Salbaticul pe 21 Ianuarie 2023 00:05
Un film extrem de plictisitor, un film de 3 stele. De evitat.
1 1
Spiger_Iasi pe 27 Noiembrie 2022 14:40
Asa arata geniul in actorie!
Sunt cinefil, am vazut zeci de filme. Din paleta mea de filme, rolul jucat de actorul principal este cel mai bun vazut vreodata. Cea mai sugestiva transformare a unui actor in personajul din scenariu.Trebuie sa fie material didactic la orice curs de cinematografie.
1 1
Smrs pe 30 August 2022 18:07
Bun
Filmul e contradictoriu: pe de o parte, mi-a plăcut jocul actorilor și evident cel mai mult cel al lui D.Lewis, dar pe de altă parte există niște probleme pe care o să le iau pe rând.
Deși se insistă într-un mod supărător pe arghirofilia și lăcomia lui Daniel, inducându-ne că ar face orice pentru bani, aspect ce a creat câteva anxietăți pe aici, privit în ansamblu este descrisă o primă epocă de capitalism, sunt descriși primii ani ai nebuniei în America. Pentru că la fel de supărător mi se pare și delirul psihotic religios al presupusului preot, marcțnd dpvd istoric chiar primii ani de existență ai minorităților religioase neo-protestante. Mare greșeală că nu le-a oprit cineva de atunci. Toate aceste aspecte, dublate de un popor sărac cu duhul și cu buzunarul, asaltat și exploatat puternic de toți escrocii vremii marchează acei ani.… citeşte

0 1
benhack pe 23 Februarie 2021 00:05
Excelent! Bine gestionat fiecare cm de celuloid. L am revăzut pe bucăți de mai multe ori și odată complet....de fiecare dată am vrut să i măresc nota dar chiar la 10 nu ajung....
0 1
user-5eda0f529a449 pe 05 Ianuarie 2021 13:20
Performanta lui Daniel Day-Lewis din filmul asta este exceptional, as pune-o alaturi de cea a lui Russel Crowe in Gladiatorul, Leonardo DiCaprio in Lupul de pe Wall Street si Robert de Niro in Taxi Driver.Nota 10 pentru acest film incredibil!
1 1
Caktus pe 19 August 2020 00:20
"There are times when I look at people and I see nothing worth liking"
Un film bun, cu o interpretare excelenta si o atmosfera iesita din comun. Totusi pot spune ca ma asteptam la mai mult.

Scenariu: 8/10
Interpretare: 10/10
Coloana sonora: 9/10
Dialog: 10/10
Final: 7/10

