niggeremall pe 11 Februarie 2023 19:45
dezamagire. dar de dragu vremiilor de mult trecute 10 stelute.....
mie mi-a fost foarte greu sa trec peste primele 2 episoade. si-o spun ca un fan twin peaks. n-am vazut toata seria inca da e o poveste de urmarit la mijloc. si-n seriile alealalte mi s-a parut suparator cum se prezentau mai multe povesti secundare in acelasi episod, complet inutile as zice, avand putin sau foarte putin legatura cu subiectul principal, ca dupa aia sa nu se mai prezinte sirul unei povesti secundare episoade intregi, la fel intamplandu-se si cu aparatiile actorilor. dispar episoade intregi. subiectul principal: moare una. apare varasa(aceeasi actrita). unu investigeaza. sezonu 1, 8 episoade. sezonu 2, 22 de episoade. ala care investigheaza rezolva cazu dupa ce varasa e omorata de acelasi criminal pe la inceputu sezonului 2. in timp apar alte subiecte slabe dar vizionabile care tin filmu-n picioare cu legaturi nesemnificative cu inceputul. totusi un sambure important e… citeşte
0 0
eduard_stratan pe 19 Iulie 2022 11:07
Cum au imbatranit actorii odata cu noi! Anii '90 au fost cei mai frumosi, nu ar fii trebuit sa se sfarseasca niciodata: la sfarsitul lui 1999 trebuia sa se faca o bucla si sa revenim la inceputul lui 1990 si tot asa la nesfarsit!
0 1
CALINWIP pe 11 Septembrie 2020 16:48
As minti daca as zice ca am inteles tot ce se prezinta in serial, toate sensurile, simbolurile ect.ect. dar in acelasi timp trebuie sa recunosc ca serialul, atmosfera lui este fascinanta! Sper ca vor face si sezonul 4!
2 0
niggeremall pe 18 octombrie 2020 18:15
is deja 3 sezoane?!?! foarte tare frate. ma bucur sa aud asta. eu inafara de lansare n-am mai auzit nimic despre el. e destul de periculos daca te gandesti la ce asteptari au unii si la cat dau din gura. pana la urma chiar si asa putin si nu foarte bun e un + zic eu.
BogdanP. pe 24 Aprilie 2019 23:02
Sunt la episodul 5 , si nu am vazut nimic interesant in "misterul" din noua serie , mi se pare chiar banal ,nu se compara cu anteriorul, asta zici ca e parodie la Twin Peaks ?
0 1
carmen_angelus_romila pe 16 Octombrie 2018 13:01
O continuare a serialului regizat de acelasi David Lynch, demna de remarcat, cu mai varstnicul personaj al agentului, interpretat de Kyle MacLachlan si cu o abordare plina de suspans si mister precum mai vechea si intreaga realizare.
2 0
Dragos.87 pe 21 martie 2021 11:27
In sfarsit vad o parere reala si bine gandita,asa si este...e o continuare foarte reusita..
Jollyrogervio76 pe 21 Noiembrie 2017 17:32
Destul de fad
Mi-am testat rabdarea pana la episodul 8 apoi am renuntat.Nu promitea nimic inca de la episodul 1 insa am zis sa incerc sa-l vad pe tot. Poveste jalnica,efecte special rudimentare si o derulare de scene fantastice fara nici o legatura una cu alte si mai ales fara nici o legatura cu filmul. Seria anilor 90, a meritat oarecum,dar asta e chiar in plus
4 4
emy_sinaia pe 07 Iunie 2017 13:47
Pe bune ???
Nici seria anilor 90 nu a fost cine stie ce, dar era ceva nou fata de ce avusesem pana atunci. Acum dupa ce am urmarit cu greu cele patru episoade noi, in cautare de ceva care sa se lege in logica si personaje, dar degeaba. Orasul asta este frumos foc, cu peisaje frumoase, dar cu oameni facuti praf cu capul, in gandire si actiune. Parca a tunat si i-a adunat, de la politia locala si pana la cretinismul ideii ca butucul unei babe senile cu perfuzie poate sa transmita mesaje, de dincolo... din masa ?
