Carcotas pe 10 August 2020 16:55
O poveste foarte frumoasa
Un country road facut dupa un scenariu .original .Un regizor inteligent care dozeaza farmaceutic suspansul.Coloana sonora excelenta. Actori de prima mana ,bine alesi, care joaca perfect.O actrita talentata ,intr-un rol minor ,( japoneza-receptionera de la motel ) nu trece neobservata.Din pacate folosirea excesiva a albastrului ca decor si filtru este inutila si deranjaza uneori.
0 0
AdriAdrianna98 pe 08 Iunie 2017 01:11
Ce film frumos... Mentine interesul de la inceput pana la sfarsit in jurul unei sensibile povesti de dragoste conturata de-a lungul filmului. Filmul asta m-a facut s-o plac in rol pana si pe Kristen si o cam evit in general, dar rolul asta chiar i s-a potrivit. :))
Nu am ce si nu are rost sa spun mai mult decat faptul ca merita vizionat. Sensibil, frumos si bine facut.

0 0
RoxyD pe 29 Octombrie 2011 20:03
. ... inceputul nu e cine stie ce dar vazut pana la sfarsit descoperi ca este un film bun cu o poveste interesanta ... .
0 0
margott pe 26 Iunie 2012 18:47
Sunt cativa actori pe care ii urmaresc constant pentru ca imi plac rolurile pe care si le aleg, iar Kristen Stewart face parte din acesti actori. Daca facem abstractie de excesiv de comentatul Twilight, restul filmelor ei au scos la lumina cateva din trasaturile pe care actrita le imprumuta rolurilor ei : sensibilitate, introvertism, timiditate, capacitatea de a se exprima in putine cuvinte. In The Yellow Handkerchief face un rol oarecum asemanator cu cel din Welcome to the Rileys, un personaj aflat intr-o calatorie initiatica in care se (re)descopera cu ajutorul celor din jur si in care intamplarile prin care trec personajele au uneori doar rolul de a le sublinia/releva o stare sau o emotie. Si daca nu stiati, The Yellow Handkerchief e remake-ul unui film japonez din 1977.
1 0
Eufimia pe 27 Iulie 2011 20:19
Am cam aceeasi parere ca a ta, Maia. Pana pe la jumatatea filmului ma intrebam despre ce e vorba de fapt, mai ales ca nu prea intelegeam ce era cu franturile de amintiri ale personajului lui Hurt. Poate chiar asta a fost scopul regizorulu si al producatorului, sa realizam mai tot la sfarsitul filmului? In orice caz, mi-a placut foarte mult, mai ales dupa ce-am aflat si ce vrea titlul sa spuna exact:) O drama foarte buna, in care Kristen nu joaca rau deloc, iar de William Hurt si Maria Bello n-am ce zice:) Pe Eddie Redmayne nu l-am mai vazut pana azi.
1 0
mladitza pe 22 Ianuarie 2019 00:00
un film frumos
Un film care mi-a transmis un sentiment pur de libertate. Filmul are din toate aceste ingrediente: idila, durere, fatalitate, implinire, prietenie, emoție, lupta cu sine, paralela intre generatii, drum initiatic. Si patru interpretari minunate. Un film de revăzut :)
2 0
maia07 pe 27 Februarie 2011 19:57
hmmm.....interesant filmul....la inceput nu l-am inteles absolut deloc ...dar merita vazut ...cel mai intresant lucru este k abia la sfarsit am inteles cu adevarat...rolul si scopul filmului....chiar mi-a placut:*
2 0