alex43497 pe 22 Mai 2015 11:03
porcaria asta are nota 7 pe imdb???m-am plictisit ca naiba, cica se transforma monstrul intr-o statuie de piatra.......
0 5
Bayard pe 18 August 2011 01:34
Filmul este unic, asta e clar din start :). Modul de filmare este in gen Cloverfield, insa la suspans nu se poate compara, in multe momente filmul este plictisitor, dar oricum, merita vazut..... cand o sa mai vedeti un film cu troli? :)) cu mentiuni despre mitologia scandinava etc etc.... Nu stiu ce buget a avut, nu are cum sa fie mare fiind norvegian, dar trolii arata bine... evident puteau sa fie vazuti mai de aproape, mai in detaliu, dar nu cred ca e nevoie, ce au bagat in film este arhisuficient :). Arata si destul din peisajul norvegian.... desi nu stiu daca am vazut vreodata soarele in tot filmul :))
0 3
misterx2002 pe 20 Februarie 2012 23:14
merita vazut
interesant filmul,mi-a placut cum au regizat filmul...cu toate ca nu prea cred ca e bazat pe fapte reale.parerea mea
0 2
xerses pe 30 Octombrie 2011 00:40
M-a surprins subiectul iar filmul mi s-a parut foarte bun.
0 2
thonny2510 pe 08 Aprilie 2011 08:38
interesant
filmul se bazeaza pe ceva povesti sau legende locale si este foarte interesant ca este transpus in imagini, asa ceva ne-ar trebui si noua aici la romanica in loc de o frunza verde plagiata. interesant de vazut
0 2
esperar pe 14 Mai 2022 15:41
Acest horror bazat pe legenda trolilor nu m-a surprins , ma asteptatam sa fie mai intens , dar pe alocuri m-a plictisit.

Scenariu: 5/10
Coloană sonoră: 5/10
Dialog: 6/10
Final: 4/10
Rating Horror -2*
Poveste : 5/10
Regie/Actorie : 5/10

Rating per total ... 5 Așa și așa

0 1
alali pe 13 Decembrie 2018 22:15
Trolling-ul institutionalizat care ne priveaza de troli adevarati.
Daca cunoasteti personajele mitologice scandinave, (trolii asa cum ii numim noi astazi, din tomurile de povesti si legende populare norvegiene culese de Asbjornsen si Moe, unde trolii sunt mai mult sau mai putin aidoma oamenilor, la fel imbracati si organizati in familii traditionale, poate doar putin mai morocanosi si cu siguranta mult mai hidosi), e timpul sa uitati aceste imagini. Trolii adevarati, pentru ca da, ei exista, sunt niste creaturi salbatice, fiare ale muntilor si padurilor, giganti ce sunt tinuti ascunsi in rezervatii special gandite de catre autoritati. Exact asa cum sunt ei imortalizati in picturile cu inspiratii de basm, sau cine stie, poate chiar asa cum i-a vazut in realitate Kittelsen. Nicidecum in maniera in care gresit ne-a creat impresia Henrik Ibsen, probabil in colaborare cu aparatul de dezinformare al cabinetului regal, (organism desprins mai mult ca sigur din… citeşte
0 0
gropitse pe 29 Mai 2011 00:42
Avînd în vedere bugetul limitat, filmul arată foarte bine. Valoarea și percepția filmului este categoric divizată-n două: nordicii și restul lumii. E un fir de umor pe parcursul filmului pe care pot să-l observe doar cei înrădăcinați în cultura locală (spre ex. cele trei oi de pe pod) plus apar și doi comici norvegieni în film. Deci nu știu pe cît de horror pentru cunoscătorii de mitologie și cultură norvegiană. Actorii îmi par bine aleși, foarte credibili. M-a marcat scena din peșteră cînd își exterioriza frica cameramanul. E o călătorie captivantă departe de monștrii stereotipici (în sens atît de uzați).
1 3
FoxHound pe 27 Aprilie 2011 00:48
Asa si Asa !
O mare prostie !! Filmul se vrea a fi , filmat in timp real !! hahahaha !! Oricum e bine regizat, dar in niciun caz nu ma convinge, plus ca au fost atat de NEINSPIRATI ca sa nu zic prosti, sa aleaga si ei alte chipuri pt trolli, arata zici ca-s in Tom si Jerry :-/ DAR REPET F.bine regizat : la un momendat chiar m-a pacalit.
2 7
Katalin02 pe 07 Februarie 2011 20:58
Foarte tare!