user-64dddce0d030c pe 26 August 2023 08:31
Mai bine ca 1 dar tot slab. Nu-mi vine sa cred ca din nou au dat gresi si au dezamagit....................oricum reseteaza universul care a fost in totalitate de cacat. Au dezamagit cu fiecare film. Oricum DC este pamant de flori in comparatie cu Marvel. Chiar si asa zisa marea trilogie The Dark Knight regizata de asa zisul mare regizor Christopher Nolan.....................
0 0
6Patronul9 pe 25 Mai 2023 11:03
Tare bucuros sunt ca Snyder a reusit sa ne arate viziunea sa pentru film si cu siguranta acesta impreuna cu Man of steel si BvS sunt cele mai bune filme DC,de departe. Filmul este epic,o capodopera a genului ce nu trebuie ratata de fani. Foarte pacat ca s-a ales alta directie si nu se va continua povestea aceasta. Ar fi fost glorios sa il vedem pe Superman-ul lui Henry Cavill sa se lupte cu Darkseid. Asta-i viata.
0 0
stefan_chirila12 pe 22 Aprilie 2022 15:44
Amber Heard ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
0 1
user-5a8cac6589d12 pe 09 Ianuarie 2022 00:26
Filmul este clar peste varianta din 2017 si singurul din univ DC care se ridică la nivelul celor de la Marvel.
Foarte bun, iar pt amatorii de filme cu supereroi obligatoriu de vazut

1 0
popica_florin pe 15 Iulie 2021 18:13
4 ore lipit de ecran.Un super film
Mi-a placut foarte mult acest film.Foarte interesanta actiunea de pe mai multe planuri si felul cum a fost ea combinata.Din partea mea un binemeritat 9.
1 0
_xXx_ pe 04 Aprilie 2021 21:26
Daca evitați formatul video original 4:3, varianta B&W si il vizionați in formatul video normal de 16:9 si color...este un film de nota 10! Nici nu ști cand trec cele 4 ore! Abia aștept continuarea...
2 0
superdepeche pe 29 Martie 2021 03:37
nimic interesant
un film care nu isi are rostul in cinematografie
Fara inceput,cuprins sau sfarsit
Personaje amestecate,aiurea...fara noima
Dialoguri pe minus
Nu nu nu

7 8
mircea_luchian pe 23 Martie 2021 14:40
Un banal film B-rated, umflat cu pompa si extrem de scump
Nu sunt prea multe de spus despre acest release. Cred ca hype-ul a fost mai mult alimentat de insasi existenta acestor 4 ore in viziunea lui Snyder. Dupa ce am urmarit filmul mi-am reconfirmat faptul ca Z.S. pur si simplu ori e un creator neinteles ori e rezultatul nivelului extrem de scazut de orientare creativa a industriei americane de film actuale. Dand la o parte CGI-ul sensibil superior versiunii din 2017 dar tot cu bling-bling-uri si flash-uri caracteristice viziunii creative Z.S., filmul pur si simplu e de neprivit. Aceleasi cadre sloooooow exact atunci cand nu este cazul, un scenariu atat de haotic si alandala de parca ti-ai luat o shaorma cu "de toate", fara cursivitate, fara simetrie, fara constructii de personaje ci doar o salata care musteste a clisee ieftine intalnite in alte 400 de milioane de alte filme la fel de slabe. Jumatate din personaje efectiv nu au ce cauta in… citeşte
13 15
user-5ed78efe47b36 pe 23 Martie 2021 10:03
Am o intrebare.pe ce site pot să vizionez acest film?
1 3
superdepeche pe 29 martie 2021 03:38
herleaflorin pe 21 Martie 2021 20:37
Foarte foarte bun filmul merita cele 4 ore de film îmi place tonul dark și serios se potrivește perfect cu celelalte filme făcute de Zack Snyder Man of Steel și Batman V Superman lucru care nu se întâmplă la fel cu Justice League-ul lui Joss Wheedon povestea e foarte foarte bună CGI e foarte bun în mare parte sper ca pe viitor sa vedem continuarea povești
3 3
xerses pe 21 Martie 2021 12:04
Este un film care clar a necesitat multe costuri, iar rezultatul a fost pe placul fanilor acestor supereroi. Si pentru mine a fost o bucurie ca am putut urmari o astfel de continuare a aventurii eroilor. Live Superman!
4 4
hitman78 pe 20 Martie 2021 20:38
Glorious
In sfarsit a venit mult asteptata varianta a lui Zack Snyder care e net superioara celei din 2017.Merita petrecute cele 4 ore e un film plin de momente superbe si ca cinematografie si efectele CGI sunt la înălțime.Personajele sunt mai bine dezvoltate,scenariul mai interesant si coloana sonoră foarte buna.In concluzie un blockbuster cum de mult nu am mai vazut.
8 5
dark_soul pe 20 Martie 2021 19:34
Un gunoi de film, dupa 30 de minute l-am inchis. Nici macar nu se merita vizionat oricat ai fi de plictisit.
6 13
unkn0wn pe 19 Martie 2021 18:29
Foarte buna
Doar ce am vazut varianta lui Zack Snyder si ca fan DC pot spune ca exceptionala.
Un film cu mult mai bun decat cel din 2017.
Sper sa se faca si Justice League 2.

