www. pe 24 Ianuarie 2009 18:13
Un film bun cu o distribuþie de excepþie, bazat pe o întâmplare realã, Operaþiunea Valkye, a fost numele planului dezvoltat pentru situaþia în care guvernul nazist cãdea sau oamenii din lagãre se rãsculau membrii rezistenþei germane au modificat planul pentru a se folosii de el pentru a prelua control oraºelor germane a dezarma SS-ul ºi a-i aresta pe liderii nazistii odatã cu asasinarea lui Htler,cei responsabili pentru acest plan îndrãzneþ au fost genaralul Olbricht, colonelul Albrecht Ritter Mertz von Quirnheim, colonelul von Stauffenberg, ºi locotenentul Werner von Haeften. Elementul istoric din film este foarte solid, intriga ºi dramatismul completând acest film eveniment
0 0
www. pe 25 ianuarie 2009 07:21
interesant ce spune domu luca, dar istoria nu e asa asta e deja fictiune ce s-a intamplat s-a intamplat si gata nu are rost sa te gandesti ce era dac nu se intampla aia sau cealalta,nu au reusit sa-l omoare pe Hitler si gata istoria a mers ma departe
marcusARCUS pe 25 Ianuarie 2009 07:21
Trailerul este foarte intunecat,ceea ce-l face interesant,deci eu o sa ma duc sa-l vad.
0 0
Luka pe 03 Februarie 2009 03:40
Subiectul a fost excelent!!!Cruise nu mi-a placut insa povestea pur si simplu te prinde.Nu stiu daca a fost conjunctura sau destinul,insa ar fi fost interesant sa aflam si cum de a scapat Hitler din explozie...E captivant sa vezi cum un simplu moment sau un simplu gest poate determina cursul istoriei.Esential in supravietuirea lui Hitler cred ca a fost schimbarea locului unde s-a efectuat briefengul.Daca ar fi avut loc tot in bunker si nu in cabana de vara,probabil ca altfel ar fi fost rezultatul(se spune ca efectele exploziei in bunker ar fi fost mult mai puternice).Apoi,nu am inteles cum daca toate comunicatiile venite dinspre barlog erau oprite,Goebbels a putut vorbii cu Hitler.De fapt scena cu Goebbels si cianura pe care o ia inainte de telefonul pe care urma sa i-l dea Fuhrerului,stiind ca vin sa-l aresteze mi se pare cea mai intensa din tot filmul...Ma intreb oare daca comandantul… citeşte
0 0
RoTaRel pe 06 Februarie 2009 21:42
EXCELENT !!!!!!!!! Cruise joaca extraordinar !
0 0
Mihai M. pe 11 Februarie 2009 20:04
Nu rupe gura targului, dar e totusi un film istoric reusit. Pe cand eram la scoala generala, am avut naivitatea sa cred ca, in timpul celui de-al doilea razboi mondial, germanii au fost loiali Furher-ului pana la capat, fara a pune conditii ori intrebari. Asa ca atunci cand am descoperit un magazin istoric ce prezenta pas cu pas, Operatiunea Valkyria, am fost uimit sa descopar o alta fata a ofiterilor germani, altii decat cei obsedati de rasa ariana si Nietzsche.
Filmul nu mi se pare deosebit, poate si pentru faptul ca, stiindu-i finalul, nu am fost prins nici macar un moment de firul povestii. De fapt, scenariul este punctul slab al filmului, in ciuda celor cateva scene absolut remacabile (vezi scena bombardamentului, cu gramofonul cantand, ori scenele in care apare Hitler si acolitii sai, sau cele din postul de preluare si retransmitere a ordinelor). Apoi, filmul incepe prea… citeşte

2 4
Kenzo pe 23 Februarie 2009 21:22
cred ca eu un film excelent,abia astept sa am si eu ocazia sa-l vad...Mihai si eu credeam tot asa in generala dar faptu ca aceasta operatiune a fost doar unul din cele 42 de atentate mi-a schimbat radical parerea...oricum parerea mea este ca toti cei care au incercat sa-l ucida pe hitler,chiar daca nu au reusit,prin ingeniozitatea lor in unele cazuri dar mai ales prin curajul de care au dat dovada pot fi numiti eroi...e doar parerea mea.
0 2
claudiu-daniel pe 12 Martie 2009 16:52
un film foarte reusit cea ce demonstreaza ca nu numai noi avem tradatori nostri ci si alte popoare au tradatori lor,dar in acest caz chear era nevoie de tradare.pentru mine unul hitler e cel mai mare conducator pe care la avut vriun popor nu prin prisma totalitara a lui ci prin ce a vrut sa faca el sa cucereasca lumea trebuie sa fi foarte tare sa reusesti asa ceva si na fost departe.Nu stiu de ce dar am o presimtire ca hitler na fost ultimul care vrea sa cucereasca lumea,ci intr-un viitor mai apropiat sau indepartat se va mai naste un asemenea om care va vrea sa cucereasca lume dar prin alte mijloace si tare mie teama ca va si reusi.Asta e doar o parere bine ar fi sa nu se intimple asta niciodata.
0 2
claudiu-daniel pe 12 Martie 2009 17:07
tom cruise e magistral in acest film i se potriveste de minune rolul lui superb rol la cit mai multe TOM CRUISE.
2 0
issey pe 22 Martie 2009 04:13
mi`a placut desi e 1 film greu...dar park se putea mai bn de atat...nu am inteles faza spre sfarsit cand il suna ala pe hitler baga ceva in gura ce era cianura?
2 1
shooter pe 9 aprilie 2009 16:51
da era cianura.spionii o foloseau in trecut pentru a nu fi capturati in viata
carol18661914 pe 08 Mai 2009 12:19
un film bun, tom cruise joaca bine, cred k i se potriveste rolul de minune.
3 0
Mist pe 08 Iunie 2009 13:10
Nu ma asteptam,dar filmul este superb si finalul este bun...
3 0
T1CoS pe 06 Septembrie 2009 13:22
un film criminal
Ador filmele despre istorie , mai astept asemenea filme
5 0
bovoro pe 09 Septembrie 2009 01:17
Curiozitati: toate hartiile vanturate in film (si sunt fara numar) sunt maronii, la fel mapele, agendele, tot, tot. E maroniul ala de hartie peste care au trecut o gramada de ani. Chiar nu stiu ce-a fost in capul lor...hartiile alea trebuia sa fie NOI, albe, la vremea aia.
Si alta: in mijlocul lui iulie, in Berlin nu e ca la Cercul Polar. De-aia nu-nteleg de ce Tom Cruise, in noaptea in care are loc executia, scoate aburi din gura in toiul verii (21 iulie 1944) de zici ca e furnalul de la Calan.