8/10

0 0
alice.alice pe 28 Aprilie 2020 18:44
Poate....pentru critici de film...
Veni, vedi.....nothing...Un film bun de regula imi trezeste emotii.Negative,pozitive.Un film static,cu evolutie lenta,urmarind evolutia unui lup infometat....Grobianismul personajului principal mi-a creat sa zicem...reticenta....Mesajul?Ca exista si astfel de oameni?Prestatia actorului?Pentru rol de caracter mizerabil?Care calca la propriu pe cadavre?Hmmmm!Da. Parerea mea umila.Sincer, nu mi-a placut!
2 2
gbanescu pe 29 Februarie 2020 21:52
Parvenitul dezumanizat vs. evanghelistul „de carton”
O poveste biografica spusa subtil de un regizor aparte, Paul Thomas Anderson si de doi actori extraordinari: Daniel Day Lewis si Paul Dano.
0 0
MariusCiprian87 pe 16 Iulie 2019 21:04
Va curge sânge și a curs... GENIAL filmul cu un final ridicat la cel mai înalt nivel actoricesc, un scenariu incitant in special pentru workalcholici, pentru cei care stiu sa facă bani sau caută tot timpul asta ! Un Daniel Day Lewis magistral, un rol cum poate numai el putea sa-l ridice la acest nivel, i sa potrivit perfect, ca o mănușă ! Poate cel mai genial film "static" vazut vreodată, in care este prezentată o parte si o perioadă din începuturile economiei mondiale, o rădăcină ce crește si in zilele noastre, PETROLUL și oamenii lui, cu cadre perfecte și cu cele mai mici detalii care fac cele mai mari diferențe pentru succesul acestui film foarte bun, care totuși nu este pentru oricine, iar mulți nu-l vor intelege asa cum ar trebui, e doar pentru cunoscatori, pentru "lupi", pentru cei curajosi asa cum a dat dovadă si regizorul filmului avand in vedere ca nu a… citeşte
1 1
user-5b2ebcc56801c pe 16 Iulie 2019 19:56
Un film istoric cu tentă ecologică care arată începuturile încălzirii globale în lume prin extinderea utilizării combustibililor fosili. Un film bun care clarifică modul în care omenirea a influențat modificarea climei globale. Aici pot sublinia câteva caracteristici pur umane: lăcomia, violența, egocentrismul etc care au înlesnit distrugerea rapidă a mediului. "There will be blood" (Acolo unde sângele va fi vărsat) atestă finalul iminent al umanității datorită caracterului distructiv perpetuum al speciei. Un război sacru pe care îl poartă indivizii speciei pentru propria bunăstare indiferent de victimele colaterale apărute în timpul conflictului. Un final sumbru, tăcut, etern și întunecat.
0 1
carmen_angelus_romila pe 14 Septembrie 2018 19:56
Visul si speranta unor muncitori in domeniul petrolului, dar indeobste necajiti, ajunge la un moment dat sa devina realitate, insa drama acestora de-abia acum incepe si vorba poetului "...ce e val, ca valul (de petrol) trece..."!
0 1
Robert.Chetan pe 15 Februarie 2018 16:41
Fara Daniel Day Lewis nu era mare branza..
Recitalul actoricesc dat de Daniel Day Lewis e principalul motiv pentru care ar ttrebui sa vedeti acest film.Asta si scena din final sunt singurele lucruri care mi-au parut interesante in acest film.Probabil ca fara marele actor britanic filmul ar fi fost mult mai slab....defapt nu probabil,ci mai mult ca sigur.Static si pe alocuri greoi,trebuie sa te inarmezi cu rabdare inainte sa il vezi.Oricum un film de vazut pentru ca...Daniel Day Lewis!!
1 3
radumi1 pe 08 Decembrie 2017 19:01
There will be blood
Oricine are dreptul de a se uita la filmele preferate, insa nu toti stiu ce inseamna sau pur si simplu nu simt ce inseamna un film bun, un rol bun, un actor bun..Fara indoiala, cei care inteleg aceasta arta considera ca acesta este unul dintre cele mai bune filme si bineinteles ca Daniel Day Lewis il transforma intr-o capodopera. Eu l-as revedea incontinu pentru regalul actoricesc pe care il da...Un actor unic !!!
1 1
cezarika21 pe 24 Februarie 2017 11:58
Ascensiunea unui capitalist rapace
Inspirat de perioada capitalismului sălbatic a Americii și de un roman scris de Upton Sinclair, ”There Will Be Blood” încearcă să creeze un portret profund al pionierului transformat prin muncă și lăcomie într-unul dintre oamenii de afaceri prosperi ce au pus bazele societății capitaliste americane. Numele personajului este Daniel Plainview, dar trăsăturile sale sunt tipice unei clase întregi de capitaliști, cu un început modest și cu o ascensiune fulminantă. El poate fi un Rockfeller, un Getty, un Hunt sau un Hughes, iar asemănările pot fi lesne descoperite.

Ascensiunea lui Daniel Plainview devine însă tot mai dramatică, iar personajul pare să-și piardă tot mai mult umanitatea, distanțându-se de propriul fiu, de pretinsul său frate, de membrii comunității și de angajați. Nu mai este un om, ci pare un animal de pradă, iar trecerea sa… citeşte

2 4
mihnea_aspru95 pe 01 Februarie 2017 17:19
VA CURGE SÂNGE. Şi până la urmă a curs!!!
L-am urmărit pentru prima oară acu' 21 de săptămâni (prin septembrie).
UN THRILLER DE EXCEPŢIE (nu un thriller autentic, ci îi spun "thriller", deoarece este un lungmetraj care provoacă senzaţii tari), o dramă petrolieră GREA, de-a dreptul DURĂ (a primit rating-ul R de la Restricted din pricina violenţei prezentate, ci nu din cauza nudităţii sau altceva).
Cred, că este printre singurele filme pe care le-am vizionat, unde nu există un personaj feminin (fie principal, secundar, hmmmm interesant... asta este o chestie nouă pentru noi BĂRBAŢII, gen să fim mai atenţi la poveste :)).

