Kriss_Kringle pe 01 August 2006 17:25
Mda.......se pare ca a invadat gradinitza forumu!Filmul a fost exact cum mi-am imaginat...adica prost la fel ca celelalte 2.X-men si cu Spider-man sunt cele mai slabe adaptari dupa benzi desenate care le-am vazut vreodata.In "ultima parte" nu se respecta mai nimic din benzile desenate e pur si simplu prost facut!Aaaa si pentru cei carora v-a placut filmul....stati linistiti ca o sa mai apara si altele cu ei.Can't wait..........
0 3
sarge pe 1 septembrie 2010 22:47
Atunci inclin sa cred ca Harry Potter e filmul tau preferat; du-te si fa-ti vrajeala in alta parte....esti penibil
andreiclawhammer pe 13 Octombrie 2006 21:05
2 cuvinte despre film:Cea mai proasta trilogie din toate cele care sunt in istoria cinematografica,nu merita nici pomenit asa un gunoi de film,am vazut toate cele 3 parti si nici daca ar fi sa ma plateasca cineva nu m-as mai uita inca o data la ele!!!!!!!
0 2
serban_ionescu pe 02 Septembrie 2016 11:27
Un alt basm fantastic-(SF.) modern, al secolului XXI, cu un scenariu tipic pentru copiii preadolescentini si adolescentii mediocri, dar foarte bine realizat ca si efecte vizuale tehnice deosebite si interpretare
Se pare ca piata comerciala cinematografica a secolului XXI, incepe din ce in ce mai mult sa fie inundata de tot mai multe productii cinematografice legate de transpunerea pe pelicula a unor basme fantastice moderne asa-zis "sf.", care sa incante ochii copiilor preadolescentini cat si ai adolescentilor mediocri ai zilelor noastre, foarte putin cultivati artistic dar si in celelalte domenii, cu imagini si efecte vizual-auditive intr'adevar foarte reusite din punct de vedere tehnic-cinematografic cat si unele interpretari bune, dar in acelasi timp si cu scenarii mult prea infantile pe care desigur ca cealalta categorie de spectatori mult mai cultivata intelectual si se pare ca DIN PACATE din ce in ce mai redusa numeric odata cu scurgerea anilor in special ai… citeşte
0 1
cosmin742000 pe 23 Noiembrie 2015 23:02
Pana si cei de la Traznitii au ajuns sa faca misto de filmele cu super-eroi
0 1
Piratu pe 24 Iulie 2010 01:19
In comparatie cu desenle mi s-a parut ca au iesit mai prost,nu a existat mai nimic spectacuos ceva sa ma atraga.
0 1
nightmare28 pe 17 Ianuarie 2010 21:07
FF frumos
E foarte frumos merita vazut..da pacat mor cei mai importanti oameni...:|
0 1
ben pe 19 Ianuarie 2007 16:12
un fm foarte prost,ce le veni la scenaristi aia tembeli si sal scoata pe cyclops din scena... cu asta au stricat tot farmecul fm...
0 1
Ana pe 17 Ianuarie 2007 21:38
Desutul de slab dupa parerea mea.Ma ashteptam la mai mult.
0 1
catalin boicu pe 17 Ianuarie 2007 12:02
o ia spune dupa ce miai scris ms ceai facut... teai uitat la desenele cu xmen))))in timp ce mancai gainat pe paine ca sa suferi o mutatie genetica si sa te transformi in hulk))))
0 1
catalin boicu pe 17 Ianuarie 2007 11:54
vai vai era sa cad pe spate cand am citit ms tau....bravo ma vad caa sti multe despre fm asta...paoate mai mult decat regizozul))))ia spune in viitorul apropiat nai vrea sa joci intr-un fm xmen)))sa fi un mutant feroce))))sau mai bine, sa devi un mutant))))eu cred ca mai bine ai deveni regizor sa regizezi un nou xmen)))) ia spune ma care mutant iti place a stiu animalul ala paros)))) auzi da nu se potriveste cu tine ma ca ala nu este cult asa ca tine)))) sau este)))sami spui... ok revenind la xmen te referi la ala care e incostient... dar nu cred ca sia transferat mintea in capul frateleui geaman a lui si apropo care este ala... ca in fm nu este aratat aha poate te referi la pers din desene...))))de ce nu ai spus asa you camper))))goodbye bich))))
0 1
catalin boicu pe 16 Ianuarie 2007 14:15
cel mai prost fm din seria xmen pana si primul il intrece))))
0 1
james pe 15 Ianuarie 2007 12:03
xmen 3 o mare prostie))) pentru ca moare xavier si in special cyclops(((
0 1
sasa pe 15 Ianuarie 2007 09:50
un fm aiurea
0 1
catalin boicu pe 11 Ianuarie 2007 18:01
in sfarsit ai raspuns bai xmen ca sa ma mai distrez cu tine ia spune teai gandit mult)))))si ce spuneai in legatura cu profu ca nu moare))) pai tu nu ai vazut tampitule ca in fm este facut bucatele de jean o uitasem ca poate el o fi murit dar in mintea ta nu))))vad ca te uiti la spiderman oare ai avut nevoie de o prof de eng ca sa scrii fraza luata de la parker you nigga)))) ce ma distrez cu tine saker o apropo nu miai respuns daca fac astia xmen4)))))))) faker))))
0 1
kiiler pe 05 Ianuarie 2007 16:09
un fm nasol tare si slab fata de xmen 2 nu mia placut deloc scoot moare profu ce e cu astia au inebunit cel mai tare mutant sa moara si primul adus la institut)))) a luato rau astia dar mai ales regizorul ala de un leu))))
0 1
tucu pe 02 Ianuarie 2007 15:00
este un fm slab fata de xmen2)))
0 1
catalin boicu pe 01 Ianuarie 2007 10:25
auzi ba insider tocmai acum am citit ms tau de copii))) se vede bai ca esti la curent cu tot ce sa intamplat in xmen dar am o intrebare bai copile te uiti si la desenele cu xmen ))))))) eu am zis asa despre regizorul ala findca lui ia venit o idee de copil si sa moara in xmen 3 cyclops si prof ,auzi la el primul mutant al institutului sa moara si ceva mult mai jaleee sa moara de iubita lui jean ))))))) nustiu sg cica se spune ca apare xmen4 si poate se gandeste eu stiu sal readuca pe cyclops in fm p asa cum a facut shi cu jean)))astept sa ma lamuresti daca chiar apare xmen4 si sami spui ce mutanti noi apare bai bebe))))
0 1
catalin boicu pe 28 Noiembrie 2006 13:01
parerea mea despre xmen ultima infruntare este ca regizorul brett retner nu trebuia sa regizeze filmul ci trebuia sa renunte la el,in felul asta nici regizorul bryan singar nu ar fi renuntat la film ca sa regizeze supermen returns, care de fapt trebuia sal regizeze brett retner.
