crome pe 30 Iunie 2023 22:06
Când oamenii străzii sunt și devin doar niște cifre ,invizibili pentru societate, trista soarta acestor oameni din afara societății.Richard Gere un actor foarte bun deși au trecut anii peste el ,un om frumos chiar și acum.
0 1
Salbaticul pe 19 Iunie 2022 01:35
Foarte înțelept comentariul lui margott. Aveți mare dreptate, este o lecție de viață. Am vizionat acest film de două ori,nu și astăzi. Nota 8.
0 1
xerses pe 15 August 2015 14:12
Pe mine m-a lasat cu un gust amar... sincer, as fi dorit un alt final.
0 1
user-5f2474a6567fe pe 31 Iulie 2020 22:46
Foarte fin filmul. Iti trebuie empatie si capacitate de analiza pt toate nuantele si ideile. Inca "rumeg" anumite mecanisme si idei. Nu e pt cei care cauta adrenalina, e pt cei ce vor o incursiune psihologica
0 0
patraulea_trandafir pe 15 August 2015 10:28
intr-adevar plictisitor... singura faza care a salvat oarecum finalul a fost faza de la sfarsit...
1 2
mtraianc pe 15 August 2015 04:17
plictisitor , nici interpretarea de catre R . G. nu mi,a placut ,
1 2
Asil pe 03 Ianuarie 2018 16:52
E un film care nu are cum sa nu te atinga, sa te lase indifferent…am empatizat cu personajul, am plans, am multumit regizorului pentru asa un film, pentru ca a reusit sa ma introduca in atmosfera respectiva, in tristea, in disperarea, in lipsa de reactie a personajului…cu cat ma uitam mai mult la fim, cu atat imi doream sa aflu mai multe, chiar mi-a placut, multumiti-va cu ce aveti, si bucurati-va de viata, e cel mai important!
1 0
margott pe 07 Mai 2016 21:13
Imi pare rau s-o spun, dar filmul asta nu-i pentru oricine. Si n-o spun cu superioritate, ci cu intelegere pentru cei care spun ca li s-a parut plictisitor. Trebuie sa ai o anumita experienta de viata sau sa fi trecut prin starile personajului ca sa ajungi sa rezonezi cu el. Trebuie sa fi experimentat deceptia omului ajuns intr-un punct mort, depresia, lipsa de vointa, de ambitie, convingerea ca meriti sa fii la pamant pentru tot ce ai facut in viata pana la momentul acela. George trebuie sa fi pornit in viata ca oricare altul, cu sperante, cu visuri, cu bune-intentii, insa intre ce ne imaginam noi si ce ne scoate destinul in drum e, uneori, cale lunga, asa ca incet-incet, tot ce e frumos si bun in om se pierde si lasa loc dezamagirilor, frustrarilor si dorintei inconstiente de a-si face rau. Desi e inca in putere, refuza sa munceasca, pentru ca umilinta de a cersi e tot un mod voit de… citeşte
2 1