ioanaa_ioana pe 08 Ianuarie 2024 09:00
Minunat film, poate il programati pe un canal romanesc, asta fiind pe un canal unguresc nu stiu daca are subtitrare.
Nota 10

0 0
Sylvester77 pe 28 Noiembrie 2017 14:24
UN INDIAN BUN ESTE UNUL ARĂTAT CORECT ÎN ISTORIE
Banda lui Siler este pe lista de supraveghere a lui Winnetou. Patru apași au fost recent uciși de aceștia, Nscho-Tschi abia scăpând de criminali. Winnetou cere prietenului său, Old Firehand, să-l ajute în prinderea făptașilor. Fratele lui Siler este închis în închisoarea de Miramonte, acesta cerând să fie eliberat , altfel urmând să transforme micul oraș de frontieră într-o mare de flăcări. Winnetou nu ezită o clipă pentru a ajuta la apărarea orașului Miramonte.
1 0
cora_zon pe 06 Februarie 2010 13:14
rolul din winnetou i s-a potrivit ca o manusa ;)))))))))))
0 4
bizonul pe 8 mai 2020 07:36
Ca personaj si actiunea in film sunt de laudat, dar faptul ca Pierre Brice ar avea un chip ce i se potriveste ca o manusa indianului din Americi, nicidecum.
Mariana Morarasi pe 06 Februarie 2008 18:46
La Multi Ani pentru Pierre Brice - Pacat ca acest prolific actor nu este cunoscut la noi decat prin rolurile din Winnetou ( si de fapt generatiile incepand cu anii 80 nu-l cunosc mai deloc) - Este extrem de apreciat in Germania, Italia, a facut si alte roluri si in loc de a difuza filme de mana a 100-a cum fac toate televiziunile de la noi, ar putea, cel putin duminica dimineata sa programeze filme de aventuri din care tanara generatie sa invete si altceva decat violenta gratuita. Sa invete prietenie adevarata, bunatate, iubire pentru oameni si animale, pretuirea vietii, respectul pentru planeta care ne hraneste si ne tine in viata!
5 0
bizonul pe 8 mai 2020 07:29
La noi nu exista vointa, ca si in toate cele. Aici in cinemagie este ca si in politica, nu au vointa, le plac "balaceala". Pe ecranele televizoarelo doar tampenii se pot vedea si se repeta mereu, zilnic; Hellboi..., Daredevil, Beowulf, Corbul, Fratii Grimm, Solomon Kana, Hary Poteer, Dracula, Wild, Wild West,,,, Detectivu, lu'Peste, Edward maini foarfeca, Fantoma calaretului fara cap, Blade, Van Helsing, toate acele filme cu Lambert , in Nemuritorul, etc. Si chiar aici la National Tv. unde se poate urmari astazi filmul cu Winnetou, de ani de zile tot ruleaza niste seriale indiene. Seriale proaste rau, dar sunt acolo si filme multe si tot la fel de proaste cu acel Salman sau altii cu nume tot atat de "sonor" , ceva cu Khan. Vorba ta, cata istorie , cate filme bune, dar aici in tara "tuguiatilor" nu ajung.