2 13
DannyAlex pe 29 Mai 2017 12:12
a 5-a parere
Da, e foarte diferit de precedentul din anii 90, sper sa nu fie un fiasco, sunt curios care va fi reactia criticilor si a publicului, si ce buget a avut la filmare, si ce incasari, daca le vom afla vreodata...e considerat un serial deschizator de minti si de ochi, totusi prea multa nuditate, mimare de sex si violenta la extrem, si apar multe secunde de pauza in care nu se intampla nimic, cadrele se deruleaza incet de tot, dar asta se vinde acum, iar actorii tineri au imbatranit cu 25 ani, era de asteptat sa arate socant de diferit, si noi sa fim la fel de socati sa-i revedem, oricum era ceva daca am fi acum de 22 ani si sa ne facem un exercitiu de imaginatie si sa ne vedem in oglinda la 47...socul ar fi puternic...ca la clipul Thursday's child de pe alb. Hours al lui David Bowie(ce a interpretat rolul agentului FBI Phillip Jeffries, in Fire walk with me, in scena cu liftul, dar a decedat… citeşte
5 3
DannyAlex pe 20 iulie 2017 21:42
Totul e atata de fantasmagoric, impletit cu mistere, crime odioase, momente amnezice si tragi-comice, reveniri la viata dupa ce personajul clar e decedat, e un thriller psihologic, paranormal, cu elucubratii trancedentale, aparitii ale unor zombi ori spirite malefice si insecte mutante uriase, personaje ciudate din alte lumi paralele(time lapse), explozii ale unor detonari de bombe atomice in desert din 1946, pai chiar asa, cine mai intelege ceva din serialul asta? Chiar Lynch il intreba pe detectivul Albert Rosenfeld(Miguel Ferrer) acest lucru in episoadele anterioare...personajele sunt atent conturate, insa făcute parcă să te bântuie și să-ți rămână înțepenite în minte, pe mine chiar ma fac sa ma gandesc saptamanal in ce fundatura va mai intra scenariul, cum va fi explicat publicului intriga si mai ales aceasta frenetica desfasurare a actiunii, care va fi deznodamantul? Povestea e încârcată, atmosfera dubioasă, sentimentul ăla de apăsare pe care ți-l creează, de zici oare in episodul urmator ce s-o mai intampla? probabil altii deja s-au si plictisit si au si renuntat la a-l urmari...oricum ramane unul dintre cele mai halucinante seriale produse vreodata...toate insa sunt elemente definitorii pentru povestea spusă atata de incalcit de Mark Frost și David Lynch, clar asta, indubitabil. Scheletul acțiunii, cel pe care a stat scrisă întrebarea-cheie "Cine a ucis-o pe Laura Palmer", nu a fost atât de definitoriu, pe cât a fost abilitatea creatorilor de a menține vibe-ul dulce-bolnav al serialului, iar acum parca nici nu mai conteaza cine a omorat-o pe Laura Palmer, cat se pune intrebarea cine i-a omorat pe ceilalti ulterior? care au fost motivele? Orice actiune are si o cauza... Amestecul de normal vs anormal sau realitate vs SF a creionat personaje parcă desprinse de lumea noastră, mai ales personajele feminine bizare care ne sunt prezentate acum, parca rupte total de context, dar de care nu este exclus să te atașezi, insa simteai aceasta atasare doar parca in serialul clasic, acum nu mai ai un asemenea sentiment. As fi curios daca li s-ar lua cate un interviu actorilor, sa spuna ce parere au despre personajele pe care le interpreteaza, care ar fi raspunsul? s-ar mai putea face lejer un film de 2 ore cu scene de making of...cu detaliile de culise si prezentarea efectelor speciale, a solistilor si formatiilor care apar in finalul aproape al fiecarui episod...e foarte placut sa-i vezi ce detasati sunt atunci cand vorbesc despre rolurile dificile, sau mai putin ce le-au fost incredintate...poate altii cred ca au roluri doar de umplutura, ca sa mai figureze in coloana distributiei prezentate la finalul episoadelor...insa cred ca sunt mandrii ca apar in noua productie. Insă de ce nu s-a păstrat atmosfera din serialul clasic?, aparitiile astea parca care n-au nicio legatura una cu alta, experimentele armatei in desertul Nevada din 1946-1947, chiar atat de departe trebuie sa se mearga in plan criminalistic? ce legatura au una cu alta? ce e cu acea insecta uriasa care a intrat in corpul tinerei?, si mai ales de ce ne sunt prezentate scene ce s-au petrecut cu 70 ani in urma? dar ce e cu acel zombi care ucide in sediul postului de radio? si acea multime de zombi? si trupul barbatului decapitat, de 50 ani, dar care dupa amprente se pare ca e al maiorului Garland Briggs(Don S. Davis, care in realitate a decedat la 65 ani in 29 iunie 2008, dar Lynch ii reanimeaza rolul din filmari din anii anteriori...), dar cu prezentarile acelea nici nu stiu cum sa le zic transcedentale cu energia ce iese din craniul uriasului si se disipa undeva in cosmos?, avand chipul Laurei Palmer ca leit-motiv? Frost și Lynch au avut la dispoziție 25 de ani să revină, să ne lase complet uimiți și să creeze un plot acaparant.Se pune intrebarea, cand va apare, in ce episod, ca vad ca au fost 10 si au mai ramas 8, actrita Sheryl Fenn in rolul simpaticei Audrey Horne? Toata incalcitura asta isi va gasi rezolvarea in ultimele 2 episoade? S-au cooptat 217 actori, am inteles asta, dar pentru aparitii cameo, de exemplu Richard Chamberlain a aparut doar 10 secunde si a deschis o usa, si a mai spus 2 cuvinte, asta se poate numi rol de compozitie de mare actor? sau simpla figuratie? Iar motivul pentru care Cooper a intrat în Red Room acum 25 ani, a fost acela de a o salva pe iubita lui, Annie (Heather Graham), din Black Lodge - versiunea de Iad a serialului. A reușit să facă asta, însă nu înainte de a fi urmărit prin labirintul din Red Room de sosia lui. Acum binele se amesteca cu raul si invers...e un talmes-balmes total... Detectivul Cooper s-a trezit apoi într-o cameră de hotel, în compania șerifului și a doctorului, și a întrebat "Cum se simte Annie?". După ce a fost asigurat că Annie e ok, Cooper a intrat în baia de la hotel. S-a uitat în oglindă, iar ochii i-au devenit negri, fiind posedat de spiritul lui Bob. O întrebare importantă rămâne -Cooper, posedat de Bob, a fost așa în ultimii 25 de ani, iar Good Cooper este prins în Black Lodge? Apoi brusc, s-a lovit cu capul de oglinda din fața lui, însă reflexia nu era a lui - ci a lui Bob (Frank Silva). Cooper, posedat de Bob, s-a uitat apoi înspre ușa la care bătea șeriful și a început să întrebe pe un ton batjocoritor și obsesiv: "How’s Annie? How’s Annie? How’s Annie?" Șeriful Harry Truman este jucat de Robert Forster și nu de Michael Ontkean; probabil nu au cazut de acord la termenii contractuali..Lynch a spus că Foster a fost alegerea lui pentru rolul inițial, dar atunci in anii 90 de ce l-a cooptat pe Ontkean? Cred ca nici peste alti 25 ani n-o sa avem vreun raspuns...
