Actrita pe 21 Octombrie 2023 03:05
Un Film islandez, despre o Femeie "moderna"...
Mi-a placut filmul, în primul rând fiindca filme islandeze sunt atât de rare... În al doilea, din cauza subiectului si a "împrejurimii", si în al treilea, al realizarii... Avem de-a face cu o mentalitate "moderna" a femeii independente, stapâna de sine, care alege sa traiasca altfel, câstigându-si viata printr-o munca "placuta", urmarindu-si si împlinindu-si "visele", nu alaturi de un sot, într-o familie "traditionala" cu copii, ci "socializându-se" în grupuri, ce se formeaza prin interese comune. Angajate social, ele încercearca sa se opuna unor realitati, si sa "ajute", desi unele initiative si activitati "ecologice", înseamna pe de-o parte anarhie..., pe de alta, dând "ajutor", findca intervin acolo, unde societatea are nevoie, adoptând de.ex. copii ramasi orfani. Însfârsit un film de "constientizare", fara sex si crime, fara droguri, prostitutie si alte orori pline… citeşte
0 0
lili22 pe 20 Noiembrie 2020 21:59
Pentru amatorii de filme irlandeze...
Exista secvente copiate din filmele lui Kusturica si asta m-a deranjat.

0 3
stronny pe 11 ianuarie 2022 23:33
iSlandeze*
blackmore pe 30 Iunie 2019 00:40
Un film islandez exceptional , in care o singura femeie foarte inteligenta se lupta cu multinationalele.Un film cu multe inovatii cinematografice , ritm alert , si fara vreun sfarsit., nici macar in coada de peste.Filumul este inutil pt formele de viata care iubesccinematografia americana contemporana..Islanda este una dintre cele 5 tari civilizate ale lumii ,,alaturi de Norvegia,Suedia , Finlanda si Danemarca ,tari in care chiar exista drepturile omului , populatia este peste 90% atee.Facand o comparatie cu basina cu stropi care a fost la noi "uniti salvam Rosia Montana "caz in care niciunul din protestari nu stia unde este Rosia Montana pe harta, toti lasau o mizerie de nedescris in urma lor, peturi , chistoace, seringi , perfuzii, hartii , coji de seminte, ne dam seama ca noi am involuat lde la comunism , cand aveai cu ce sa te mandreesti la Evul mediu in care mie unuia imi e foarte… citeşte
0 2
blacksea_rider pe 8 octombrie 2023 21:43
stupid retard