serban_ionescu pe 10 Iunie 2017 20:44
Banii n-aduc fericirea, mult mai de pret este iubirea, caci ea aduce fericirea !
O comedie buna, foarte veche (anul 1938), in distributia careia avem placerea sa-l intalnim desi intr-un rol secundar, fara pretentii pe tanarul (la vremea aceea) si cel care avea sa devina viitorul foarte valoros si celebrul actor James Stewart, alaturi de actritele in voga ale aceleiasi perioade, Jean Arthur si frumoasa Ann Miller. La baza acestei comedii care consider personal ca are latura comica a scenariului ei un pic cam fortata, cam exagerata, oarecum in sensul comediei bufe, sta morala filmului pe care am amntit-o in titlul acestui comentariu, iar filmul capata chiar si o tenta politica discret propagandistica stangista ca si o satira la adresa capitalismului salbatic si lipsit total de scrupule morale, de la inceputul sec. XX .
0 1
cezarika21 pe 12 Noiembrie 2015 21:34
”Cine are prieteni nu este un om sărac”
Imaginate ca povești pentru suflet, comediile regizate de Frank Capra sunt caracterizate printr-o calitate majoră: nu se demodează niciodată. Filmele sale nu ocolesc aspectele urâte ale societății americane, dar oferă speranță și mobilizează spectatorii pentru a se solidariza și a crea o societate mai umană, mai echitabilă și, nu în ultimul rând, mai veselă.

”You Can't Take it With You” prezintă povestea a doi tineri proveniți din familii cu filozofii de viață diametral-opuse. Familia lui Tony (James Stewart) a pus întotdeauna pe primul plan banii și puterea, în timp ce familia lui Alice (Jean Arthur) este idealistă, excentrică și prietenoasă, disprețuind valorile morale ale celeilalte familii. Banii pot cumpăra multe lucruri, dar nu și fericirea, iar idealismul și pragmatismul nu se exclud reciproc.

Filmul pune accent pe… citeşte

2 3
Iulidesprefilme pe 24 Iunie 2013 21:10