4 4
silver_black_ss pe 23 august 2010 18:13
In Berlin, in mijlocul verii, temperatura medie ziua este de 25 de grade C, iar noaptea scade sub 10 grade ushor. Aburul se formeaza la temperaturi de sub 5 grade. Iar mapele nu erau albe in niciun caz, pielea tabacita era maronie sau neagra. Acestea sunt motive puerile pentru a scadea nota unui film de exceptie la 6.
lolozilla pe 20 august 2016 16:02
Personajele reale vorbesc germana, normal ar fi sa fie filmat cu dialoguri in germana dar exista ideea ca nu ar vinde bine international. Nu toata lumea are curajul sau popularitatea lui Mel Gibson sa faca filme in limbile reale cu orice pret. Asa ca au lasat macar partea scrisa pentru a sugera ca totusi se vorbeste germana chair daca nu se aude germana.
RiZY pe 14 Octombrie 2009 17:27
Acum regret ca am vazut atatea documentare pe diferite posturi de televiziune de profil. Il recomand cu placere , este o fila din istoria mondiala. Personajul Stauffenberg , dupa parerea mea , a fost un monument de curaj si patriotism cu toate ca fuhrerul si acoliitii sai il considerau un tradator. Filmul nu poate fi considerat o capodopera dar cu siguranta e unul din acele filme care trebuie vazute.
3 0
andyy pe 08 Ianuarie 2010 16:50
Un film bun, care reuseste sa transmita teroarea si dorinta de eliberare chiar si a celor din jurul lui Hitler.Un film captivant si plin de tensiune.
2 0
costi2506 pe 09 Ianuarie 2010 22:00
un film bun mult mai amanuntit decat "Plot to kill Hitler".
5 0
Radu1711 pe 07 Februarie 2010 00:06
radu1711
foarte bun filmul si interesant, Tom Cruise a jucat bine rolul lui Stauffenberg
6 0
circarul pe 28 Februarie 2010 21:55
un film istoric reusit, si finalul este bun... recomand
6 2
LavyBogdy pe 06 Martie 2010 09:34
E impresionat sa vezi cum unii oameni isi sacrifica viata,chiar si cu grava consencinta de a-si supune si familia la moarte,pt a dovedi lumii ca nu toti sunt ahtiati dupa putere si ca cel mai rezonabil drum este pacea.Felicitari tuturor care au luptat si vor lupta mereu pt pace.
4 0
razvanpetrescu56 pe 08 Martie 2010 20:30
Cine ştie cît de cît istorie, a aflat de mult despre atentatul pus la cale de colonelul Von Stauffenberg împotriva lui Hitler. Dar ca să faci un film pe un asemenea subiect - o ratare -, şi încă unul foarte bun, îţi trebuie mult talent. Singer îl are şi o dovedeşte cam în fiecare minut al "Valkyriei". Părea aproape imposibil să fii ţinut, ca spectator, în tensiune aproape două ore cu un subiect atît de cunoscut şi, oarecum, fără o amplă rezonanţă, într-un film despre Al Doilea Război Mondial, după ce au fost făcute opt milioane de asemenea producţii. Există o tensiune extremă, un montaj alert, un "mesaj" impresionant, un joc actoricesc impecabil - pe linia minimalismului. Tom Cruise - excepţional. Vedeţi-l neapărat.
13 0
GianLuca pe 15 Martie 2010 22:50
tom cruise joac bine rolul lui claus von staffenberg . La fel si actiune filmului este redata f bine
8 0
AS-ANA pe 11 Aprilie 2010 12:22
istoric
e un film foarte bun are si umpic de romans si mult istoric are umanitate in el ;) e un film foarte bun as zice obligatoriu de vazut.uitativa no sa va para rau
0 0
schweppes2001 pe 17 Aprilie 2010 14:47
.................
mi-a placut filmul, in ciuda faptului ca multi l-au catalogat un film slab....este okay, nu imi displace.
singura problema era actorul care la reprezentat pe Hitler, nu era el cel mai potrivit..

0 0
Tenfix pe 23 Aprilie 2010 19:47
nazism < comunism
Nazismul-frate spiritual al comunismului doar k mult mai uman decat cel din urma. acesta este un bun prilej de a aduce in lumina un lucru putin stiut despre Romania comunista si procesul de dezumanizare pe care la dus,procesc ce eclipseaza cu mult nazismul:fenomenul pitesti.putini au auzit de el si mai putini stiu ce a insemnat intrati pe www.experimentulpitesti.org si veti afla lucruri care nu se vor stiute.multumesc
0 1
ovis2009 pe 13 Mai 2010 18:38
strong