mirceapopa79 pe 14 Mai 2019 20:00
MANAGEMENT TOVARASESC
Un film totalmente mizerabil(comanda de propaganda) dar obligatoriu de vazut doar din perspectiva unei lectii de istorie pentru ca surprinde mai multe aspecte ale epocii comuniste in special din primii ani ai lui Ceausescu. Primul ar fi ca e o mostra a mizeriei sistemului administrativ de conducere comunist cu mancatorii si cu orgoliile de fabrica si in care sa se contureze rolul asa zis pozitiv al "PARTIDULUI e in toate" care sa rezolve conflictele din interiuorul fabricilor intre sefi si subordonati. NUCU PAUNESCU joaca excelent rolul de comunist incuiat si supus ca astia venea din vechii ilegalisti care luptasera impotriva dusmanului de clasa. Al doilea este mesajul propagandistic legat de PUterea Centrului de Conducere a Organelor de Partid si de Stat care rezolva conflictele locale deci se induce idea ca CEntru de Conducere adica a TATUCULUI suprem care rezolva conflictele mici… citeşte
3 1
Luke2022 pe 25 iulie 2022 02:47
Domnule, numai la suprafata se schimba ceva, ceea ce releva filmul sunt chestiuni comune, perene. PCR (pile, cunostinte, relatii) a avut si are corespondent in societatea ante- si post- pcrista, se numeau (se numesc) recomandari. Lumea nu s-a schimbat. Numai tampitii care cred ca sunt la butoane se schimba. Si vremurile ii schimba si pe astia.
andi_dumitrache pe 12 Mai 2019 18:14
o mare porcarie
O mare porcarie. Ma intreb daca TVR nu are nicio jena sa dea filmul unui comunist pupincurist - V Calotescu (vedeti filmele lui inchinate lui Ceausescu) in anul 2019? Ce pot invata tinerii din acest film? Ca suntem un popor de idioti?
3 5
blacksea_rider pe 12 Mai 2019 13:36
7 pentru scena din carciuma cu Toma si muzica,pacat de actorii care au jucat in film,altfel as fi dat nota 5...deci vad ca filmarile au fost facute la Șantierul Naval Oltenița.M-a apucat rasul si ce-am gasit despre SNO pe Wiki : a fost un șantier naval din România înființat în anul 1940 specializat pe construcția de remorchere fluviale, ceamuri, șalande, drăgi, motonave, cargouri, spărgătoare de gheață, etc.)După Revoluție, a fost redenumit în Navol Oltenița. Înainte de 1989, avea 7.000 de angajați. În docurile șantierului au fost construite vasele de lux ale cuplului Ceaușescu.A fost privatizat in 1999, fiind cumpărat de persoana fizică Ioan Alexandru și de SIF Muntenia. Ulterior, printr-o majorare de capital, SIF a devenit acționar majoritar. Navol Oltenița a intrat în faliment în anul 2006.Good job!
7 0
valentin_slusariuc pe 25 februarie 2024 15:56
na...atat s-a putut...restul...masa de manevra...
balta67verde pe 13 Ianuarie 2019 09:40
Un film interesant. Actori de elita, subiect interesant. Merita vazut.
1 2
cosmin742000 pe 20 August 2016 09:53
Acţiunea se desfăşoară pe un şantier de construcţii navale. Printr-o măsură administrativă abuzivă, luată de un director, Obreja, un specialist de mare clasă, dar un conducător autoritar, preocupat de promovarea tehnicii noi, i se desface contractul de muncă unui muncitor, Moruzan. Acesta, un maistru colţos, un meseriaş orgolios făcuse o singură greşeală, l-a înfruntat pe directorul care era convins că nu poate greşi vreodată, neglijând amănuntele, chiar când era vorba de oameni. În urma unei sesizări, pe şantier soseşte unul din secretarii comitetului judeţean de partid, Dirdea, un fost muncitor al şantierului, deschis noului care ştie să tacă, să asculte şi să aibă îndoieli. Şi intervin ceilalţi: Secretarul comitetului de partid al şantierului, Vasilescu care, în virtutea unei autorităţi greşit şi îngust înţelese o vreme aprobă toate… citeşte
3 6
eduard_stratan pe 9 iulie 2022 15:14
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!