El_KaPpa pe 04 Iunie 2020 23:03
6,6/10
O drama psihologica leagata de razboi, mai exact de acele experiente traumatizante cu care te intorci din zonele de conflict si care iti schimba total viata pe care o aveai inainte.
O poveste cu o doza buna de credibilitate, putin emotionanta, intretinuta bine atmosferic de muzica de fundal, cu dialoguri decente, cu flashback-uri integrate bine in desfasurarea actiunii si cu un acting ok.
La final ramane totusi impresia ca se putea reda mult mai bine o astfel de poveste.

0 0
cezarika21 pe 12 Aprilie 2017 09:02
Atrocitățile războiului
Este atâta suferință pe lume încât încercarea de a o cuprinde într-o carte sau într-un film ar fi absolut imposibilă. Oamenii se confruntă zi de zi cu războaiele, boala, moartea și nedreptățile, încercând zadarnic să înțeleagă rostul acestora și ceea ce ar trebui să facă pentru a îmbunătăți viața pe acest pământ. Vor înțelege cu adevărat doar atunci când vor conștientiza că fiecare gest și faptă a lor influențează viața celorlalți și vor renunța la egocentrism; abia atunci omenirea va avea un viitor și nu se va îndrepta către autodistrugere.

Realizat de un regizor bosniac ce trecuse el însuși prin experiența războiului, filmul ”Triage” prezintă trauma trăită de fotojurnalistul Mark Walsh (Colin Farrell), un martor al atrocităților războaielor. Personajul privise viața prin lentilele aparatului de fotografiat,… citeşte

1 0
TPauul pe 06 Februarie 2017 22:08
Am cam adormit ... Din pacate nu m-a convins mai deloc.
0 1
andystarx pe 24 Ianuarie 2016 18:24
Nota 7/10
Filmul nu m-a impresionat foarte tare,dar totusi pentru jocul senzational al lui Colin Farell,un actor care transmite foarte mult,si pentru finalul sau ,merita o vizionare !
0 0
MNarcis pe 06 Mai 2012 18:03
Un film superb, genial, senzational si tulburator, nu exagerez sau nu il laud deloc insa am vazut toate filmele de razboi realizate (sau in proportie de 90%) despre Irak, Vietnam, de independenta, Civil, Primul si al doilea razboi mondial insa acest film este cel mai ''filozofic'' socant si tulburator cat si despre urmarile lui povestite din prisma unui fotograf (deci fara patriotism ieftin sau exagerat) razboiul si adevarul despre el surprins in cateva poze...............ma doare ca acest film real si ''sfasietor'' despre razboi in general si despre dramele si vietile distruse de acesta este criticat negativ si mizerii ca: Avatar sau Transformers sunt ''ridicate in slavi''.........insa pe merit si buna dreptate sunntem numiti ''Somalia Europei'' (pt ca asa mentalitate asa tara), adica mentalitate mizerabila!
0 1
margott pe 13 Ianuarie 2012 15:34
Nu-i rau, e adevarat ca are un ritm care te plictiseste, dar subiectul e interesant, dramatic.
0 1
irimescuirinel pe 04 Ianuarie 2012 10:02
Drama ca manipulare ?
Dupa cum știți decimarea etnicilor kurzi nu este din anii 2000 , dar după un război foarte aiurea care a schimbat impresia lumii despre unica putere mondiala se încearcă sa ne amintească ce crud era Sadam și ca ii extermina pe kurzi. Iar noi vom plânge observând scena cum doctorul împușcă pacienții. Scenariul este slabu iar filmul mediocru, părerea mea.
0 2
motricfunction pe 24 Decembrie 2010 20:16
film bun.
l-am vazut de doua ori.e un film bun,un film in care se pune mult accent pe latura umana,colin farrell are un stil aparte.nu se incadreaza extraordinar de tare in acest film,dar isi joaca acceptabil rolul.una peste alta,recomand acest film cu caldura,mai ales celor pasionati de fotografie :)
0 0
cetateanu pe 07 Noiembrie 2010 18:32
”Doar morţii au văzut sfârşitul războiului”

Războiul face parte din viaţa noastră aproape zi de zi. Nu cred că există un buletin de ştiri care să nu vorbească despre victime nevinovate, despre soldaţi care au pierit în urma unui atac capcană sau despre abuzurile la care au fost supuşi prizonerii de către trupele cuceritoare. Din păcate acest cuvânt – război a devenit atât de comun încât foarte puţini dintre noi mai suntem impresionaţi de caracteristicile sale. Violenţă, cadavre, sate sau oraşe distruse nu ne mai impresionează decât atunci când sunt transformate într-un film dur cu actori care pot să transmită ceva.