DannyAlex pe 7 ianuarie 2018 17:16
Dar surpriza, ce sa vezi? serialul primeste o nominalizare la Premiile Globul de aur 2018 pentru actorul principal alaturi de alti 4 actori in alte 4 filme, deci pentru cel mai bun actor într-un miniserial sau film de televiziune, alaturi de: Robert De Niro („The Wizard of Lies”), Jude Law („The Young Pope”), Kyle MacLachlan („Twin Peaks”), Ewan McGregor („Fargo”) și Geoffrey Rush („Genius”), altii ar zice ca nici nu merita MacLachlan vreo nominalizare, el si-a facut treaba, a jucat conform scenariului si a indicatiilor regizorale, restul deja e chestie de gusturi...
cosmin742000 pe 27 Mai 2017 08:10
Este culmea cum un serial din care nici regizorul nu intelege nimic , poate sa imi placa atat de mult,Am observat deja si cateva greseli .Partea aceasta este mult mai ciudata decat prima , si totusi stilul lui David Lynch de ciudatenie mi-a placut mereu , pt ca nu face filme doar de dragul de a fi ciudate cu face Lard von Trier
5 6
dido pe 11 iunie 2017 19:34
Subscriu, este pur si simplu hipnotizant!
eduard_stratan pe 7 iulie 2022 19:34
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
Dragos.87 pe 25 Mai 2017 15:20
Foarte reusit,nu e pentru oricine iar regizorul si-a facut foarte bine treaba..!
Am vazut si aceasta continuare si mi se pare foarte interesanta si bine gandita.Imi place ca David Lynch a pastrat aceasi actori si aceasi atmosfera cu adevarat psihologica.Foarte multi nu au avut rabdare sa il mai urmareasca deoarece nu e pentru oricine..trebuie multa rabdare,multa atentie,lucrurile se desfasoara incet si trebuie inteles pe deplin..Era normal sa vedem o alta desfasurare a povestii..e o poveste artistica si nu modesta care sa poate fi inteleasa atat de usor,de aia multi au renuntat dupa cateva episoade..trebuie multa atentie si multa rabdare..Imi pare rau ca nu sa apreciat aceasta continuare super realizata..
3 4
BogdanP. pe 24 aprilie 2019 23:06
dar dupa episodul 2 ...... e jalnic de banal si enervant, m-am oprit la ep 5 .....
Dragos.87 pe 21 martie 2021 11:10
L-am vazut tot si clar nu e pentru oricine inclusiv pentru tine deoarece are multa ciudatenie si trebuie multa atentie de aia nu poate fi inteles de oricine acest serial.. Era normal sa vedem o alta culoare a serialului deoarece acesta nu e modest ca varianta din anii 90..e mult mai artistica si mult mai incalcita astfel incanct sa nu poata fi inteleleasa atat de usor.. Regizorul si-a facut treaba excelent,si nu toti care au vazut aceasta continuare,l-au inteles..tocmai de aia considera aceasta continuare fada sau slaba,nu au inteles nimic si nu au avut rabdare,iti trebuie rabdare sa vezi totul cum se petrece..(gen,secundele care se scurg fara sa se petreaca nimic) te tine intr-un suspans infiorator care repet,nu poate fi vizionat de oricine..!
Adi_Faun pe 23 Mai 2017 10:19
Skittles
Daca esti fan reclama skittles - vezi girafa care gusta din curcubeu si o mulge jamaicanul - atunci e foarte probabil sa-ti placa aceasta continuare. Probabil ca are ceva logica pe care eu inca nu am descoperit-o. Reiau cele 4 episoade si revin cu un comentariu...
Aaa....abia astept si celelalte episoade :)

2 2
Dimz pe 12 Iunie 2016 14:15