4 3
balta67verde pe 10 Ianuarie 2017 17:46
Un film bun cu un actor foarte bun. Unul din subiectele destul de des folosite in filmele americane, cum sa ajungi din om sarac un milionar.
0 1
lili22 pe 25 August 2016 20:17
nu e capodopera
Cel mult un film bine realizat pe care il vei uita curand.
2 3
andystarx pe 13 Decembrie 2015 22:18
Nota 6/10
Nu stiu de ce a fost asa apreciat filmul asta,dar este foarte static si nu are nimic impresionant,in afara de rolul lui Day-Lewis ! Slabut,si nu este in nici un caz de top 250 !O mare dezamagire !
2 4
Infinity pe 17 Martie 2014 11:54
There Will Be Blood (2007)
Cele 158 de minute nu m-au plictisit deloc, deoarece am avut ocazia sa asist la o drama psihologica exceptionala ce are ca subiect exploatarea petrolului, dar si la un adevarat teatru actoricesc oferit de acest actor, Daniel Day-Lewis. Rolul sau este unul desavarsit, unic si complex. Filmul mai are un subiect, unul "invizibil". Practic, tema petrolului este mai mult de fatada, adevarata lupta ascunzandu-se in mintea lui Daniel. Totul se invarte in jurul lui. Totul depinde de el. Rar mi-a fost dat sa vad o asemenea interpretare. Scenariul, la fel, exceptional. Este genul de film caruia nu ai ce sa-i reprosezi. 10.
1 3
Ghemot pe 23 Februarie 2014 22:32
Este un film de drama, cu durata lunga peste medie, dar care pe mine nu m-a impresionat in mod intentionat. Chiar nu am ramas cu nimic special de pe urma acestui film...
1 4
AbsinT7 pe 04 Februarie 2014 22:00
mi-a placut, dar nu stiu ce i-a lipsit... putea fi o capodopera, cred ca mai trebuia lucrat putin la final. oricum nu trebuie ratat, mai rar asa film
1 4
Stephen2D pe 14 Decembrie 2013 12:49
Petrolul sânge nu se face.

4 4
mihnea_aspru95 pe 25 februarie 2017 00:52
DA DA DA !!! Un film EPIC, poate, chiar TWBB merita mult-râvnita statuetă în dauna lui No Country for Old Men, dar şi acela a fost ceva BUN. Javier Bardem, excelent jucat acolo, iar aici Daniel Day-Lewis a fost de excepţie. Şi-mi place că, PTA a integrat compoziţia lui Brahms la sfârşit, după ce Plainview spune "I'm finished" : https://www.youtube.com/watch?v=6EhQd4nugps&feature=youtu.be .
radu3455 pe 12 Noiembrie 2013 13:46
o drama foarte bun, cu un scenariu bine facut,si cu o prestatia a lui Daniel Day-Lewis de-a dreptul magnifica si-a meritat premiul Oscar din plin,merita sa-l vizionati
2 4
ioana1007 pe 04 Mai 2013 11:19
Filmul este exceptional, magistral regizat si interpretat. Daniel Day Lewis, cel mai mare actor in viata, a primit replica aproape la acelasi nivel, adica exceptional, de la Paul Dano ! Sincer, acest actor nu-mi spunea prea mult pina la acest film, dar acum il pretuiesc mult. Muzica este extraordinar de bine aleasa, cadre foarte expresive, filmul superb, o adevarata bijuterie. Drept e, ca nu oricine poate intelege un astfel de film.Daniel Day Lewis merita Oscar si pentru Gangs of New York si pentru In the name of the father, poate mai mult decit pentru filmul acesta. Fantastic actor!
2 2
Iulidesprefilme pe 04 Mai 2013 08:45
Interpretarea lui Daniel Day-Lewis cred că merită nota maximă, iar filmul, încărcat de tensiune psihologică, oferă o experienţă de viaţă...
0 2
liviuneagu pe 04 Mai 2013 02:27
Va curge sânge
Un film excepţional, bine regizat, bine jucat... Un film complex care îşi merită pe deplin premiile. Nota IMDB de 8.1 mi se pare cam mică, dar asta este! Îl recomand tuturor iubitorilor de filme bune.
1 2
SarpeleCocosat pe 01 Ianuarie 2013 17:07
Un singur lucru m-a nemultumit - rolul lui Paul Dano, nu ca ar fi jucat prost dar cred ca rolul se preta unei persoane mai in varsta. In rest un film mai profund si complex decat parea a fi la inceput.
2 3
chetta pe 14 Octombrie 2012 17:14
pai...
ff bun film!!!! impresionat....merita vazut,clar!!!!
0 3
danutzz92 pe 28 Septembrie 2012 17:18
Daniel Day-Lewis cu o reprezentatie de exceptie. Un film ce merita vazut.
2 3
alex_il_fenomeno pe 18 Septembrie 2012 18:26
filmele pe acest subiect sunt mereu destul de incinse, iar un asemenea motiv sau altfel spus subiect de pornire era de asteptat ca multe sa contina... si desi a fost o productie remarcabila cu actori ireprosabili in interpretari, nu a decurs totul asa cum imi imaginam, crezand ca vor fi multe dispute la mijloc, dar in cele din urma au fost doar cateva insa ce au general drame neasteptate...am apreciat si ca s-a desfasurat pe o durata destul de mare de timp, multe fapte putandu-se intampla. merita urmarit cu placere, si nu numai o data.
2 5