Traige nu este neaparat un film despre ororile războiului ci mai degrabă un film despre realitatea dură de pe frontul unui confict într-o zonă uitată de lume. Războiul, fie el de mică sau mare amploare… citeşte

0 0
Barbaru pe 21 August 2010 20:38
ahaha
nu mai am ce comenta ,"slab" a spus totul . si actor prost si regizor asa ca film foarte prost
0 3
Mbi pe 28 Iunie 2010 18:19
Socant:) .
1 1
luciivan pe 27 Iunie 2010 10:06
film foarte slab... nu-mi vine sa cred ca acest regizor a facut No Man’s Land care a luat oscarul in 2002. personaje insuficient conturate, previzibil, pana si collin joaca slabut...degeaba a facut o cura de slabire sa arate asa anorexic... mai degraba parca e un fan Sepultura. fara pic de vlaga dramaturgica, e un film schematic, sumar, incomplet, insuficient aprofundat, care incalca una dintre conditiile supreme ale filmului-drama: Empatia.
0 3
Blu3sky pe 19 Aprilie 2010 20:10
povestea buna..
punerea "in scena" slaba rau.
daca aveam alt regizor poate iesea un film bun!

0 2
cristian19oct pe 15 Martie 2010 15:27
un amestec de nimic si mult snoooooorr
Incepe din nimic...continua cu o poveste plictisitoare despre nimic si se sfarseste cu nimic...intre timp poti sa adormi tot din NIMIC...totusi este un nimic trist..
0 7
bovoro pe 08 Martie 2010 18:17
Un medic de front isi impusca pacientii care nu au sanse sa supravietuiasca ranilor capatate in lupte. Un fotoreporter de razboi ramane traumatizat fizic si psihic in urma mortii prietenului sau si a balacelii intr-un rau de munte din Kurdistanul irakian. Suna promitator, dar in realitate filmul e o prostie, un rateu cinematografic. E regizat de Danis Tanovici, un bosniac caruia sincer, nu i-as fi dat pe mana nici macar un buget de 3 dolari si in niciun caz actori precum Colin Farrell, Paz Vega, sau Cristopher Lee, ca sa-si bata joc de ei.
0 5
iondindeal pe 08 Martie 2010 11:16
------------------------------------------------------------------------------------------
1 9
razsax pe 06 Martie 2010 07:21
Pacat de scenariu!
Un regizor amator face ca un subiect delicat, si extrem de actual, sa ajunga o bagatela!
Mare pacat ! Putea fi chiar un film bun, mai ales ca a si avut o distributie destul de aleasa!

1 6
omserios pe 15 martie 2010 23:09
Danis Tanovic amator...Mda...Oameni dǎştǎpţi pe aici, ce sa zic...
Blu3sky pe 19 aprilie 2010 20:09
:)) dar ti se pare tie ca e experimentat? mai documenteazate si apoi critica pe altii .. inteligentule
Pitbull pe 04 Martie 2010 11:58
Nu implică, nu transmite
"Triage" - Un rateu civilizat
Nu implică, nu transmite

E greu să surprinzi cu adevărat dramele insidioase ale fotografilor din linia întâi - ajunge să dăm doar un exemplu concludent şi clasic: celebrul Robert Capa, cu instantaneele lui luate în războiul civil din Spania (celebra imagine a soldatului în plin impact de glonţ, la ieşirea din tranşee), pe plajele din Normandia, şi în multe alte zone şi momente fierbinţi ale secolului trecut. Azi, în pofida tuturor aşteptărilor optimiste de odinioară, omenirea parc-a înnebunit şi mai mult, atât la nivelul agresivităţii, cât şi în planul lăcomiei după news. Într-o lume unde clipurile cu atrocităţi fac trafic de milioane pe youtube, e firesc ca şi fotografiile similare să plimbe sume de acelaşi nivel.
Ca atare, e cel mai firesc lucru ca traumele interioare ale unui fotograf căruia… citeşte

2 8
balilesti pe 03 Martie 2010 12:41