13 3
mosu332 pe 19 Martie 2021 12:49
Mai bine nu...
A nu, nu, nu.... nu poti face din rahat bici, la fel de prost ca precedentul doar ca mult mai haotic, ma lipsit de sens, povestea chiar nu mai are nici o logica ( spoiler: de exemplu Darkseid gasise deja anti-viata in prima confruntare cu Pamantul, ce sa intamplat a uitat unde era sau cum??? ), desi sunt fan al eroilor din universul DC, cei de la Marvel au reusit ( mai putin cu Endgame ) sa faca o serie net superioara. Un film cu replici fortate, scene incete si nefiresti, nu stiu ceva nu se leaga un fel de Frankenstein, un amalgam de detoate ca sa puncteze o lista si doar atat.
9 17
uRage pe 19 martie 2021 13:19
Păi nu găsise anti-viața în prima bătălie. Aia a fost doar o bătălie pentru cucerirea Pământului care a eșuat. Cutiile i-au arătat lui Steppenwolf că pe Pământ există anti-viața. Așa a primit audiența la Darkseid că altfel trebuia să cucerescă 100.000 lumi sau câte ziceau ei... Așa am înțeles eu povestea, oricum cam greu să urmărești atent cele 4h din film.
Costirik pe 20 martie 2021 06:46
Tanar fiind, era mai mult cu ochii la amazoane. Nu-i pasa lui de ecuatii, mai mult de combinatii. Imi place tipul cu "cam greu sa urmaresti atent cele 4h din film". Zici ca s-a uitat la 4 ore de fizica cuantica.
Costirik pe 18 Martie 2021 22:19
Parca ce se intampla la DC Comics seamana cu degringolada de la Dinamo Bucuresti :)))). E trist, atat de mult entuziasm pentru un Znyder's Cut. Doar asta pot oferi DC Comics fanilor, plus niste seriale de 2 lei. Cei care au poate cei mai indragiti supereroi va ofera Snyder's Cut, un upgrade bunicel la mizeria de acum 4 ani. Intre timp, cainii latra, Marvel merge....
3 9
MihaiJohnny pe 18 Martie 2021 20:18
Este clar mai bun decât varianta din 2017, nota 8
9 3
Skaibluee pe 19 martie 2021 01:16
A fost ceva bun, merita sa il vizionezi.
Phantom_sub pe 18 Martie 2021 18:00
Foarte bun
Foarte bun, foarte bun faţă de anteriorul. Ceea ce nu m-a convins şi nu am rezonat: scenele de început cu amazoanele - nu prea au "livrat" bine replicile, scena dintre Martha şi Lois, scena cu Jokerul - nu ştiu, nu m-a convins interpretarea lui Leto şi nici personajul Flash, per total. Unele replici păreau forţate, altele păreau naturale, însă mi-a plăcut modalitatea cum au fost folosite abilităţile sale. Chiar şi cu aceste mărunţişuri, eu aşa le văd, tare aş vrea să mai văd partea a doua şi a treia.
7 5
constantin_silviu pe 28 Februarie 2021 23:09
Situația actuală nu le permite. Ei ar vrea, ar fi în avantajul lor