Un film destul de bine realizat, amestec de thriller politist cu drama de familie, insa la final..ori mi-a scapat mie ceva, ori tot filmul nu mai are niciun sens
Un film romanesc care nu m-a dezamagit. E realizat in asa fel incat te tine in suspans si sunt imprevizibile unele actiuni ale personajelor, insa nu am inteles finalul.
Teodor Corban, exceptional ca de obicei!
Toată lumea acceptă că ar fi un film bun, - lent ca mai toate filmele românești dar ce să-i faci, nimeni nu a înțeles cum se termină. Sau poate de aceea e bun.
Mădălina Ghenea chiar este actriță? Really?!
Filmul nu m-a dezamăgit. - are suspans echilibrat. Tot greul e pe umerii lui Teodor Corban, un Maigret autohton care convinge, Uși, coridoare, medii diverse, labirint al căutării...Excelentă Irina Rădulescu în rolul Anei. Joacă fără stridențe, apărând mistere cu o grație nebănuită. Teglaș și Bucur - te poți baza pe ei, sunt în rol, sunt de acolo!
Am citit doua puncte diferite cu privire la acest film: criticul Ionut Mares considera debutul regizoral al lui Dorian Boguta ca fiind unul indecis in vreme ce Vasile Ernu il vede ca pe o surpriza placuta, un film neasteptat de bun, surprinzator. Ce-i drept Ernu recunoaste ca il cunoaste pe Boguta de mai bine de trei decenii si poate ca va fi purtat vreo discutie cu acesta in ceea ce priveste finalul excesiv de misterios. Ceea ce incepe ca un thriller cu politisti care ancheteaza un caz de disparitie se transforma pe parcurs intr-o drama de familie cu semnificatii multiple. Scenariul e coerent si are forta de a tine spectatorul in priza de la cap la coada, e bine ca finalul e deschis insa l-as considera totusi principalul minus, mai ales ultima secventa are darul de a ne baga de tot in ceata. Un punct forte e distributia, i-am revazut cu placere pe Teodor Corban, Lucian Ifrim sau Liviu… citeşte
Excelent film! Imprevizibil - e cuvântul ce definește acest lung-metraj, primul regizat de Dorian Boguta. Sunetul excelent, înjurături puține, Dragoș Bucur fantastic, ca de obicei. Mă așteptam la mai mult Rahmaninov pe coloana sonoră, fiind vorba de un pianist celebru, cu un nume oribil, ce-i drept, dar nu putea fi perfect! Codin Maticiuc a mai bifat o apariție, Mădălina Ghenea la fel, Teodor Corban pentru rolul comisarului merită premiat, din nou. Chiar un film mișto, surprinzător de bun! Felicitări, Dorian Boguta!
Nu mă așteptam să văd un film atât de bun făcut după Revoluție.... Mă obișnuisem deja cu gândul că cinematografia românească a căzut deep down in toilette și stă acolo...poate că îi și place .....:)
Nici măcar filmele polițiste din Franța nu au atâta lentoare și plictiseală ca cele din România nouă capitalistă. Dacă în România nu se dau premii filmelor românești, atunci când și mai ales unde?
Poate din cauza sonorului nu am inteles finalul filmului. Asa un scenariu... nu stiu zau, credeam ca le-au auzit pe toate dar unele idei sunt chiar dincolo de orice. Daca si asta e film bun... depinde de gusturi. Sonorul e ceva execrabil. Stau acasa, ma uit la tv, nu ma deranjeaza absolut nimic si nici la nivelul 12 nu am prins replicile din momentele... hai sa zicem esentiale. Cand claxoneaza masina sau suna telefonul, asta se aude. Daca vad un film in limba engleza, si las sonorul pe 2 inteleg ce se vorbeste ( nu stau prea bine cu ochii sa ma bazaz pe titrare). Pana la urma ce-a vrut sa spuna poetul?