie sa… citeşte

1 5
CANTALUP pe 13 ianuarie 2013 22:45
Etica si faiplayul sau dus pe apa sambetei . Singurul premiu este banul . Atentie pt cei care inca mai locuiesc in apropierea aeroporturilor , pe culoarele de zbor ale avioanelor , mai ales daca decolarea si aterizarea avioanelor se va face pe deasupra orasului .
cezarika21 pe 21 Iulie 2012 20:05
Propagandă banală şi plicticoasă
Film cu evident rol propagandistic şi moralizator. Nemulţumit de modul cum acţionează şeful său (comandant de aeronavă) în timpul unui zbor pe furtună, copilotul trece peste autoritatea acestuia. în plus, vrea să-l pună în discuţie în şedinţa de partid. dar perfidul comandant îl reclamă şi el, apoi, culmea nesimţirii, suferă un accident vascular. în imposibilitatea derulării anchetei, conducătorii TAROM decid să-i suspende pe amândoi.

Pornind de la un scenariul clişeistic al lui Mihai Vasilescu, Francisc Munteanu realizează un film mediocru, cu conflicte artificiale, acţiuni banale şi interpretări penibil de false. Filmul începe interesant şi evoluează atât de banal şi de neverosimil încât pare a fi făcut de un politruc amator în ale cinematografiei. "Zbor periculos" este o altă producţie propagandistică despre necesitatea de a… citeşte

6 2