0 1
sticete-wolverine pe 02 Noiembrie 2006 23:26
yoooo sal sunt tot eu dak vreti x-men the last stand intrati pe www.warez-bb.org. si dati la moviez si cautati jos de tot x men 3! pt cei care sunt destepti stiu cum sa-l descarce ca nu e mare smecherie
0 1
silion dragos pe 28 August 2006 11:00
L-am vazut la cinema si este super...pacat de cei 3:xavier,Cyclops si jeane...care o sa moara!
0 1
Ady pe 16 August 2006 11:19
In afara faptului ca filmul are cateva defecte neremarcabile, dar penibile, iar povestea originala nu se prea respecta, este destul de reusit. Intre 3 si 4 stele.
0 1
Farista pe 29 Iunie 2006 12:27
bine k mi-ai zis... k sa nu-l mai iau degeaba. Ma mai si enervam. Primul X-men a fost suuuper, mai ales k Rogue era personajul principal. Al doilea... hmm... aja si aja, doar partile cu Rogue si frumosul de Bobby park :)) ... eu stiu k Rogue era considerata cea mai puternica ... k poate sa ia puterile la prosti :)) ... Die Jean, burn in hell, bitch ... asta e, caut alt film... ms pt raspuns. Forza Farul!
0 1
Ala_verde pe 02 Iunie 2006 17:40
Sa ii fut ma...nu apare pietro ( quicksilver )...nu apare nici sora-sa....astia parca trebuiau sa fie copii lu magneto...ma rog...nu mai apare ala albastru :) ( nightcrawler ) ...wtf...cu el a inceput X2, ce dreaq...sinister nici nu incape vorba...avalanche...nu l-am vazut...( poate l-ati vazut voi :-? )...faza cu jean grey e aiurea...ce rost mai avea sa sacrifice atatia mutanti daca nebuna asta mi-i omora pe toti de una singura ? ( si cand zic toti...ma refer la TOTI :)) )...e tras de par...ca sa nu mai zic ca nu apare GAMBIT x-( ... filmu' e un kkt...singura faza care imi place este cand magneto mishca piesa aia de sah... in rest...NOTA 0...nici macar punctu din oficiu nu il merita...mai bine stateam in suspans toata viatza vazand doar X1 si X2 decat sa scoata rahatu' asta de film...si-au batut joc de poveste, de personaje si cel mai grav..si-au batut joc de publicul care se astepta… citeşte
0 1
popescu pe 15 Iunie 2004 19:31
o sa fie cum sunt toate filmele astea noi prea multe efecte speciale ,prea multe ineptii in poveste ....prea putin "fun"
0 1
blitz43 pe 22 Aprilie 2004 13:29
Pazea, ca ne-au invadat mutantii astia minori...
Emanuel, da-le si tu cu ban...

0 1
blitz43 pe 21 aprilie 2004 12:22
emanuel, ramân tot la parerea initiala: da-le cu ban.....
forever_young_ pe 11 Ianuarie 2022 19:05
FOARTE BUN !
o serie foarte reusita ...de vazut si revazut ! un film pentru toate varstele !
0 0
fabyano pe 28 August 2017 14:20
cum pot sa vad s eu film pe acest site va multumesc
0 0
victor_homescu pe 28 august 2017 16:06
Cinemagia nu este un ste pe care se pot viziona/urmari filme.Contine stiri/informatii/opinii despre filme/seriale de televiziune/actori etc. Mai sus,in caseta tehnica/apare mentiunea-film disponibil pe dvd Romania.Se poate cumpara din magazine sau de la producatori/provideo/empire/odeonfilm.
Octaz pe 14 Septembrie 2016 11:13
Am vazut pentru prima data acest film acum 9-10 ani si de atunci am ramas, si inca raman la aceeasi parere, ca X-Men 3 este cel mai bun film dintre toate filmele aparute pana acum. Patrick Stewart nu va putea fi inlocuit niciodata in mintile noasrte si asemenei lui Tobey Maguire in rolul lui Spiderman, el va ramane pentru totdeauna Charles Xavier! Filmul a fost plin de actiune, usor de inteles si cu un final spumos!
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 24 Ianuarie 2016 15:54
X-Men: The Last Stand