Dacă „Zăpadă, Ceai și Dragoste: Și Noroc” ar fi fost un produs alimentar, ar fi fost o șaormă uitată pe bord, la soare, în august. Cu toate ingredientele înăuntru, dar fără niciun gust.
Un film care redefinește limitele răbdării umane, un omagiu adus reclamelor agresive și glumelor expirate, un triumf al improvizației fără har. E genul de experiență pe care o recomanzi doar dușmanilor sau celor care cred că filmele românești „au început să se miște”.
„Zăpadă, Ceai și Dragoste: Și Noroc” nu e un film, ci un colaj de spoturi publicitare ambalat într-un sketch-show de Revelion de pe TVR în anii ’80, dar fără Nicu Alifantis sau Stela Popescu să mai salveze ceva.
Dacă vă duceți să-l vedeți, luați și dopuri de urechi. Și o șaorma. Sau mai bine luați doar șaorma, fără film.
Mulțumim, domnule Vârciu,… citeşte
O capodoperă a inutilității cinematografice
Un film care redefinește limitele răbdării umane, un omagiu adus reclamelor agresive și glumelor expirate, un triumf al improvizației fără har. E genul de experiență pe care o recomanzi doar dușmanilor sau celor care cred că filmele românești „au început să se miște”.
„Zăpadă, Ceai și Dragoste: Și Noroc” nu e un film, ci un colaj de spoturi publicitare ambalat într-un sketch-show de Revelion de pe TVR în anii ’80, dar fără Nicu Alifantis sau Stela Popescu să mai salveze ceva.
Dacă vă duceți să-l vedeți, luați și dopuri de urechi. Și o șaorma. Sau mai bine luați doar șaorma, fără film.
Mulțumim, domnule Vârciu,… citeşte