Cretzulynne pe 05 Iunie 2019 20:30
A 17-a propunere pentru Academia de Film Americană, la categoria de cel mai bun film străin, din partea Greciei.
Nu a fost nominalizat.

0 0
georgepitu pe 31 Mai 2009 19:51
Subtitrare in limba romana
Am vazut acest film extraordinar. Nu mai vorbesc de coloana sonora. Sunt de acord cu unele pareti de pe net cum ca face parte din cele 100 filme cele mai bune, din toate timpurile. As dori sa stiu cand se poate descarca de pe net o subtitrare in limba romana.Acest film e vechi de mai bine de 14 ani si o buna parte din filmari au loc in Romania; un film care ii priveste deci pe romani ca sa nu mai vorbesc de aromani.
0 0
aayana pe 24 Aprilie 2010 23:38
Filmul este o poezie a imaginilor, o plămădire a idealistului într-o lume imperfectă. I-aş spune Întoarcerea lui Ulise dar nu e vorba numai despre asta. Privirea care stă închisă în sufletul său (o călătorie implică, pe lângă altele, şi resurse emoţionale) este căutarea perfecţiunii. Femeia care apare de atâtea ori în film (Maia Morgenstein în roluri diferite) poate fi chiar incapacitatea lui A. de a iubi. În final o pierde şi plânge pentru ea. A mai plâns şi atunci când şi-a dat seama că nu poate iubi. Filmul nedevelopat este oricum o iluzie. Nimeni nu ştia sigur dacă a existat ceva pe cele 3 role. Poate fi credinţa omului, orbirea interioară, orice. Dacă A. reproşa că nu are nimeni dreptul să-i ţină închisă privirea, eu reproşez regizorului lungimea filmului. Am avut răbdare de fier privindu-l. Cumva a reuşit să mă ţină până la final… citeşte
1 2
aayana pe 24 aprilie 2010 23:40
Am uitat să menţionez coloana sonoră. Ea salvează filmul, îl scoate din letargie. Câteva secvenţe sunt filmate chiar în Brăila. Am recunoscut locurile.
stalex pe 01 Februarie 2013 20:02
O calatorie asemanatoare cu istoria Balcanilor din ultimul secol: presarata cu deceptii, regrete, pierderi... si cu un sfarsit inevitabil trist.
Angelopoulos a fost adesea acuzat de rigiditate, de expunerea unei virtuozitati goale. Alex Leo Serban scria despre Privirea lui Ulise si Eternitatea si o zi ca sunt "mostre de cinema muzeal, incremenite-n maniera". Pe undeva e un adevar aici, dar mie tot imi place poezia grecului, asa studiata cum e ea uneori. Filmele lui au multe de oferit privitorului, chiar daca n-o fac gratis: cer la schimb rabdare si atentie.

1 1
sabinalin pe 19 Octombrie 2010 17:18
Un film care o are pe afis pe Maia Morgernstern intr-un rol foarte important si care a fost foarte aproape de a primi "Palme d'Or", pierzand pana la urma in fata lui "Underground". N-a ajuns in Romania,sa ne fie rusine pentru halul in care ne batem joc de adevaratele valori!
2 0