FlorinMovieFreak pe 07 Ianuarie 2012 09:51
Un film care face pipi pe Nothing But The Truth ..
0 3
Yuber pe 29 Iunie 2010 18:22
M-am hotarat sa urmaresc acest film dupa ce am vazut un documentar despre imperiul drogurilor in Dublin si care facea referire la munca depusa de jurnalista Veronica Guerin,asasinata de traficanti deoarece devenise prea incomoda pentru treburile lor.Filmul nu este insa pe atat de dramatic pe cat ar trebui sa fie si mi-as fi dorit ca aceasta lume perfida si plina de oameni dubiosi sa fie expusa mai mult.Interpretarea lui Cate Blanchett este buna,fapt pentru care a si fost nominalizata la Oscar ,dar filmul trebuia sa redea mai profund activitatea si curajul de care dadea dovada Guerin in anii 90'.Documentarul pe care l-am vazut insa este cu mult mai dur decat ceea ce se prezinta in film,asa ca "Veronica Guerin" primeste de la mine nota 7.
0 2
monetta3 pe 19 Octombrie 2012 07:15
Nimic nu s-a schimbat de atunci , poate doar faptul ca sunt mai ascunsi . Dar mi-a fost dat sa vad un grup de 7 sau 8 indivizi , femei si barbati ziua mare in parc injectandu-se pe rand cu aceiasi seringa . Plini de bube si rahitici mai mult ca sigur posesori de sida mi-au bantuit gandurile cateva zile . Groaznic
0 1
gbanescu pe 25 Septembrie 2020 15:13
De admirat
Un subiect bun. Laudabil si inspirat demersul de a ecraniza fapte reale, personaje si istorii recente, demne de respectul generatiilor urmatoare. De admirat tot ce a facut ziarista Veronica Guerin.
Realizarea artistica insa – in pofida prezentei lui Cate Blanchett – este una modesta.

0 0
Smrs pe 11 Iunie 2020 11:08
Excelent!
O legendă..un erou! Filmul prezintă biografia unei jurnaliste care a ajuns prea departe si a platit cu viata. Dincolo de toate acestea, este remarcabila munca ei cand politia si justitia o lungesc fara sens (ma feresc sa zic ca din cauza coruptiei), cand procurorii nu cauta nimic, o face aceasta femeie. In zilele noastre, Tolontan si Recorder au o tentativa de a face acelasi lucru, dar din pacate munca lor vizeaza doar coruptia politica sau a functionarilor publici. Nu zic ca nu e importanta lupta lor contra acelor ghiseisti care primesc un plic sa te rezolve mai repede, dar sa imi explice cineva de ce nimeni nu se ocupa de adevaratii infractori, de interlopii existenti oeste tot, stiuti de toata lumea, numai politia nu reuseste sa gaseasca probe? Ori, cand ii acuza, nu depasesc niciodata 3 ani si se intorc bine merci la afacerile lor, din nou.. Bine ca ne pasa de pensiile speciale… citeşte
0 0
cezarica98 pe 31 Mai 2020 10:04
Film bun, emotionant de dramatic, are la baza un scenariu bazat pe un caz real, o poveste impresionanta despre dorinta de a face cunoscut adevarul si consecintele lui, despre curaj si simtul datoriei, despre lupta cu un rival de temut. Lupta împotriva bandelor de traficanti de droguri dusa de o eroina, o ziarista de exceptie, în a carui energie ghicim sursa adevarului, un echilibru între responsabilitățile față de familie și față de ce care îi citesc articolele, Veronica devine o eroină populară pentru irlandezi. Cate Blanchett, isi dovedeste talentul sau actoricesc extrem de intens, este abslout impresionanta si cred ca aceasta este punctul forte al acestui film. Film vazut si revazut! Recomand!
0 0
CristiN pe 03 Februarie 2011 02:19
Ce pot sa zic , mie mi-a placut filmul . Fiecare cu genurile lui . Gusturile nu se discuta .