Iulidesprefilme pe 04 Decembrie 2022 16:36
Comoara este de fapt, în opinia mea, însuși Thom, tânărul inginer, care trebuie să găsească soluții pentru tot ce împiedică marele jaf...Soluții la care nimeni din echipă nu se gândește, deoarece...sunt așa simple...! (replică redundantă cu tâlc/ leitmotiv al filmului).
0 0
stricted pe 12 Mai 2022 21:45
Cea mai interesantă parte este, culmea, prima jumătate, cea destinată planificării teoretice și rezolvării diverselor probleme ce par a nu avea soluție la prima vedere. Acolo a fost concentrată întreaga inteligență a scenariului pentru că deși nu se petrece ceva palpitant din punct de vedere al confruntărilor, ritmul este alert la nivel cerebral și ingeniozitatea soluțiilor, prin simplitatea lor, fac din The vault un film plăcut de urmărit.
0 0
Sheev12 pe 21 Februarie 2022 01:48
Unul dintre filmele care fac cinste tematicii abordate. Way Down este destul de bine realizat, lăsând cât mai puțin loc pentru întrebări legate de realizarea planului în jurul căruia acțiunea gravitează. Totuși câteva întrebări cheie nu reuseste să le ocolească, iar prima este: care este motivația fiecăruia, dar mai ales a protagonistului și a personajului cu valențe părintești, interpretat de Liam Cunningham, iar acest lucru devine mai stringent de stiut deoarece pana la urma este vorba de "Jaful secolului", așa cum a fost tradus în română. Lăsând în urmă aspectele acestea, ne rămâne un film solid, bine-construit, care nu strălucește prin nimic remarcabil, dar care face uz de toate atuurile pe care tematica i le oferă și desigur că ar merita mai mult dacă ar fi analizat și motivația din spatele acțiunii cu atât mai mult cu cât este vorba de un… citeşte
0 0
smil3 pe 01 Decembrie 2021 05:58
Este unul dintre cele mai bune filme cu tema legata de jaf.
0 0
natalia_castego pe 16 August 2021 19:19
Un film interesant, merita văzut, dar este extrem de complicat, nu îl poți viziona relaxat.
1 0
LavyBogdy pe 11 Iulie 2021 22:39
Extravaganta filmului sta numai in titlu
Inceputul filmului ne pune repede la curent cu desfasurarea actiunii : atac si recuperare ( mai degraba decat un jaf la propriu ). Pentru a oferii un timp mai indelungat operatiunii , unele scene sunt scurte si la subiect ( recrutarea lui Thom , pregatirea echipei si a terenului etc ). Actorii se descurca bine , fara a iesi in evidenta , dar nu prea se creaza o chimie intre nicicare. Au avut momente de suspans ( a ajutat si interactiunea cu meciurile Spaniei ), povestea a fost interesanta , este usor de urmarit, si cam atat.
1 0
ornitoring pe 11 Iulie 2021 07:54
urmatorul jaf urmeaza