Paco este cel mai interesant personaj (nefericitul, singuraticul, nedoritul servitor), interpretat cu profunzime psihologică de Javier Bardem. Faptul că fata răpită își întreabă tatăl de ce Paco a venit să o recupereze după înțelegerea cu răpitorii dezambiguizează povestea imposibilă de iubire pe care se axează subiectul filmului...
Drama de familie intensa în mediul rural spaniol într-o regiune viticola. F frumos filmate scenele colective de la nunta sau de la culesul strugurilor. Pe mine m-au fermecat filmările de la nunta. Extraordinar surprinse trăirile personajelor ,naturalețea lor. Desigur bine conturate psihologic și principalele personaje mai ales soțul Laurei. Ulterior accentele de thriller nu m-au convins iar scenariul aici șchioapătă destul de mult se vede ca talentatul regizor iranian nu se simte în largul lui. Pt actori muzica și cadrele colective merita cu prisosință!
Pe mine m-a dezamagit finalul, pentru ca este prea ca-n viata. Doar cei nevinovati platesc. Nu, nu este un film pe care sa vreau sa-l mai vad si a doua oara. Ranchiunele vechi pentru un pret incorect, avaritia, capatuiala pe seama nefericirii altora, nu sunt lucruri pe care sa doresti sa le revezi. Ceea ce mi-a placut foarte mult a fost jocul sotilor Bardem- Cruz, disperarea era autentica. Ricardo Darín nu pot spune ca m-a impresionat.
Vazut si chiar placut mult= de fapt asta-i viat, iar pe om, aceasta fiinta rationala, CICA mai desteapta decat animalul(oricare), il duce mintea la tot felul de tampenii irationale...
O sa incep prin a imi arata din nou indignarea fata de sinopsisul cinemagia, care nu are nicio legatura cu filmul.In film nu e nicio Carolina , e o Laura care revine intr-un sat (nu intr-un orasel ) care nu se stie la ce distanta e de Madrid , doar cu copii nu cu sotul.Cred ca este cel putin al 100-lea sinopsis gresit de pe cinemagia , deci oricum nu eceva nou.Filmul l-am vazut pt ca este scris si regizat de iranianul Asghar Farhadi , caruia i-am urmarit toate filmele , La filmul asta am fost in dubii daca sa il vad sau nu pt ca "joaca"in el Penelope Cruz o"actita"insipida ca sa nu ma exprim mai dur stricata , daca mai era ceva de stricat la jocul ei si de filmele hollywoodiene,si pt ca juca Javier Bardem , care stia candva sa joace , apoi s-a prostituat la Hollywood.In cazul lui Penelope Cruz am avut dreptate , nu a jucat nimic , iar acest rol ii putea oferi ocazia sa arate ca e… citeşte
Penelope Cruz este o actrita care are are un premiu Oscar, cincizeci si doua de alte premii si o suta treisprezece nominalizari. Nu e rau pentru o actrita insipida si stricata.
Penelope a avut un joc foarte nuantat si o imensa incarcatura dramatica.
Javier Bardem are si el un Oscar, o suta unu de alte premii si optzecisitrei de nominalizari. Surprinzator ca s-a achitat bine de rol, intr-adevar.
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
O răpire în familie care se termină cu bine. O dramă spaniolă care poate fi drama oricărei familii mari, bogate, care ajunge să-şi piardă pământurile şi să trăiască de azi pe mâine, iar în încercarea lor disperată de a se salva, pun la cale o acţiune josnică. Javier Bardem şi Penelope Cruz au fost sclipitori, datorită lor am urmărit acest film mult prea lung şi plictisitor, la un moment dat.
Mi a placut foarte mult. Desi regizorul e iranian stilul spaniol de a face un thriller despre disparitia unui copil este nealterat. Adica esti cu sufletul la gura tot filmul. Nu sunt impuscaturi si nici sange dar personjele au complexitate si greutate artistica. In sala de cinema veti trai intens si veti incerca sa ganditi cine e vinovatul.
”Toată lumea ştie”... că trecutul nu poate fi uitat
Pentru iubitorii de filme ne-hollywoodiene (pelicula de faţă fiind coproducţie Spania-Franţa-Italia şi regizată de Asghar Farhadi, cunoscut cineast iranian) şi pentru fanii lui Javier Bardem (unul dintre cei mai talentaţi actori contemporani) şi ai Penelopei Cruz (de asemenea o actriţă înzestrată, şi nu doar un sex-simbol), drama de familie ”Toată lumea ştie” (O: Todos lo saben), recent lansată în cinematografele bucureştene, pare a fi alegerea ideală.
Am fost curios să văd în ce măsură această combinaţie extrem de ofertantă la prima vedere este cu adevărat o peliculă de referinţă.
Filmul ne prezintă, în debut, o poveste comună: povestea Laurei, care călătorește împreună cu copiii săi din Buenos Aires către satul natal din Spania. Personajele şi dialogurile sunt obişnuite, simple.
Atmosfera şi cadrul sunt oarecum… citeşte
Utilizând o simbolistică apăsătoare (orologiul, poarta izbită de vânt), dispuse pe cărările unei tragedii antice pune degetul pa rană: dezordinea socială și seismele din intimitate, oferind spectatorilor șansa de a constata singuri cine-a creat ambiguitatea în Everybody Knows.
Cruse si Bardem intr-o poveste care trece de la bucurie la teroare fara preaviz! Te astepti la un thriller alert, dar ai parte de o drama de familie cu o mica intorsatura telenovelistica, ca doar e un film spaniol!
Care ar fi "intorsatura telenovelistica"? Cate filme spaniole ati vazut, de puteti face afirmatia asta? La care din filmele lui Buñuel sau Almodóvar ati mai sesizat intorsaturi telenovelistice?
Am citit ca unii sunt deranjati de modul in care se termina filmul, n-ar trebui, e ca in viata, in realitate nu e ca in majoritatea filmelor facute la Hollywood, ne place sau nu, e de inteles tendinta catre escapism, macar pe ecran sa fie bine daca in viata nu, interesanta asocierea dintre inca tanarul regizor iranian Ashgar Farhadi si trioul Cruz-Bardem-Darin, inca o drama intensa cu solide elemente de thriller bine scrisa si regizata de iranian dupa "Le passe" si "Clientul", n-am vazut inca "A separation", l-am vazut pe un izmenit englezit pronuntand Pinilopi cand se referea la frumoasa actrita din rolul principal, e Penelope toata ziua ca-i spanioloaica pana in maduva oaselor, Cruz e la fel cum o stim, foarte buna in rol, e valabil si pentru partenerii sai Bardem si Darin.