1 0
xerses pe 06 Iunie 2015 15:46
Un film bun, cu o idee de scenariu indrazneata si dramatica...Drama unui tata care ar impinge normele la extrem pentru fata lui....
4 0
Loran pe 29 August 2011 15:51
Oare aici este limita?
Un Film foarte emotional, tragic, trist, cu clipe sentimentale, are un pic de la Pedro Almodovar. Te poarta pe ganduri si te pune la incercare, intrebandu-te "oare aici este limita?" cand este vorba de copilul care il iubesti. Actorii isi joaca rolurile foarte bine, atmosfera e atat de bine realizata incat aproape te simti in pielea personajelor, coloana sonora la fel de buna. Mai pe scurt un cocktail Spaniol Dramatic in culori triste dar care frig.
PS. eduard_stratan multumesc ca m-ati corectat.

5 0
eduard_stratan pe 22 septembrie 2014 22:52
se scrie: intrebandu-te!
into_the_labyrinth pe 29 Septembrie 2013 20:42
O altă peliculă care confirmă valoarea cinematografiei spaniole, Todo lo que tu quieras e o dramă care va impresiona cu siguranţă spectatorul, atât subiectul, cât şi interpretarea actorilor şi coloana sonoră contribuind la transmiterea unor emoţii foarte puternice privitorului. (E adevărat, referirile la gay şi travestiţi pot părea uşor forţate pe alocuri, totuşi sunt atât de bine făcute încât nu te deranjează, mai ales că eroul ”joacă doar un rol” pentru fiica sa, ba chiar uneori te întrebi dacă nu cumva e un film de Almodovar). Şocul pierderii unei fiinţe dragi se sublimează în ludic, în imaginaţie - şi aceasta va duce, totuşi, la un final fericit, chiar dacă cu preţul unei suferinţe enorme. O dramă puternică şi surprinzătoare, în care dragostea paternă învinge orice obstacol, într-un mod neobişnuit
7 1